NU EVEN NIET!quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik zou maar iets aardiger tegen mij zijn, nerd
Er is vast wel een username met "Arme" oidquote:
Jups...quote:
NP.quote:
Remlof-wannabequote:Op donderdag 12 juli 2007 10:20 schreef NJ het volgende:
[..]
NP.
Tof plaatje in de OP trouwens. Hadden jullie alleen niet beter Statler en Waldorf daarvoor kunnen gebruiken?.
Vroeg Remlof zich dat ook al af?quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:21 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Remlof-wannabe(Is dat een grapje in het ONZ FC topic?
)
Niet mijn schuldquote:Op donderdag 12 juli 2007 10:16 schreef talin77 het volgende:
[..]
NU EVEN NIET!
ik mag niet ziek worden, collega's zijn op vakantie maar ben eigg verkouden, ben mn tankpas kwijt, een Pool kroop vanmorgen voor bij et tankstation en ik kan mn aansteker nergens vinden.
quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:21 schreef Paxlie het volgende:
meer koffie dan maar
niet echt, zie hem heeeeeeeeel af en toe op GoT posten.quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:26 schreef talin77 het volgende:
DD doe eens even die foto posten, met dat vrouwdinges gekleed in leer op een paard en je tong combinatie
[..]
hoor jij nog wel eens wat van Bierkameel?
Dat zou betekenen dat het emotie oproept. Newbies doen me niets.quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:18 schreef n00cL30n het volgende:
Er moet een uitroepteken komen achte "kutnewbie".
Ik weet het, ik weet het.quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:42 schreef MUUS het volgende:
motorbloempje is toch iemand die ik lang geleden ook eens heb ontmoet op een meet in de Fiddler in Den Haag?
Ik zal geen namen noemen, want ik weet niet of het geheim moet blijven..
Jeej. Zuipen!quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:43 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Morgen wordt het weer zomer!
Was dat die meeting waar ik ook bij was ?quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:42 schreef MUUS het volgende:
motorbloempje is toch iemand die ik lang geleden ook eens heb ontmoet op een meet in de Fiddler in Den Haag?
doe's vertellen, Mquote:Op donderdag 12 juli 2007 10:42 schreef MUUS het volgende:
Yup.quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:45 schreef GI het volgende:
[..]
Was dat die meeting waar ik ook bij was ?
quote:
Neuken dus naar ik mag aannemen?quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:50 schreef Q. het volgende:
Ik weet alleen nog dat ik een keer met motorbloempje midden in de winter heel lang in een auto zonder verwarming heb gezeten.
Monno. Q. Aangenaam.quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:51 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Neuken dus naar ik mag aannemen?
Daar doe ik niet aan, dat weet je toch?quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:51 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Neuken dus naar ik mag aannemen?
ik ben trots op jequote:Op donderdag 12 juli 2007 10:49 schreef MUUS het volgende:
Ik had het goed, ik had het goed.. OMG, voor het eerst een kloon ontdekt.
. Helemaal zelf.
.
[..]
Yup.
[..].
Is GI KNUTquote:Op donderdag 12 juli 2007 10:51 schreef Kreator het volgende:
Ik heb nog nooit een kloon ontdekt. Behalve dan Knut met z'n gare GI.
Das ook niet echt moeilijk.quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:51 schreef Kreator het volgende:
Ik heb nog nooit een kloon ontdekt. Behalve dan Knut met z'n gare GI.
het leven is een groot raadselquote:Op donderdag 12 juli 2007 10:53 schreef Kreator het volgende:
Wie. Is. Motorbloempje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |