houd dan gewoon je muil toyquote:Op donderdag 6 september 2007 20:17 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
+- 10 euro voor hema/bouwmarktverf (dupli ofzo), die teminste nog een beetje gericht is op duurzaamheid..
Zo goed als alle bussen die speciaal voor graff worden gemaakt (+-3 euro) werken alleen lekker snel, en hebben goede solide lijnen... Verfkwaliteit is bud.
Spijker op de kop. Tags horen er gewoon bij, en ik kan persoonlijk erg genieten van een echt goede tag.quote:Op woensdag 5 september 2007 21:13 schreef Jeff89 het volgende:
[..]
Alsof dat niet dezelfde vaak dezelfde mensen zijn![]()
dit
[afbeelding]
is dezelfde persoon als
[afbeelding]
dit
en
[afbeelding]
is van dezelfde hand als
[afbeelding]
dit
[afbeelding]
Deze piece kwam ik trouwens ook nog tegen.. Is van Laser 3.14, die textenschrijver in Amsterdam.
is goed, volgende keer jouw huisquote:Op donderdag 6 september 2007 14:04 schreef Pavement het volgende:
Graffiti is kunst en kekke om te doen !
wat staat daar ?quote:Op vrijdag 7 september 2007 00:36 schreef MOD het volgende:
Satan666sterf ongelukkig, zielige kloot.
Van huizen en prive shit enzo moet je afblijven, maar ik vind dat je het moet toleren om sommige dingen, zoals dit: klik een mooie piece te laten geven door een creatieve geest.
Zo zie ik er hier in de buurt een aantal van dit soort tunneltjes, en het werkt goed tegen taggende lui die de creativiteit van een prof wel waarderen en het daarom maar laten om het te gaan verneuken.
quote:Op vrijdag 7 september 2007 17:46 schreef ballieking het volgende:
he satan666 ik wil best een keer een tag voor je zetten als dat betekend dat we dan mogen vechten, PM me maar
Ordnung muss sein!quote:Op vrijdag 7 september 2007 14:15 schreef ThE_ED het volgende:
Ook snap ik niet wat er is tegen leuke stickers op vervuilde grauwe elektriciteitskastjes.
En dan wel zo'n vieze "niet aanplakken" sticker erop.quote:Op vrijdag 7 september 2007 20:24 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ordnung muss sein!![]()
Alleen bevoegde ambtenaren zonder fantasie mogen dat soort beslissingen nemen.
echt nice iddquote:Op vrijdag 7 september 2007 21:05 schreef Bosbeetle het volgende:
[afbeelding]
dit is ook leuke graffity
ik dacht dat het stroomhuisje op de muur gespoten wasquote:Op vrijdag 7 september 2007 21:05 schreef Bosbeetle het volgende:
[afbeelding]
dit is ook leuke graffity
heb ik ook nog wat fotos vanquote:Op vrijdag 7 september 2007 22:37 schreef ThE_ED het volgende:
De Utrechtse Kabouter is ook leuk.
Dat dus.quote:Op zaterdag 8 september 2007 00:15 schreef Igen het volgende:
Maar niet zo.
Tenslotte wordt voor duizenden(!) reizigers de reis verpest, doordat ze niet meer uit het raam kunnen kijken.
Zet die maar op je voorhoofdquote:Op vrijdag 7 september 2007 17:46 schreef ballieking het volgende:
he satan666 ik wil best een keer een tag voor je zetten als dat betekend dat we dan mogen vechten, PM me maar
quote:Op zaterdag 8 september 2007 10:26 schreef satan666 het volgende:
analfabete teringtroep
Ik las een tijd terug dat de NS gewoon te weinig treinen heeft nu om ze gelijk uit de running te halen.quote:Op zaterdag 8 september 2007 10:30 schreef Igen het volgende:
De NS heeft niet eindeloos veel reservetreinen. Dus elke trein met graffiti moet meteen schoongemaakt worden, en de reiziger draait voor de kosten op. Op treinen spuiten is gewoon asociaal.
wat staat hier dan ?quote:
Das Foimquote:Op zaterdag 8 september 2007 10:49 schreef satan666 het volgende:
[..]
wat staat hier dan ?
[afbeelding]
en dat betekend ?quote:Op zaterdag 8 september 2007 10:55 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Das Foim
http://www.berlin-untergr(...)s.php?image_id=11766
dat is een naamquote:
Zulke mensen kunnen niet genoeg aandacht krijgen.quote:Op zaterdag 8 september 2007 11:21 schreef Igen het volgende:
Der Foim, en dat is dus een pseudoniem voor iemand die in Keulen treinen en metro's beklad. En die zo, door jouw toedoen satan666, eigenlijk veel te veel aandacht krijgt.
pfff lelijke kankerzooi zeg, zie ik nog 10 keer liever een lelijke toytag dan dit arty geairbrushquote:Op vrijdag 7 september 2007 19:04 schreef Igen het volgende:
In de stad waar ik studeer, is de metrohalte onder het uitgaanscentrum helemaal met graffiti versierd:
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat zou ik nou niet bepaald lelijk willen noemen!
De gemeente hier heeft overigens 19 andere plaatsen aangewezen waar graffiti-kunst is toegestaan, voornamelijk op geluidsschermen en onder bruggen. Zijn er in Nederland ook dergelijke initiatieven?
quote:Op woensdag 5 september 2007 11:41 schreef satan666 het volgende:
en het is nooit te lezen, wat voor drugs gebruiken die apen als ze gaan spuiten ?
wat ik zoal zie staan: dfsggrbgr 5456etyte egfdggddh trhtrhtrhtrht weggrherjy hjjjklerher erhjerjjerh
nou knap hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |