Hadig he,quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:54 schreef Ladylicious het volgende:
Nou, dat dus...![]()
Na heel blij mijn koffer ingepakt te hebben kwam de weegschaal tot de conclusie dat het beste ding 27,5 kilo woog.. Na die tijd behoorlijk wat gereduceerd, maar zit er nog steeds overheen.
Bij deze wil ik dus even klagen over de mensen die hebben bedacht dat je maar 20 kilo in het vliegtuig mee mag![]()
Meer mensen met het zelfde probleem of ben ik de enige imbeciel hier die een koffer heeft waar een heel leger in past?
Er zullen vast wel meer vrouwen zijn die meer dan 20 kg (willen) meenemen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:54 schreef Ladylicious het volgende:
Meer mensen met het zelfde probleem of ben ik de enige imbeciel hier die een koffer heeft waar een heel leger in past?
11 dagenquote:
Je ken ze toch na het vleigen in de koffer doenquote:Op donderdag 12 juli 2007 15:58 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
11 dagen
Dat van die bult kleren aandoen is op zich een goed idee.. Minpunt is alleen dat het in Portugal vast niet koud is, en we voor we bij het hotel kunnen komen een trap van 80 treden moeten beklimmen.. (met koffer dus..)![]()
]quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:58 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
11 dagen
Dat van die bult kleren aandoen is op zich een goed idee.. Minpunt is alleen dat het in Portugal vast niet koud is, en we voor we bij het hotel kunnen komen een trap van 80 treden moeten beklimmen.. (met koffer dus..)![]()
Toch niet in een villa met 6 vrienden he?quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:58 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
11 dagen
Nee.quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:01 schreef jack4ya het volgende:
[..]
Toch niet in een villa met 6 vrienden he?
puur uit nieuwsgierigheid, hoeveel kleding neem je dan mee voor die 11 dagen ?quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:58 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
11 dagen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |