het is wat je fatsoenlijk noemt, feit blijf dat gewicht meeding voor de veiligheid van het vliegtuig. Als je straks als 'fatsoenlijk' maatschappij iedereen zegt ah doe maar 10 kilo bij en vervolgens neerstort, proficiat maatschappij.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:37 schreef vbmot het volgende:
In de business class mochten we altijd meer meenemen, maar ik weet niet of je financiën dat toelatenOverigens, toen ik (met BA) terugkwam van m'n stage in Kenya had ik iets van 36 kg bij me en dat mocht gewoon mee in de economy. Laatst terug van een jaar studie in Dublin (AerLingus) ook iets van 26kg. Dus heb je een fatsoenlijke luchtvaartmaatschappij, dan doen ze niet al te moeilijk.
Op intercontinentale vluchten mag je meestal meer meenemen.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:37 schreef vbmot het volgende:
In de business class mochten we altijd meer meenemen, maar ik weet niet of je financiën dat toelatenOverigens, toen ik (met BA) terugkwam van m'n stage in Kenya had ik iets van 36 kg bij me en dat mocht gewoon mee in de economy. Laatst terug van een jaar studie in Dublin (AerLingus) ook iets van 26kg. Dus heb je een fatsoenlijke luchtvaartmaatschappij, dan doen ze niet al te moeilijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |