Tas was anders de enige die meedeed met de opdrachtquote:Op donderdag 6 september 2007 21:27 schreef speknek het volgende:
Ze zullen inderdaad wel uitgekozen zijn op hun kleinzierige onaangepastheid. Tering, dat je niet eens zo'n grappig uniformpje aandurft. "Integreren is geen assimileren, hihi" Die er als eerste uitflikkeren, wat een domme wijven.
[..]
Geen compliment.
"Ja, nou hoor! Dit doe ik dus echt niet aan meneer Armani. Ik vind 't maar een raar pakje!"quote:Op donderdag 6 september 2007 21:43 schreef Renzoku het volgende:
Ik kijk er net ook naar. Sommige Nederlanders zijn echt niet om uit te staan! Eerst weigeren om in een maid costume te gaan en dan bij die cosplay plotseling wel van die maid pakjes aan doen. Ook diegene die werd weggestuurd vond ik absurd. Ze was nog wel een model! Hoe kan je als model niet iets aparts aantrekken? Bij een modeshow krijg je toch ook niet de keuze?
Second thatquote:Op donderdag 6 september 2007 21:45 schreef Sirtalis het volgende:
De dame met de korte haren? Tikje Indisch denk ik? Yummie!
Ah, ja, geen idee of het Natas was, maar er was er inderdaad eentje die wel meedeed. Die oosterse toch?quote:Op donderdag 6 september 2007 21:43 schreef Jerruh het volgende:
Tas was anders de enige die meedeed met de opdracht.
en ik ga dit volgen, ben benieuwd hoe Lost ze geraken!
second that!quote:Op donderdag 6 september 2007 22:00 schreef NegaSado het volgende:
Programma is wel een feest van herkenning. Maar ik ben het met de meeste mensen hier eens dat ze er wel erg preutse mensen hebben heen gestuurd. Van die figuren die net genoeg school hebben gehad dat ze alles weg kunnen rationaliseren.
Dat met Hard Gay wil ik ook wel zien. Ze denken volgens mij dat het niet erger kan worden, maar die maido shit is nog onschuldig.
ja die dus!quote:Op donderdag 6 september 2007 21:59 schreef speknek het volgende:
[..]
Ah, ja, geen idee of het Natas was, maar er was er inderdaad eentje die wel meedeed. Die oosterse toch?
Mijn foto's van cosplayers kun je hier vinden. Op zondagen is het daar echt gewoon prijsschieten.quote:en OMG wat een figuren die Japanse Cosplayers
wel tof op zich, zou graag een shoot doen met zulke mensen
[afbeelding]
Leuke foto's! Thnx!quote:Op vrijdag 7 september 2007 10:49 schreef NegaSado het volgende:
[..]
Mijn foto's van cosplayers kun je hier vinden. Op zondagen is het daar echt gewoon prijsschieten.![]()
Ik voel een fanclubje opkomenquote:Op donderdag 6 september 2007 21:49 schreef DaFrenk het volgende:
[..]
Second thatZe plukt graag aan mensen
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |