Mn algemene kennis is fuckin goedquote:
Nee de meeste niet, maar hij is wel de snelste geloof ikquote:
Hoe wist je dat ik het was?quote:Op donderdag 12 juli 2007 02:25 schreef Nietszeggendwezentje het volgende:
[..]
Mn algemene kennis is fuckin goed
[..]
Nee de meeste niet, maar hij is wel de snelste geloof ik
quote:
En daarbij slapen alle andere normale mensen die ik ken of weten ze niet mijn naam aan mn account te koppelenquote:Hopen dat het niet te correct zal worden weergegeven.
Meteen even de postgeschiedenis ingedoken, heel goed..quote:Op donderdag 12 juli 2007 02:30 schreef Nietszeggendwezentje het volgende:
[..]
[..]
En daarbij slapen alle andere normale mensen die ik ken of weten ze niet mijn naam aan mn account te koppelen
Dat antwoord is fout.quote:Op donderdag 12 juli 2007 02:30 schreef Nietszeggendwezentje het volgende:
En daarbij slapen alle andere normale mensen die ik ken of weten ze niet mijn naam aan mn account te koppelen
Tsja Genant als voornaam is niet echt tof.quote:Op donderdag 12 juli 2007 02:31 schreef Tnaneg het volgende:
[..]
Meteen even de postgeschiedenis ingedoken, heel goed..
Mn naam omgedraaid is niet voor niks Genant, het was dat of snerpend
Nietszeggendwezentje mag dan wel een nerd zijn, maar ik niet, dus kom maar met die hintsquote:Op donderdag 12 juli 2007 02:33 schreef sig000 het volgende:
[..]
Tsja Genant als voornaam is niet echt tof.![]()
De afkorting van Technische universiteit zijn de 1e twee letters.quote:Op donderdag 12 juli 2007 02:33 schreef Tnaneg het volgende:
[..]
Nietszeggendwezentje mag dan wel een nerd zijn, maar ik niet, dus kom maar met die hints
Wat er achter moet is ook een taal.quote:Op donderdag 12 juli 2007 02:43 schreef Tnaneg het volgende:
Tua?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |