Het kan zowel met curry als met ketchup. Zelfde geldt voor een patatje speciaal.quote:Op maandag 22 november 2010 22:31 schreef rulerofdeath het volgende:
maar wat hoort volgens jou op een frikandel speciaal dan?
herkenbaar, kots me ook de tering van beckers.quote:Op donderdag 12 juli 2007 02:29 schreef mike4141 het volgende:
Beckers is echt een gaar kut merk, laatste 3 x dat ik produkten van hun heb gegeten ben ik daar ziek van geworden (verspreid over een jaar tijd fzo)
die bami schijven,frikandellen, en magnetron loempia's .. weet niet wat ze er in stoppen..
maar ik ga liever ''gewoon'' dood
Maar is een patatje speciaal nu hetzelfde als een patatje oorlog?quote:Op maandag 22 november 2010 22:33 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Het kan zowel met curry als met ketchup. Zelfde geldt voor een patatje speciaal.
Nee. Voor zover ik gewend ben is een patatje oorlog met mayonaise en satésaus.quote:Op maandag 22 november 2010 22:47 schreef BB-King het volgende:
[..]
Maar is een patatje speciaal nu hetzelfde als een patatje oorlog?
Ik heb hier nooit bij stil gestaan.quote:Op zaterdag 2 augustus 2008 10:30 schreef pleeborstel het volgende:
[..]
Bij vd Kolk, zit niet in het centrum maar aan de Assendorperstraat
En uitjes, bij onze snackboer tenminste.quote:Op maandag 22 november 2010 22:50 schreef Lo-Fi het volgende:
[..]
Nee. Voor zover ik gewend ben is een patatje oorlog met mayonaise en satésaus.
Ja, dat zou kunnen. Over het algemeen worden maar weinig mensen het eens of er nu wel of geen uitjes op 'horen'. Persoonlijk hoef ik er geen uitjes op iig.quote:Op maandag 22 november 2010 23:06 schreef PluisigNijntje het volgende:
[..]
En uitjes, bij onze snackboer tenminste.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |