abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 13 juli 2007 @ 23:44:53 #26
167671 Hijacking
wat is je probleem ?
pi_51448086
chille tent , lekker eten in de pauze hoor ik van mensen
zou er zelf niet willen werken
happen naar de baas
pi_51474547
Ziet er inderdaad altijd netjes uit. Prijzen vind ik wel meevallen. Wat ik ook leuk vind aan de la place in Rotterdam (bij de koopgoot), dat ze zwakbegaafden aan het werk zetten. Er loopt daar een man rond die tafels schoonmaakt e.d. die daar echt heel leuk aan 't werk is.
Op dinsdag 24 november 2009 23:03 schreef k_man het volgende:
Een einde aan oeverloos gelul is een einde aan Fok.
pi_51485448
ik eet er in mn lunchpauzes altijd, thank god for de korting! (werk bij de V&D, maar niet in de La Place)

Helaas begin ik wel dik te worden
pi_51485495
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 22:50 schreef Casparovvv het volgende:
Ziet er inderdaad altijd netjes uit. Prijzen vind ik wel meevallen. Wat ik ook leuk vind aan de la place in Rotterdam (bij de koopgoot), dat ze zwakbegaafden aan het werk zetten. Er loopt daar een man rond die tafels schoonmaakt e.d. die daar echt heel leuk aan 't werk is.
Even serieus, geen kwaad woord over de V&D Rotterdam Beursplein hoor!

(overigens krijg ik 70% kortin in mn lunchpauze )
pi_51487592
quote:
Op zondag 15 juli 2007 12:29 schreef K-mail het volgende:

[..]

Even serieus, geen kwaad woord over de V&D Rotterdam Beursplein hoor!

(overigens krijg ik 70% kortin in mn lunchpauze )
Mn vriendin werkt bij V&D Den Haag, kom daar geregeld om samen lekker broodje te eten voor 1 euro nogwat .
pi_51489087
Mijn broertje heeft in V&D Leiden gewerkt. Volgens mij niet bij La Place, maar bij de chocolaterie.
Maar mijn broertje noemde La Place altijd: La Plas. Ipv La Plees. En nou ben ik toch eens benieuwd of hij het niet fout zegt. Het klinkt zo gek.
Wacht maar, over 2 jaar heb ik prachtig lang haar. (Hey dat rijmt!)
pi_51490625
Ik zeg ook altijd "la plas". Volgens mij is het ook goed zo, aangezien "La" uit het Frans komt en place spreek je daar uit als "plas" (= de plaats).
  zondag 15 juli 2007 @ 16:57:27 #33
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_51493522
het is ook 'la plas' want het is idd frans en niet engels [dan zou je 'plees' zeggen]
an urge to help mankind overcomes me
pi_51495044
quote:
Op zondag 15 juli 2007 14:36 schreef Brummetje_ het volgende:
Mijn broertje heeft in V&D Leiden gewerkt. Volgens mij niet bij La Place, maar bij de chocolaterie.
Maar mijn broertje noemde La Place altijd: La Plas. Ipv La Plees. En nou ben ik toch eens benieuwd of hij het niet fout zegt. Het klinkt zo gek.
sorry....
ik mis die tijd wel met karin en marian whahahahaha
pi_51572026
quote:
Hij zegt het niet fout, .
Geen referral hier.
pi_51581390
quote:
  woensdag 18 juli 2007 @ 10:10:19 #37
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_51584883
quote:
pas op fok en nu al een reputatie
pi_51585438
Ik ben maandag weggestuurd omdat ik een uur stond te bellen
  woensdag 18 juli 2007 @ 10:36:45 #39
184899 Mike.Strutter
Am I The Only One?...
pi_51585722
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 10:27 schreef Borkydude het volgende:
Een uur is dan ook wel best lang
pi_51586508
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 10:36 schreef Mike.Strutter het volgende:

[..]

Een uur is dan ook wel best lang
Mja
  woensdag 18 juli 2007 @ 11:19:19 #41
158005 poepje3
Dansende goudbruine krullen
pi_51586991
''Wieh wort duh niewuh hallends nekst tap moddel?''
Yfke -briefke- Sturm
pi_51641144
Ik werk bij La Place Mangerie, ik doe daar de taarten enso, maar soms ook de croissants. Chillende is dat wij altijd zo vroeg weg mogen, omdat we zeg maar vaste taken hebben op een dag en als je het af hebt mag je gewoon weggaan Al die gaste daarzo die tot sluitingstijd moeten blijven
Noodles
pi_51641712
quote:
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_51644173
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 10:27 schreef Borkydude het volgende:
jeetje wat gek! Dat je betn weggestuurd
pi_51658822
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 12:16 schreef VrouwelijkICE het volgende:
Hey allemaal,

Ik begin vanmiddag bij La Place, restaurantje dus, zijn er mensen die nog goede tips hebben over bijvoorbeeld het klaarmaken van het eten? Ik bedoel dus mensen die er ook werken of gewerkt hebben.
Haha holy shit, ik heb laatst 2 maanden bij La Place gewerkt, ben er toen uitgedonderd Wat komisch. Dus je staat bij "warm"? (koken met grill enzo). Nou ik stond zelf bij service, en warm lijkt me leuker. Veel plezier in ieder geval. Ik weet niet hoe oud je bent, maar voor mij verdiende het ruk. Het was alleen wel gezellig
"Een acteur is iemand die glazig voor zich uit kijkt wanneer het gesprek niet meer over hem gaat."
pi_51658913
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 20:10 schreef Smart_ass het volgende:

[..]

Hoop niet dat ze dat later dan nog verkopen.
Ik werkte er dus en kan je zeggen dat we zelfs nog een kaneelkoekje dat schijnbaar een maand tussen een koffieapparaat en tafel geklemd zat nog hebben verkocht.
Sterker nog, je boft als je een biefstuk krijgt waar alleen maar mee geslagen is. De meeste die werden klaargemaakt hadden echt veel smerigs meegemaakt.
"Een acteur is iemand die glazig voor zich uit kijkt wanneer het gesprek niet meer over hem gaat."
pi_51677390
quote:
Op vrijdag 20 juli 2007 13:26 schreef Syheriat het volgende:

[..]

Ik werkte er dus en kan je zeggen dat we zelfs nog een kaneelkoekje dat schijnbaar een maand tussen een koffieapparaat en tafel geklemd zat nog hebben verkocht.
Sterker nog, je boft als je een biefstuk krijgt waar alleen maar mee geslagen is. De meeste die werden klaargemaakt hadden echt veel smerigs meegemaakt.
man dat is tegenwoordig overal zo
pi_51720635
Gelukkig zie ik het altijd als de cappuccino gezet word. Kan daar niks mis mee zijn. Hoop ik
Filiaal in de Heuvelgallerij in Eindhoven ga ik altijd naartoe, lekker rustig ^^
pi_51737314
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 01:55 schreef r3gi3boy het volgende:

[..]

dat ligt er natuurlijk aan of het mes uitgezaaid was of niet
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_51737439
quote:
Op maandag 23 juli 2007 02:04 schreef Sjibble het volgende:

[..]

3,84?
Ik ben pizzabezorger..
Lekkere pizza's voor de halfe prijs voor het personeel enzo

K verdien als 16-jarige 3,20 per uur netto.
Dan heb ik het nog niet over de fooien.. Een van onze managers heeft 7,80 per uur en daar komen we zo af en toe wel eens overheen Dus hebben we dik 8 euro per uur.. maar vaak zitten we rond de 5-7 per uur als je fooien erbij rekent (fooi delen door uren = fooi per uur + loon per uur = echte loon per uur zeg maar ).

Best " " dat we meer verdienen als onze managers op sommige dagen

Anyway.. daarintegen moet je wel in stortende regen rijden (zoals vorige week maandag) en gaan alle mensen natuurlijk massaal bestellen
Die brommers gaan ook niet harder als 50 en word je vaak ingehaald op de hoofdweg (fietspad mag niet) en word je echt heel vaak afgesneden, dus kans om voor je flikker gereden te worden.

Voordelen: DIKKE uurloon voor een 16-jarige, je mag bepalen waneer je naar huis gaat en of begint (4-5) ( 8-11 uur)
Nadelen: Het weer/temp enz, je kan voor je flikker gereden worden en (zwaar) verwond raken als je valt + als je een slippertje maakt door je eigen schuld mag je de schade aan de brommer betalen (niet goedkoop nee). Geen pauzes.

Nooit op mn bek gegaan, alleen een paar keer in een half jaar kutweer gehad maar viel wel mee.
Ik vind het prima daar! Enige wat ik kut vind is het weer
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')