abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 september 2007 @ 21:38:11 #51
27648 Weakling
available in strong mint
pi_52991021
Model ... wat een model ... ooh dit is te bloot, ooh dit is te sexy, ooh dit doe ik niet hoor ... wat voor model is dat nou weer? Goed dat ze weg is
There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_52991047
volgende week hard gay

v

HARDO GAY FUUUUUUUUUU~~~~~~~~~
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 6 september 2007 @ 21:39:10 #53
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_52991051
die met die hese stem, heet die nou Carlijn?
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_52991062
Volgende week alleen al kijken om Hard Gay. Kijken hoe ze daar op reageren.
pi_52991096
Hehe ik vond het lachuh. Blijven we zeker kijken.. nog niet echt een feeling met al die kandidaten, maar daar zijn het er nog teveel voor.
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_52991103
quote:
Op donderdag 6 september 2007 21:35 schreef DuchessX het volgende:
Alleen die georgina verbaan hé
renate bedoel je
  donderdag 6 september 2007 @ 21:43:25 #57
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_52991178
quote:
Op donderdag 6 september 2007 21:27 schreef speknek het volgende:
Ze zullen inderdaad wel uitgekozen zijn op hun kleinzierige onaangepastheid. Tering, dat je niet eens zo'n grappig uniformpje aandurft. "Integreren is geen assimileren, hihi" Die er als eerste uitflikkeren, wat een domme wijven.
[..]

Geen compliment .
Tas was anders de enige die meedeed met de opdracht .
en ik ga dit volgen, ben benieuwd hoe Lost ze geraken!
put
your
clothes
on!
pi_52991186
Ik kijk er net ook naar. Sommige Nederlanders zijn echt niet om uit te staan! Eerst weigeren om in een maid costume te gaan en dan bij die cosplay plotseling wel van die maid pakjes aan doen. Ook diegene die werd weggestuurd vond ik absurd. Ze was nog wel een model! Hoe kan je als model niet iets aparts aantrekken? Bij een modeshow krijg je toch ook niet de keuze?

Mijn becijfering voor het programma tot nu toe: 6

Volgende aflevering wel HARD GAY!
pi_52991209
Over het algemeen een leuke show. Alleen verkeerde kandidaten. Er hadden een paar moeten zijn die wel graag cultuur van Japan met open arme ontvangen.
pi_52991252
Doodzonde.
In plaats van dat ze er een leuk programma van maken waarbij veel van Tokyo en de cultuur wordt getoond, met een spel-element erin waarin normale mensen zo goed mogelijk proberen in te burgeren, maken ze er weer een compleet talpa-programma van met achterlijke domme boeren die zich pertinent verzetten tegen alles wat niet Nederlands is (waarom doe je dan in godsnaam mee aan zo'n programma), en blijft de gehele focus van het programma alleen maar gericht op hoe deze mensen níet kunnen omgaan met vreemde omgevingen.

Doodzonde van het concept. Ik had graag wat willen leren over Tokyo, maar dit programma is daar duidelijk niet het medium voor.

Vertalpaïsering van televisieprogramma's
pi_52991253
De dame met de korte haren? Tikje Indisch denk ik? Yummie!
Voeg je me toe op je Wii?
Mijn nummer: 3707-5008-7748-3551
pi_52991303
quote:
Op donderdag 6 september 2007 21:43 schreef Renzoku het volgende:
Ik kijk er net ook naar. Sommige Nederlanders zijn echt niet om uit te staan! Eerst weigeren om in een maid costume te gaan en dan bij die cosplay plotseling wel van die maid pakjes aan doen. Ook diegene die werd weggestuurd vond ik absurd. Ze was nog wel een model! Hoe kan je als model niet iets aparts aantrekken? Bij een modeshow krijg je toch ook niet de keuze?
"Ja, nou hoor! Dit doe ik dus echt niet aan meneer Armani. Ik vind 't maar een raar pakje!"
pi_52991362
quote:
Op donderdag 6 september 2007 21:45 schreef Sirtalis het volgende:
De dame met de korte haren? Tikje Indisch denk ik? Yummie!
Second that Ze plukt graag aan mensen
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_52991435
Ik vond het leuk! Ben nu al benieuwd naar volgende week, Hard Gay enzo.
Wel een beetje kinderachtig dat ze die maid costumes niet aan wilden, ik had dat wel gedaan hoor. Lijkt me juist leuk om zoiets een keer te mogen doen.
Beetje jammer dus dat er niet echt kandidaten zijn die juist graag alles willen leren, maar hopelijk verandert dat nog..
pi_52991598
Sjonge, wat een stelletje narrow minded personen hebben ze bij elkaar weten te zoeken.
  donderdag 6 september 2007 @ 21:59:36 #66
8369 speknek
Another day another slay
pi_52991636
quote:
Op donderdag 6 september 2007 21:43 schreef Jerruh het volgende:
Tas was anders de enige die meedeed met de opdracht .
en ik ga dit volgen, ben benieuwd hoe Lost ze geraken!
Ah, ja, geen idee of het Natas was, maar er was er inderdaad eentje die wel meedeed. Die oosterse toch?
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_52991669
Programma is wel een feest van herkenning. Maar ik ben het met de meeste mensen hier eens dat ze er wel erg preutse mensen hebben heen gestuurd. Van die figuren die net genoeg school hebben gehad dat ze alles weg kunnen rationaliseren.

Dat met Hard Gay wil ik ook wel zien. Ze denken volgens mij dat het niet erger kan worden, maar die maido shit is nog onschuldig.
pi_52991779
quote:
Op donderdag 6 september 2007 21:41 schreef SnowDoggg het volgende:

[..]

renate bedoel je
uhm ja die
#geen
pi_52991817
quote:
Op donderdag 6 september 2007 22:00 schreef NegaSado het volgende:
Programma is wel een feest van herkenning. Maar ik ben het met de meeste mensen hier eens dat ze er wel erg preutse mensen hebben heen gestuurd. Van die figuren die net genoeg school hebben gehad dat ze alles weg kunnen rationaliseren.

Dat met Hard Gay wil ik ook wel zien. Ze denken volgens mij dat het niet erger kan worden, maar die maido shit is nog onschuldig.
second that!

Ik zou best willen meedoen mits Lost In Tokyo en geen andere plaats.
pi_52991920
Het is sowieso leuk jezelf naar allerlei plekken toe te sturen, liefst in je uppie. Maak je nog eens iets mee in je leven. Met die camera achter je aan maak je geen vrienden, zonder wel. Dan had zo'n gozer als in die auto je misschien uitgenodigt om eens wat karaoke te gaan doen.
  vrijdag 7 september 2007 @ 03:12:04 #71
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_52997073
quote:
Op donderdag 6 september 2007 21:59 schreef speknek het volgende:

[..]

Ah, ja, geen idee of het Natas was, maar er was er inderdaad eentje die wel meedeed. Die oosterse toch?
ja die dus!
er gaan iig nog wel wat leuke dingen gebeuren .
put
your
clothes
on!
  vrijdag 7 september 2007 @ 09:46:46 #72
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_52998995
Het viel niet tegen.

de kandidaten wel, maar dat maakt de show natuurlijk ook weer.

en OMG wat een figuren die Japanse Cosplayers
wel tof op zich, zou graag een shoot doen met zulke mensen
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_53000344
quote:
en OMG wat een figuren die Japanse Cosplayers
wel tof op zich, zou graag een shoot doen met zulke mensen
[afbeelding]
Mijn foto's van cosplayers kun je hier vinden. Op zondagen is het daar echt gewoon prijsschieten.
pi_53003873
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 10:49 schreef NegaSado het volgende:

[..]

Mijn foto's van cosplayers kun je hier vinden. Op zondagen is het daar echt gewoon prijsschieten.
Leuke foto's! Thnx!
pi_53003889
quote:
Op donderdag 6 september 2007 21:49 schreef DaFrenk het volgende:

[..]

Second that Ze plukt graag aan mensen
Ik voel een fanclubje opkomen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo