Even serieus, geen kwaad woord over de V&D Rotterdam Beursplein hoor!quote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:50 schreef Casparovvv het volgende:
Ziet er inderdaad altijd netjes uit. Prijzen vind ik wel meevallen. Wat ik ook leuk vind aan de la place in Rotterdam (bij de koopgoot), dat ze zwakbegaafden aan het werk zetten. Er loopt daar een man rond die tafels schoonmaakt e.d. die daar echt heel leuk aan 't werk is.
Mn vriendin werkt bij V&D Den Haag, kom daar geregeld om samen lekker broodje te eten voor 1 euro nogwatquote:Op zondag 15 juli 2007 12:29 schreef K-mail het volgende:
[..]
Even serieus, geen kwaad woord over de V&D Rotterdam Beursplein hoor!
(overigens krijg ik 70% kortin in mn lunchpauze)
quote:Op zondag 15 juli 2007 14:36 schreef Brummetje_ het volgende:
Mijn broertje heeft in V&D Leiden gewerkt. Volgens mij niet bij La Place, maar bij de chocolaterie.
Maar mijn broertje noemde La Place altijd: La Plas. Ipv La Plees. En nou ben ik toch eens benieuwd of hij het niet fout zegt. Het klinkt zo gek.
Hij zegt het niet fout,quote:Op zondag 15 juli 2007 14:36 schreef Brummetje_ het volgende:
Mijn broertje heeft in V&D Leiden gewerkt. Volgens mij niet bij La Place, maar bij de chocolaterie.
Maar mijn broertje noemde La Place altijd: La Plas. Ipv La Plees. En nou ben ik toch eens benieuwd of hij het niet fout zegt. Het klinkt zo gek.
pas op fok en nu al een reputatiequote:Op zondag 15 juli 2007 14:36 schreef Brummetje_ het volgende:
Een uur is dan ook wel best langquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:27 schreef Borkydude het volgende:
Ik ben maandag weggestuurd omdat ik een uur stond te bellen
Mjaquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:36 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Een uur is dan ook wel best lang
jeetje wat gek! Dat je betn weggestuurdquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:27 schreef Borkydude het volgende:
Ik ben maandag weggestuurd omdat ik een uur stond te bellen
Haha holy shit, ik heb laatst 2 maanden bij La Place gewerkt, ben er toen uitgedonderdquote:Op donderdag 12 juli 2007 12:16 schreef VrouwelijkICE het volgende:
Hey allemaal,
Ik begin vanmiddag bij La Place, restaurantje dus, zijn er mensen die nog goede tips hebben over bijvoorbeeld het klaarmaken van het eten? Ik bedoel dus mensen die er ook werken of gewerkt hebben.![]()
Ik werkte er dus en kan je zeggen dat we zelfs nog een kaneelkoekje dat schijnbaar een maand tussen een koffieapparaat en tafel geklemd zat nog hebben verkocht.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:10 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
![]()
Hoop niet dat ze dat later dan nog verkopen.
man dat is tegenwoordig overal zoquote:Op vrijdag 20 juli 2007 13:26 schreef Syheriat het volgende:
[..]
Ik werkte er dus en kan je zeggen dat we zelfs nog een kaneelkoekje dat schijnbaar een maand tussen een koffieapparaat en tafel geklemd zat nog hebben verkocht.
Sterker nog, je boft als je een biefstuk krijgt waar alleen maar mee geslagen is. De meeste die werden klaargemaakt hadden echt veel smerigs meegemaakt.
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 01:55 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
dat ligt er natuurlijk aan of het mes uitgezaaid was of niet
3,84?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |