Een Bundesliga zonder Köln, Kaiserslautern en nu ook Gladbach is wel even wennen, ja.quote:
Daar spelen een paar grote clubs in inderdaad.quote:
Hij is liefquote:Op maandag 16 juli 2007 17:27 schreef methodmich het volgende:
Jezus, tong heeft een soort kloon of een aanbidder.
Het Sonderheft van de Kicker lag hier nog niet bij tijdschriftenhandelaar, maar wel die van SportBild.quote:Op donderdag 12 juli 2007 19:54 schreef methodmich het volgende:
Tip voor de liefhebber: 20 juli komt de nieuwe Bundesliga-sonderheft van der Kicker weer uit. De ideale gids om de Bundesliga mee te volgen.
http://www.kicker.de/abo-(...)onderheftbestellung/
Gidsen zijn vergelijkbaar. Zelfde formaat en ongeveer hetzelfde aantal pagina's.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 11:32 schreef methodmich het volgende:
Okee. Denk dat Kicker komende week de Nederlandse winkels bereikt. Hoe is die van Bild qua opzet?
Zolang Monica Lierhaus (quote:Op zaterdag 21 juli 2007 19:32 schreef methodmich het volgende:
Okee, klinkt wel leuk ook. Die DVD van Kicker was vorig jaar wat minder vond ik, jaar eerder hadden ze bewegende beelden van spelers, vond ik aansprekender.
Heb deze inmiddels opgevist in Ridderkerk, inderdaad ook een zeer aardige gids. Op de DVD staan ook doelpunten van vorig seizoen, wel leuk!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 17:35 schreef fanneke het volgende:
[..]
Gidsen zijn vergelijkbaar. Zelfde formaat en ongeveer hetzelfde aantal pagina's.
Waar de Kicker mooie elftalfoto's heeft, staan er in de Bild uitgave kleine fotootjes van de spelers met daarbij allerlei informatie.
Info ook over 2.Bundesliga en de beide Regionalliga's.
Verder o.a. speelkalender in het midden van het blad en een DVD met wat informatie (heb hem nog niet bekeken).
Dat viel me ook op, zelfs bij de grootste boekhandel van Den Haag hadden ze m niet.quote:Op maandag 30 juli 2007 16:11 schreef methodmich het volgende:
Der Kicker nog steeds niet te vinden, wordt toch Duitsers inschakelen denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |