abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 12 juli 2007 @ 11:07:58 #1
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51388209
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_51388245
.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_51388290
17 miljoen is de dubbele hoofdprijs. Lucky bastards.

<inkopmodus>
Dan moet je maar zelf gaan opleiden!
</inkopmodus>
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_51388299
Redknapp wil Kanu bij Portsmouth houden
Geschreven door Robert Smid op donderdag, 12 juli om 10:56

Nwankwo Kanu heeft degelijk een toekomst bij Portsmouth, zo vertelde trainer Harry Redknapp. De trainer heeft aangegeven dat de Nigeriaan gewoon een goede kans op spelen krijgt.

Kanu heeft zich nog niet gemeld bij Portsmouth, terwijl de club al een tijdje bezig is met de voorbereiding op het nieuwe seizoen. De spits voelt zich bedreigd door de nieuwe aankopen van Pompey. Zo heeft Redknapp voor de positie in de spits twee nieuwe aanwinsten gehaald op één dag: John Utaka en David Nugent.

De ex-Ajacied heeft momenteel geen contract meer bij Portsmouth, maar de club is van plan hem een nieuw contract aan te bieden dat hem nog een jaar aan de club bindt. Mocht hij dit seizoen twintig wedstrijden spelen, dan komt daar nog een seizoen bovenop.

"Kanu maakt zich zorgen om die twintig gespeelde wedstrijden," vertelde Redknapp. "Als je geen twintig wedstrijden speelt in een jaar, ben je geen meerwaarde voor een club. Maar ik ga er eigenlijk vanuit dat Kanu makkelijk over die twintig wedstrijden heengaat, daar heeft hij genoeg kwaliteit voor in huis."
pi_51388304
Die prijs was natuurlijk zo hoog omdat Liverpool natuurlijk ook alle bling-bling erbij moest kopen van onze rappende negert.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  donderdag 12 juli 2007 @ 11:11:30 #6
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51388312
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 11:10 schreef Dylan Dog het volgende:

<inkopmodus>
</inkopmodus>
Ach, jullie verdienen al jaren miljoenen in de CL.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_51388332
Suarez is goed op dreef op wk -20.
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_51388354
Ik vind Suarez wel wat eigenlijk .
In Southern Sun
pi_51388369
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 11:11 schreef Longmen het volgende:
Suarez is goed op dreef in Copa America.
WK -20 .
In Southern Sun
pi_51388371
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 11:10 schreef Dylan Dog het volgende:

<inkopmodus>
</inkopmodus>
Idd een lekkere zak met geld, alhoewel ik het wel jammer vind dat hij weg is.
Gelukkig was Babel geen onderdeel van een talentenpool, dan was 25% naar de investeerders gegaan.
En das veul geld.
pi_51388417
Ik snap niet dat mensen ontvreden kunnen zijn over de verkoop van Babel.
Als er maar een goede versterking wordt gehaald is het gewoon pure winst. $$$
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_51388422
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 11:12 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik vind Suarez wel wat eigenlijk .
Ik vind het een kutventje. Die hoef ik niet in ons mooie shirt te zien. Geef mij Nilsson maar
  donderdag 12 juli 2007 @ 11:15:36 #13
51286 w00h00
Digital man!
pi_51388434
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 10:59 schreef Cordoba32 het volgende:

[..]

De oude Huntelaar? Hoeveel goals heeft hij vorig seizoen ook alweer gemaakt?
Analyseer die goals eens met de goals die hij maakte toen hij toch bij Heerenveen zat.

Ten Cate heeft Huntelaar totaal anders laten spelen, met de rug naar de goal en als aanspeelpunt.
Met baki en nilsson erbij, komen er eindelijk weer voorzetten.
pi_51388450
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 11:13 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

WK -20 .
Ja sorry
Vind m zeker wel wat
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_51388458
Kunnen we de TT niet maken "Waar de transfercaroussel nu moet gaan draaien"
  donderdag 12 juli 2007 @ 11:17:17 #16
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51388488
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 11:16 schreef SpotlessMind00 het volgende:
TT's zijn voor homo's (en daarnaast zal jouw TT niet eens passen).
pi_51388495
quote:
Doe het volgende topic maar. Deze is voor 5en toch weer vol
pi_51388512
quote:
Mijn ogen, ze branden! AAARGH

Nee dus.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  donderdag 12 juli 2007 @ 11:18:25 #19
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_51388527
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 11:15 schreef Pritt het volgende:
Ik snap niet dat mensen ontvreden kunnen zijn over de verkoop van Babel.
Als er maar een goede versterking wordt gehaald is het gewoon pure winst. $$$
In principe interesseert die winst me totaal niet, heb liever een goed elftal. Hopen dus dat ze met dat geld mooie dingen gaan doen, zoals het behouden van Sneijder en Huntelaar en nog wat leuke versterkingen.
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_51388541
Ok ok point taken
pi_51388643
Nilsson mwah.....
pi_51388701
Ik wil even zeggen dat deze grap erg ondergewaardeerd bleef:
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 10:51 schreef koningdavid het volgende:
Trouwens: Liverpool haalde eerst Torres (betekent: Toren) en nu Babel.

Liverpool heeft de Toren van Babel binnengehaald.

Zal wel een communicatieprobleempje opleveren in de kleedkamer.
Of kennen jullie de bijbelverhalen niet meer tegenwoordig?

tvp
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_51388728
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 11:17 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

TT's zijn voor homo's (en daarnaast zal jouw TT niet eens passen).
TT's zijn voor echte kerels.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  donderdag 12 juli 2007 @ 11:27:29 #24
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51388810
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 11:24 schreef koningdavid het volgende:
Ik wil even zeggen dat deze grap erg ondergewaardeerd bleef:
[..]

Of kennen jullie de bijbelverhalen niet meer tegenwoordig?

tvp
De bijbel? Ken alleen deze passage:
quote:
Bijbelverhaal

Ja eh, het zit eh zo.
Ik had eh-vroeger heel veel vrienden, maar nou niet meer zo vanwege dat zij hadden gezegd dat de irri- irritatie-grens bereikt was. Ja want vroeger toen ging 'k met me vrienden, gingen we altijd naar hetzelfde café enzo, maar nou ze zijn naar een ander café gegaan en nou willen ze mij niet zeggen waar... waar dat eh is.
Nou maar dat vind ik helemaal niet erg. Nee, want nou heb ik veel meer tijd voor andere dingen te doen enzo.
Net als bijvoorbeeld laatst was ik naar de bioscoop geweest en daar had ik een hele mooie film gezien en die heette... dat was ehm... Schindlers List heette die. Ja maar die is mooi hoor! Dat was 'n hele mooie belangrijke film, want kijk de mensen praten altijd wel over de Joden enzo, terwijl eh nou die Duitsers dat waren ook geen lieverdjes hoor.

Ja, Gadverdamme. Maar eh, wat ik het mooiste vind om te doen altijd dat vind ik om in de bijbel te lezen.
Dat vind ik zo mooi man! Dat is een heel mooi dik boek en dat is zo, eh ik zal even voor de mensen die niet precies weten waar de bijbel over gaat zal ik ongeveer effe eh uitleggen.
Dat was zo:

In het begin van de wereld toen was er nog helemaal niks. Alleen een soort van jeugdboerderij, met twee mensen: Mozes en Ali Babba.
Maar die hadden van de giftige appel gegeten en toen waren ze in slaap gevallen. En toen was het keìhard gaan regenen en toen waren de dieren van de boerderij verdronken. Maar toen had Jezus dat water veranderd in rode wijn en toen was het de Rode Zee geworden. Die ging toen uit mekaar en de ene helft had de walvis opgezopen en de andere helft Johannes de Doper.
Die Johannes de Doper had zoveel gezopen die was helemaal dronken geworden, en toen ging die zo mensen nat gooien met water! Ja, en toen zeiden die mensen ook zo van: " Nou, schei nou maar eens uit, met dat nat gooien met water."
En dat was ook terecht. Dat was ook terecht, maar toen wou ie nog steeds niet ophouden en toen zeiden ze: "nou is het mooi geweest".
En toen was er zo'n vrouw van Delilah, die heeft zo z'n haren afgeknipt en toen was het een hanekam geworden en toen moest 'ie drie keer kraaien. Maar toen wilde 'ie nog steeds niet ophouden en toen zeiden ze van: "Nou is het echt mooi geweest".
Toen hebben ze z'n hoofd zo aan z'n kruis gespijkerd. Dat was heel erg.
Maar gelukkig kwamen er toen net op tijd drie wijven uit het oosten en die hadden broodkruimels gestrooid om de weg niet kwijt te raken, maar toen had Jezus die broodkruimels in vissen veranderd en toen zei die tegen die vissen: "Sta op en loop."
Ja, maar toen wisten die wijven niet meer waar ze vandaan kwamen. En toen hebben ze in een stal moeten slapen.
Maar nou was het ook zo van Maria, die was zwanger geworden. Maar niet van haar man, Jo- Jof- Jozef of zo.
Maar zij was in van de heilige bekoring gevangen was zij.
Terwijl haar man Jof- Jozef, die dacht dat zij zwanger was van een barmhartige Amerikaan, want die zong altijd zo van "Maria, Maria, I'll never stop singing Maria". En dat was van de musical Jesus Christ Superman.
Toen werd die baby geboren en die hebben ze toen in een mandje met pek en veren, zó hup-a-kee in de sloot gekieperd.
Ja en toen waren de koeien zo erg geschrokken, dat ze zeven jaar lang geen melk konden geven.
En toen dachten de Romeinen zo van, oh dan kunnen we wel het hele land gaan veroveren, maar dat was niet zo, want er was één klein dorpje wat dapper weerstand bleef bieden tegen de Romeinse overheersers. Want die hadden een toverdrank met duizend zure bommen en garnalen. Professor Barabas had dat gemaakt, maar die zat in de gevangenis en toen riepen ze met z'n allen: "Barabas vrij! Barabas vrij!" Maar dan moest er eerst iemand anders in de gevangenis.
Toen was keizer Pilatus zo z'n handen aan het wassen, maar toen ging Jezus met z'n smerige poten over het water heen lopen!
Toen zeiden ze: 'Nou is het mooi geweest." en toen hebben ze hem gekruisigd.

Dat is allemaal hier in de Jordaan gebeurd.

Nee, dat is helemaal niet voor te lachen. Nee, nee, nee, want stel jezelf aan een kruis zouden hangen. Zou je dan ook lachen? Nee kijk..n-nou zijn ze stil ja.
Dat is helemaal niet leuk, nee.
Dan hang je daar, helemaal alleen.
Ja en je krijgt jeuk, wat dan?
Of dat ze je naast iemand hangen die alleen maar over voetbal kan praten de hele dag?
Of tussen twee Limburgers in?

En er staat ook in de twaalf geboden van als dat als gij merkt dat de mensen spotten dan moet gij de mensen kastijden met een brandende braamstruik, ja.
Ja maar dat is symbolisch dat weet ik ook wel. Mogen best andere houtsoorten zijn als dat beter uitkomt.

Daarom zeg ik altijd zo:
"Jezus is een goeie vriend, 'tis dat je 'm beter kent
Hij heeft veel voor ons gedaan,
heeft ze eigen aan het kruis laten slaan."
En daarom zeg ik altijd: "Jezus, bedankt".

Als we dat één keer met z'n allen zeggen dat vind ie hartstikke leuk.
Tellen tot drie en dan gaan we het zeggen.
Eén twee drie...

(JEZUS BEDANKT)

Dat zal die leuk vinden.
pi_51388811
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 11:18 schreef BoNi het volgende:

[..]

In principe interesseert die winst me totaal niet, heb liever een goed elftal. Hopen dus dat ze met dat geld mooie dingen gaan doen, zoals het behouden van Sneijder en Huntelaar en nog wat leuke versterkingen.
Wel leuk dat die winst je niet intresseert maar dat is de basis voor het toekomstige investeren in spelers.
Je kan als Ajax zijnde moeilijk verwachten dat we alleen maar kopen en nooit iets hoeven te verkopen.

Babel levert meer op dan dat een de Boer, een Kluivert, een weet ik wat ooit heeft opgeleverd.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')