SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier is de banner voor dit jaar, alsie goedgekeurd word
[ Bericht 22% gewijzigd door leroytje op 01-08-2007 17:34:05 ]----> Schumacher, je was een groot sportman! <----
quote:
Wat doet AA erin?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:13 schreef leroytje het volgende:
[img=578xnull]http://xs218.xs.to/xs218/07313/Banner20072008.JPG[/img]
Hier is de banner voor dit jaar, alsie goedgekeurd word
Was een aparte topic voor 2. Liga en lager dacht ik.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:02 schreef Barnet_Bee het volgende:
Is er ook een topic voor de lagere divisies? Ik kan het niet vinden (wel die vorig jaar)?
Ow ja plaatjes vergeten te veranderenquote:
Je bedoelt 2 of 3 clubs die nog nooit eerder Bundesliga hebben gespeeld. Of is het promotie-degradatie systeem aangepastquote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:43 schreef Ofyles2 het volgende:
Bayern zal kampioen worden, omdat ze een lichter programma draaien dan de andere kampioenskandidaten, volgend seizoen zijn er twee of drie nieuwe clubs in de 1.Bundesliga (ik duim voor KSC, MSV Duisburg, Energie en misschien Wolfsburg).
Hopen hoe Werder Bremen het verlies van Klose gaat managen, alhoewel ze hebben bewezen zonder de topschutter te kunnen.
VfB Stuttgart 'degradeert' naar de subtop.
Ja, van 2006/2007. Ik kan de TT veranderen in 2007/2008, maar nieuw topic openen mag ook.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:02 schreef Barnet_Bee het volgende:
Is er ook een topic voor de lagere divisies? Ik kan het niet vinden (wel die vorig jaar)?
Hij lag hier vandaag in de winkel.quote:Op maandag 30 juli 2007 16:11 schreef methodmich het volgende:
[..]
Der Kicker nog steeds niet te vinden, wordt toch Duitsers inschakelen denk ik.
Er staat nog niet veel in, dus TT veranderen zal wel genoeg zijn.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:27 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ja, van 2006/2007. Ik kan de TT veranderen in 2007/2008, maar nieuw topic openen mag ook.
2e Bundesliga en Regionalliga Saison 2006/2007
Okee. Met stecktabelle ook weer neem ik aan? Dan zal ie de komende tijd ook wel hier in de buurt in de winkels belanden.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:38 schreef fanneke het volgende:
[..]
Hij lag hier vandaag in de winkel.
Ziet er weer degelijk uit, zoals we gewend zijn van Der Kicker.
Aangepastquote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:46 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Er staat nog niet veel in, dus TT veranderen zal wel genoeg zijn.
Ja, De stecktabelle zit er weer bij.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:19 schreef methodmich het volgende:
[..]
Okee. Met stecktabelle ook weer neem ik aan? Dan zal ie de komende tijd ook wel hier in de buurt in de winkels belanden.
Meestal is er wel een DFB-Pokal topic. Even kijken of het er al isquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:15 schreef methodmich het volgende:
Leverkusen vandaag gelijk uit de beker geschoten trouwens of is er een apart topic voor de Duitse beker?
Wel de verrassing voorlopig, verloren van St. Pauli.
Nu ook via www.dewedstrijden.tv.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:59 schreef fanneke het volgende:
Nog even ter herinnering: Vanavond bij de ARD, VfB Stuttgart-Schalke 04.
Live om 20.30uur.
Doet het nietquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:30 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nu ook via www.dewedstrijden.tv.
Ik denk het wel. Volgens mij gaat dit al een paar jaar zo, dat alleen de openingswedstrijd er live op is.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:34 schreef Ambrosius het volgende:
Dit is de enige wedstrijd live op ARD toch (dit jaar)?
Moet je een breedbeeld kopenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:57 schreef Plato1980 het volgende:
Op Sport1 is het ook en daar heb ik i.t.t. de ARD niet van die stomme zwarte strepen boven en onder in beeld.
Nee, vreemd.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 20:58 schreef Dos37 het volgende:
aha daar dus wel.
Stond niets van op Internet
Op Duitsland op zaterdag vanaf 18 uur op de ARD en later op de avond bij de ZDF.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:37 schreef Fides het volgende:
Kan iemand vertellen wanneer (op NL en DLD) de wekelijkse samenvattingen van de Bundi zijn?
Ik denk dat HSV dit seizoen wel hoge ogen kan gooien met een fitte VDV en Zidan.
edit: Prachtige site is dat Kicker.de zeg, heel veel statistiekjes en dergelijke![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |