YWquote:Op dinsdag 20 november 2007 23:33 schreef Adothehague het volgende:
Bedankt, het is duidelijk hij werkt nu.![]()
Het had idd met die lay-out te maken dat hij niet werkte en nu via die link werkt hij wel. Alleen als ik hem wil uploaden werkt hij niet omdat hij zegt dat het bestand te groot is. Maaar dat is geen probleem want op deze manier werkt hij ook Prima![]()
Bedankt!
Ze heeft vandaag al gespeeldquote:Op maandag 7 januari 2008 14:40 schreef Adothehague het volgende:
Binnenkort gaat het tennisseizoen weer beginnen met Bartoli. I cant wait
Waar is jouw mooie AVA ??quote:Op maandag 7 januari 2008 15:00 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Ik bedoel WImbledon enzo, het is namelijk leuker om het live te zien.
Asjequote:Op maandag 3 maart 2008 23:08 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Die link was kapot dus er kwam een rood kruisje. Ik wil een nieuwe met recente fotos
Achter de barbeque misschienquote:Op zaterdag 31 mei 2008 16:28 schreef Adothehague het volgende:
Schoppost met het oog op WImbledon 2008 waar ze gaat vlammen !!
Wel grappig dat juist Nalby daar om moet lachenquote:
Dat vind ik erg zielig voor haarquote:Op woensdag 11 juni 2008 23:49 schreef wimderon het volgende:
Gaat niet zo goed, nu ook al op gras vrij kansloos verloren van een relatieve nobody, onder andere dankzij 17 dubbele fouten. Na afloop kon ze de tranen niet bedwingen:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:54 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Dat vind ik erg zielig voor haar. Ik hoop dat ze op Wimbledon weer gaat schitteren net als vorig jaar, want dit gun je niemand.
Hier straalde ze nog
quote:Voormalig finaliste Marion Bartoli onzeker voor Wimbledon
Marion Bartoli kan mogelijk niet aantreden op Wimbledon vanwege een polsblessure. De Française bereikte vorig jaar nog verrassend de finale op het heilige Engelse gras, maar lijkt dit jaar te moeten passen voor het toernooi. De tennisster zegt al lange tijd pijn aan het gewricht te hebben.
‘Ik heb al pijn sinds Roland Garros. Ik heb er veel last van. Wanneer ik het veld opstap, is het steeds bang afwachten tot wanneer de pijn komt,’ aldus de 23-jarige Bartoli tegenover Belga, ‘Als ik Wimbledon zou missen, dan zou dit een enorme ontgoocheling zijn. Ik heb bijna het hele jaar gespeeld. Nu lijkt het echter alsof ik maar niet van dit probleem verlost raak.’
Volgens mij heeft ze net de Worldwide Wrestling Federation-belt gewonnen toen deze foto werd gemaaktquote:Op woensdag 11 juni 2008 23:54 schreef Adothehague het volgende:
[..]
Dat vind ik erg zielig voor haar. Ik hoop dat ze op Wimbledon weer gaat schitteren net als vorig jaar, want dit gun je niemand.
Hier straalde ze nog
Hoe Frans ben je dan? Wat heeft Pierce Brosnan met Frankrijk te maken?quote:Op vrijdag 27 juni 2008 02:14 schreef BogardeRules het volgende:
Ik mag haar wel, er zijn mooiere en dunnere tennissters maar met die gekke greep heeft ze wel mooi Henin gepakt en goed ook.
Ook ontwapenend dat ze Pierce Brosnan zag zitten en toen beter ging spelen. Hoe Frans ben je dan!?!?!?:):)
quote:Bartoli and Wozniak in final
Marion Bartoli overpowered Japan's Ai Sugiyama 6-3 6-3 to move into the final of the Stanford Classic
quote:Op zondag 20 juli 2008 13:29 schreef kleinzusje het volgende:
Ado joehoe![]()
Vanavond gaat je schatje winnen![]()
[ afbeelding ]
[..]
hierquote:Op zondag 20 juli 2008 17:11 schreef Adothehague het volgende:
[..]
![]()
Is het ergens live te volgen denk je?
|
Forum Opties | |
---|---|