anders moet ze het maar zien als een aangename verrassingquote:Op donderdag 12 juli 2007 16:29 schreef Daklem het volgende:
weet zij/hij het ook dat er geneukt gaat worden?
oftewel, je hebt geen ervaring met sexdatesquote:Op donderdag 12 juli 2007 16:32 schreef Burdie het volgende:
Verwacht er vooral niet teveel van. Heb zelf twee keer een 'seksdate' afgesproken.
Date 1: toen ik de deur open deed, wist ik al "dit gaat 'm niet worden". Wat een verschrikkelijk onaantrekkelijke en onsexy gozer was dat zeg! (Hij lurkt ook op fok, maar ga geen sorry zeggen
).
Date 2 (in de stad afgesproken): meneer kwam niet opdagen.
Nevernooitmeer voor mij..
Je hebt haar hopelijk toch wel eens echt gezien, anders is het toch vaak nog wat aftastenquote:Op donderdag 12 juli 2007 16:27 schreef -BigFish- het volgende:
Jawel, ik ken ze wel van een site, telefoon, msn.....maar blijft toch erg spannend
quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:00 schreef starkiss het volgende:
ik ben ook bi, maar het ligt er echt aan met wie of ik een trio wil of niet
Ergens lieg jequote:Seksualiteit Heteroseksueel
Dat zeggen ze allemaal.quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:16 schreef starkiss het volgende:op mn profiel
...
ter verdediging... ik heb t erin gezet toen ik nog niet wist dat ik bi was![]()
Ehm, met hoeveel mensen is die date eigenlijk?quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:54 schreef -BigFish- het volgende:
Hey fokkers,
Vanavond is het zover..my first sexdate!!!...Met een zeer plezante dame. Beetje nerveus maar ok, we trekken de stoute schoentjes maar eens strak aan. Maarruuuu....hoe werkt dat eigenlijk...maak je afspaken wat wel en niet..blijf je slapen..etc, etc...Wie o wie heeft er ervaring hiermee..
By the way..she is a bi......altijd spannend!!!!...
Heeft er iemand ervaring met trio`s...V V M of M V M![]()
Thx 4 the tips
bij vrijwel elke afspraak met vriendin of meisje die ik leuk vind is dat het onderliggende plan. hoor.quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:29 schreef Ripley het volgende:
Dit lijkt me zo raar. Dat je dan bij iemand thuiskomt of zo en dan om 20.15 zegt "nou, het neuken kan beginnen".
Ongeplande seks heeft toch wel iets heel![]()
Dat klinkt engquote:Op donderdag 12 juli 2007 23:14 schreef FootballPlayer het volgende:
Lees morgen teletekst maar.
quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:38 schreef HighLander het volgende:
Ik hoop eigenlijk vooral dat ze meeleest en weet dat de TS bij d'r langskomt vanavond....
Of niet, wat betekent dat alle fokkende meiden die een sexdate hebben vanavond en het topic hebben gelezen achterdochtig zijn vanavond.
Ook een geslaagd resultaat denk ik zo.
HAHA idd!!quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:42 schreef Mike.Strutter het volgende:
Liefst dat ze het topic al uitgeprint klaar heeft liggen
je bent nét zeventien, en je hebt het nu al over sexdates.....waar moet het heen in deze wereld?quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:44 schreef starkiss het volgende:
sexdates zijn cool!
Maar ik zou niet al teveel afspreken want dat maakt t weer een beetje saaier...
veel plezier
Ja precies, laat hij lekker een bus opblazen of zinloos geweld gaan uitproberen.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:50 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
je bent nét zeventien, en je hebt het nu al over sexdates.....waar moet het heen in deze wereld?
"Jongeman met uitgescheurde anus & onderbroek vastgetaped in mond op verlaten parkeerplaats langs A2 gevonden."quote:Op donderdag 12 juli 2007 23:14 schreef FootballPlayer het volgende:
Lees morgen teletekst maar.
Hij gaat vast vroeg opstaan om het hele verhaal in geuren en kleuren aan de fokkers te vertellen ;').quote:
Het beste is he laat het gewoon gebeuren... de afspraken zijn voor niks goe want als je iets niet kunt waarmaken of je spreekt af dat zij je tot het einde pijpt en ze doet het toch niet ben je teleurgesteld en eigenlijk is dat niet terecht.quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:54 schreef -BigFish- het volgende:
Hey fokkers,
Vanavond is het zover..my first sexdate!!!...Met een zeer plezante dame. Beetje nerveus maar ok, we trekken de stoute schoentjes maar eens strak aan. Maarruuuu....hoe werkt dat eigenlijk...maak je afspaken wat wel en niet..blijf je slapen..etc, etc...Wie o wie heeft er ervaring hiermee..
By the way..she is a bi......altijd spannend!!!!...
Heeft er iemand ervaring met trio`s...V V M of M V M![]()
Thx 4 the tips
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:39 schreef -BigFish- het volgende:
toppertje
Ik gecompliseer, hij gecompliseert, wij gecompliseren.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:39 schreef -BigFish- het volgende:
DE UITSLAG...!!!!!!!!!!!
Beste fokkers, om jullie nieuwschierige honger te stillen..ff in het kort een verslag, de sexdate in vogelvlucht
Het was een toppertje. Ff spannend toen ik aanbelde maar meteen gezellig. Binnen 10 minuutjes flessie wijn op tafel. Praten over koetjes en kalfjes en over elkaar. Na 2 uurtjes kletsen werden de praatjes wat losser en de flessen wijn steeds leger. Anyway..niet lang daarna..heerlijk met elkaar het bed in gedoken..toppertje..veel lol en vooral veel genoten van elkaar. Voor herhaling vatbaar..absoluut...
Sexdate`s zijn aanraders..ongecompliseert en eindeloos ondeugend en genieten. Weet wel dondersgoed met WIE je date!!!!
Je wéét gewoon dat zij niet is klaargekomen.quote:
3 stoten en dan " Hey toppie hoor. Echt een toppertje. Moeten we vaker doen".quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:04 schreef MUUS het volgende:
[..]
Je wéét gewoon dat zij niet is klaargekomen.
Maar ze kreeg wel een breezer ananas.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:04 schreef MUUS het volgende:
[..]
Je wéét gewoon dat zij niet is klaargekomen.
en ze zei nog: "Ik bel je nog wel voor de volgende keer"quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:06 schreef Aventura het volgende:
[..]
Maar ze kreeg wel een breezer ananas.
was jij zijn sexdate?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 12:05 schreef Ripley het volgende:
[..]
3 stoten en dan " Hey toppie hoor. Echt een toppertje. Moeten we vaker doen".
I'm telling you
Bedankt voor de tipquote:Op vrijdag 13 juli 2007 11:49 schreef lord_sylus het volgende:
laat de nacht je lijden naar de avondtuur
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |