Ik heb nog minstens een dag nodig om goed te leren, en ik had nog wel zulke goede voornemens.quote:Op donderdag 12 juli 2007 02:34 schreef Hephaistos. het volgende:
Hier hebben ze tenminste tentamens om de fatsoenlijke tijd van 18.30 uur...
Nachtje doorgaanquote:Op donderdag 12 juli 2007 02:35 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik heb nog minstens een dag nodig om goed te leren, en ik had nog wel zulke goede voornemens.![]()
Ik heb om 9:30 uur tentamen niet echt vroeg maar 13:30 of 18:30 was wel wat fijner geweest.![]()
Zit ik ook aan te denken, echter, straks ben ik vreselijk brak tijdens het tentamen en dan is al het leren alsnog voor niks geweest.quote:
Word je hard van.quote:Op donderdag 12 juli 2007 02:38 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Zit ik ook aan te denken, echter, straks ben ik vreselijk brak tijdens het tentamen en dan is al het leren alsnog voor niks geweest.
quote:Op donderdag 12 juli 2007 02:38 schreef TC03 het volgende:
Niet zeuren.
quote:Op donderdag 12 juli 2007 02:38 schreef TC03 het volgende:
Niet zeuren.
Van leren word je niet brak, hoogstens wat moe, maar dat kan je wel fixen met cafeïne voor die paar uur. Als je nu pas gaat slapen wordt je morgen waarschijnlijk duffer wakker dan dat je doorgaatquote:Op donderdag 12 juli 2007 02:38 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Zit ik ook aan te denken, echter, straks ben ik vreselijk brak tijdens het tentamen en dan is al het leren alsnog voor niks geweest.
Daar heb je gelijk inquote:Op donderdag 12 juli 2007 02:41 schreef Bravebart het volgende:
Als je nu pas gaat slapen wordt je morgen waarschijnlijk duffer wakker dan dat je doorgaat
Hé, respect voor de fietsenmakers hèquote:Op donderdag 12 juli 2007 02:45 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Jou mogen ze met een steen in de IJssel dumpen.Stomme fietsenmaker.
![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2007 02:45 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Jou mogen ze met een steen in de IJssel dumpen.Stomme fietsenmaker.
![]()
Slim welquote:Op donderdag 12 juli 2007 02:44 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk inen bovendien, de laatste dagen had ik semi-vakantie (ja idd toen had ik eigenlijk moeten leren) en toen is het ook iedere dag 5 uur geworden.
Dus het moet wel lukken.
Sorry, ik ben wat opvliegend vanwege al die theorieen die door gare professortjes met veel te veel tijd worden bedacht.quote:Op donderdag 12 juli 2007 02:47 schreef TC03 het volgende:
[afbeelding]
Mensen die klagen worden agressief en inhumaan. [afbeelding]
Hehequote:Op donderdag 12 juli 2007 02:50 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik mag het nog even zeggen, volgend jaar ben ik er zelf ook eentje.
Zou ik ook worden. Het is je vergeven.quote:Op donderdag 12 juli 2007 02:51 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Sorry, ik ben wat opvliegend vanwege al die theorieen die door gare professortjes met veel te veel tijd worden bedacht.![]()
quote:Op donderdag 12 juli 2007 02:52 schreef Bravebart het volgende:
Hoe kan jij trouwens al tentamens hebbenVorige studie ofso ?
Ik ga werktuigbouwkunde doen, met zeer grote waarschijnlijkheid althans.quote:
Ik doe nu Economie aan de EUR, volgend jaar WB erbij dus. Wel aan de Hogeschool Rotterdamquote:Op donderdag 12 juli 2007 02:52 schreef Bravebart het volgende:
Hoe kan jij trouwens al tentamens hebbenVorige studie ofso ?
Omdat je op de middelbare school nog geen tentamens hebt ?quote:Op donderdag 12 juli 2007 02:54 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hij kan toch gewoon tentamens hebben? Hoe bedoel je 'al'?
Ah ok, vandaarquote:Op donderdag 12 juli 2007 02:54 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik doe nu Economie aan de EUR, volgend jaar WB erbij dus. Wel aan de Hogeschool Rotterdammaster wil ik wel in Delft doen.
![]()
Hiervoor heb ik ook nog Civiele Techniek gedaan trouwens, 4 jaarquote:
quote:Op donderdag 12 juli 2007 02:57 schreef Merkie het volgende:
Kliekjestopic.
Teringquote:Op donderdag 12 juli 2007 02:57 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Hiervoor heb ik ook nog Civiele Techniek gedaan trouwens, 4 jaar(maar wel bijna BSc
).
Waarom stop je er na 4 jaar mee als je BIJNA je BSc hebtquote:Op donderdag 12 juli 2007 02:57 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Hiervoor heb ik ook nog Civiele Techniek gedaan trouwens, 4 jaar(maar wel bijna BSc
).
Omdat ik geen zin meer had om mijn thesis af te schrijven.quote:Op donderdag 12 juli 2007 02:58 schreef Merkie het volgende:
Waarom stop je er na 4 jaar mee als je BIJNA je BSc hebt? En waarom verpest je mijn dubbel post [afbeelding] .
Er bestaat een vrij directe relatie tussen aantal jaar opleiding en latere inkomsten.quote:Op donderdag 12 juli 2007 02:58 schreef Bravebart het volgende:
TeringWat dacht je, ik benut de volle 10 jaar ?
Uhuh en ook tussen motivatie en latere inkomstenquote:Op donderdag 12 juli 2007 03:00 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Er bestaat een vrij directe relatie tussen aantal jaar opleiding en latere inkomsten.![]()
Dan hoop ik al lekker te slapenquote:Op donderdag 12 juli 2007 03:04 schreef Bolkesteijn het volgende:
Ik ga weer leren.
Volgende halte rondom een uur of 5.
Weet je wat voor kutverhaal het was. Ook omdat mijn groepsgenoot er ineens mee kapte.quote:Op donderdag 12 juli 2007 03:01 schreef Merkie het volgende:
Best laf om te stoppen omdat je geen zin meer hebt.
Natuurlijk, en dat ga ik ook doen. Ik heb een lijstje met ideeen en uitwerking, als me iets interessants te binnen schiet schrijf ik het daar op. Kan zeker wel van pas komen als ik hem af ga maken. Het zou een beetje zonde zijn om 4 jaar studie af te sluiten terwijl het diploma binnen handbereik is.quote:Op donderdag 12 juli 2007 03:11 schreef Merkie het volgende:
Kan je het niet over een paar jaar alsnog afmaken [afbeelding]
Omdat ik, net als 85 % van de andere mensen, een hekel heb aan plannen en om dingen alvast te doen zodat je dan al klaar bent.quote:Op donderdag 12 juli 2007 03:26 schreef Merkie het volgende:
En waarom heb je na 5 ( [afbeelding] ) jaar hoger onderwijs nog steeds te weinig tijd om te leren.
Mijn laatste tentamen is 27 juli, kut EURquote:Op donderdag 12 juli 2007 03:24 schreef Merkie het volgende:
Dat is al een betere instelling. Succes met je tentamens verder, die overigens extreem laat zijn. Ik ben al een week klaar met mijn tentamens.
Whaha, dan zit ik al op de helft van mn vakantiequote:Op donderdag 12 juli 2007 21:19 schreef Vincenski het volgende:
[..]
Mijn laatste tentamen is 27 juli, kut EUR![]()
15 van de 30 fout, de vorige keer had ik 12 van de 30 fout.quote:
Damnquote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:01 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
15 van de 30 fout, de vorige keer had ik 12 van de 30 fout.Hopen dat ze soepel tellen maar ik vrees het ergste.
![]()
Ik had er twee gemaakt, maar de eerst had ik 7 foutquote:Op vrijdag 13 juli 2007 13:36 schreef Koewam het volgende:
Kon je geen oude tentamens opvragen?
Ja, dat is alles bij ons.quote:
Damn, ik wou dat ik meerkeuzetoetsen hadquote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:16 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ja, dat is alles bij ons.Het gekke is, voor de opdrachten in de les die gewoon open vragen waren heb ik twee negens, en twee achten, (deze vragen tellen voor een deel mee met het tentamen).
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |