Breedte-versterkingen, voor posities (rechtshalf en rechstbuiten) waar we die nodig hadden.quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:28 schreef Fides het volgende:
[..]
Nouja in welke categorie schaar jij Kennedy en Delorge dan?
Kennedy is een leuke voetballer, maar een topper? Ik betwijfel het. Als je dat soort gasten haalt, ik weet niet. Is het toch allemaal net niet.quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:30 schreef toma het volgende:
[..]
Kennedy is een stuk beter dan Touma over Delorge kan ik niet oordelen heb hem niet gevolgd dit seizoen.
We wachten af, maar ik heb vertrouwen in Martinquote:Met het vertrek van de drie aanvallers is Ajax gedeeltelijk onthoofd. Hoewel Perez een wisselspeler was en ook De Mul geregeld op de bank zat, keren de makers van in totaal 21 competitietreffers (Perez: 12, Babel: 5, De Mul: 4) en 16 assists (De Mul: 8, Babel: 5, Perez: 3) Ajax de rug toe. Bovendien kan ook Wesley Sneijder (18 competitiegoals, 9 assists) nog vertrekken voordat het seizoen begint.
Met een bom duiten op zak gaat Ajax op zoek naar drie vervangers. Waar Ajax in het verleden met bijvoorbeeld Wesley Sonck, Markus Rosenberg en Tom Soetaers te vaak een kat in de zak kocht, is het transferbeleid onder Van Geel en Ten Cate behoorlijk verbeterd. Met Jaap Stam, Edgar Davids, en Gabri als blikvangers krijgt Ajax op transfergebied niet langer de sceptici en de lachers op de hand.
Net zoals met Stam, Davids en Gabri zal Ajax het bij de drie aanvallers hoofdzakelijk zoeken in spelers die niet meer aan het begin van hun loopbaan staan. ''Het moeten spelers zijn die er meteen staan,'' aldus Van Geel. Want de technisch directeur van Ajax weet ook wel dat Ten Cate een grapje maakte toen hij zei dat Ajax de doelstellingen vanwege al die vertrekkende spelers maar moest aanpassen.
Op één vlak heeft Ajax volgens de een rooskleurige interpretatie van de statistieken zelfs al winst geboekt, zegt Van Geel met een glimlach. ''Als je stelt dat Ajax met de transfer van De Mul vier doelpunten en acht assists inlevert, zou je kunnen zeggen we met de komst van Kennedy Bakircioglü op rechts vijftien goals en negen assists hebben aangetrokken,'' zegt Van Geel. ''Dan zijn we er dus op vooruit gegaan. Maar zo moet je niet tellen, toen Kennedy die cijfers liet noteren, speelde hij bij Twente. Al zeggen die statistieken ook niet niks.''
Voortbordurend op het rendement van de recente aankopen is Van Geel ervan overtuigd dat bij Ajax de vertrokken spelers goed kan opvangen. ''Let maar op,'' zei Van Geel. Of hij daarmee zichzelf en de fans moed insprak óf dat hij en Ten Cate de ingezette lijn inderdaad een vervolg kunnen geven, zal het komende seizoen uitwijzen
Als van Geel zegt het komt goed wacht maar af, dan komt het goedquote:Op donderdag 12 juli 2007 13:37 schreef Urquhart het volgende:
Stukje uit het Parool:
[..]
We wachten af, maar ik heb vertrouwen in Martin
Niet elke speler die je koopt wordt een succes, sommige spelers komen voor de breedte en die kunnen tegenvallen of niet aan spelen toe komen, zoals Krohn-Deli. In Delorge heb ik ook niet al teveel vertrouwen maar om 'm nu al af te schrijven voordat ie ook nog maar een bal geraakt heeft vind ik wat voorbarig. Al met al heeft van Geel het gewoon fantastisch gedaan en heb ik voor het eerst sinds jaaaaren weer eens vertrouwen in het aan- en verkoopbeleid van Ajax.quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:16 schreef twi het volgende:
Met alle respect, Martin is toch echt geen halfgod ofzo hoor. Hij doet goede zaken, maar maakt ook fouten gezien Krohn Dehli en ook Delorge gaat geen succes worden.
Lijkt wel Ajax net na de 1 minuut. Aanklagen die hapquote:Op donderdag 12 juli 2007 14:17 schreef BoNi het volgende:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik hem niet ken, maar op Ajaxshowtime stond een reactie met de naam van Ibrahim Yattara, misschien een optie als opvolger van de Mul...?
Krohn-Delhi komt toch uit de jeugd? Dan maakt het niks uit dat hij derde wisselspeler is. Maar als je als trainer / td / scout spelers als soetaers of sonck haalt voor vele miljoenen ben je gewoon niet capabel.quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:16 schreef twi het volgende:
Met alle respect, Martin is toch echt geen halfgod ofzo hoor. Hij doet goede zaken, maar maakt ook fouten gezien Krohn Dehli en ook Delorge gaat geen succes worden.
Crouch?quote:Op donderdag 12 juli 2007 13:44 schreef Sethje het volgende:
We gaan fucking grote aankopen doen ik voel het.
Bullshit verhaal? Delgado is toch flink gehyped?quote:'Ajax niet alleen voor Ochoa en Araujo i
donderdag 12 juli, door alperrr, Zwolle, 14:32u, media mexico
Volgens diverse media in Mexico en het Belgische sport.be heeft Ajax niet alleen interesse in doelman Guillermo Ochoa en verdediger Pato Araujo, maar ook in de rechtsbuiten van Cruz Azul Cesar Delgado.
Ajax wil de rechtsbuiten overnemen, omdat eerder de Mul, Perez, Rosales al vertrokken uit Amsterdam. Ook is Ryan Babel nagenoeg rond met Liverpool FC, en naar alle waarschijnlijkheid vertrekt ook Mitea.
In 2004 won El Chelito (zo luidt de bijnaam van Delgado) de gouden medaille op de Olympische spelen. De aanvaller moet Cruz Azul ongeveer 4 miljoen euro rijker maken. De aanvaller speelt sinds 2003 bij het Mexicaanse Cruz Azul, en zou graag de overstap maken naar een club in Europa.
Pinchhitter.quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:34 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Zou niet verkeerd zijn als pinchhitter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |