Vind dat wel leuk, zeker voor de amateurploegen. Je zal maar in t 1e spelen en fan zijn van ajaxquote:Op donderdag 12 juli 2007 15:48 schreef Silenus het volgende:
Voor de beker uit tegen Gemert of Kozakken Boys, spannend.
Nee, maar zodra de aankopen rond zijn moet je ook nog een beetje op elkaar in kunnen spelen (LG tournament, eerste ronde eredev.)quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:50 schreef ub40_bboy het volgende:
Maar is de voorronde champions league al over 3 weken?
nee dat denk ik niet.. Nilsson heeft vaak bewezen een goede voetballer te zijn die zeker wel op een hoger niveau mee zou kunnen draaien dan Heerenveen.. Ik zit dat wel zitten..quote:
Onze "vrienden" uit Zuid winnen wel. Ze worden ook landskampioen(lees ik overal), dus Utrecht is een wassen neus.quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:56 schreef Chivu het volgende:
Dat wordt dus weer een kort bekerseizoen voor onze vrienden uit Rotterdam.
Je lijkt BonJovi wel.quote:
Volgens mij kijk jij teveel op voetbalzonequote:Op donderdag 12 juli 2007 16:03 schreef DouweEgbert het volgende:
[..]
Onze "vrienden" uit Zuid winnen wel. Ze worden ook landskampioen(lees ik overal), dus Utrecht is een wassen neus.
Het valt me ook op dat in polls feyenoord ineens als titelfavoriet worden gezien (voorbeeld)quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:03 schreef DouweEgbert het volgende:
[..]
Onze "vrienden" uit Zuid winnen wel. Ze worden ook landskampioen(lees ik overal), dus Utrecht is een wassen neus.
quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:05 schreef toma het volgende:
de balans.
Aankopen
Bakircioglu
Delorge
Heijblok
Vertrokken:
de Mul
Perez
Waarschijnlijk ook weg:
Babel
Lindenbergh
Krohn-Dehli
Misschien weg:
Sneijder
Huntelaar
zo te zien moeten we een hoop spelers bijkopen willen we dit gat opvullen.
0-8 tegen VV Lyra geeft vertrouwenquote:Op donderdag 12 juli 2007 16:07 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Het valt me ook op dat in polls feyenoord ineens als titelfavoriet worden gezien (voorbeeld)
Het haven gespuis heeft het internet blijkbaar weer gevonden.
Als je vorig jaar nog niet eens kon winnen van Schijndelquote:Op donderdag 12 juli 2007 16:08 schreef Chivu het volgende:
Even uit je doppen kijken:
[..]
[..]
0-8 tegen VV Lyra geeft vertrouwen
Is natuurlijk ook heel representatiefquote:Op donderdag 12 juli 2007 16:07 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Het valt me ook op dat in polls feyenoord ineens als titelfavoriet worden gezien (voorbeeld)
Het haven gespuis heeft naast de kuip ook het internet blijkbaar weer gevonden.
Ik dacht er nog aan: Zal ik er bij zetten, dat het niet om z'n uiterlijk ging...Maar goed, het ging dus om z'n actiesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |