Wat mij betreft had TS ook nog een trap in zijn noten gekregen. Die voordeelurenkaart kost iets van ¤50, en daarvoor ga jij al frauderen?quote:Op donderdag 12 juli 2007 01:01 schreef T3rr0r het volgende:
Je hebt de regels bewust overtreden, nu moet je niet gaan zeiken. Mongool.
Je spreekt uit ervaring over de conducteurs?quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:59 schreef SpostBob het volgende:.
Klacht: fucking nsb'r conducteurs die s'avonds hun vrouw slaan en fappen op je ingenomen pas.
heeft mijn vader daarvoor 25 jaar treinen voor de NS gereden ?)
*meeliftquote:Op donderdag 12 juli 2007 01:01 schreef T3rr0r het volgende:
Ja wat denk jijquote:maar die gast had ons ook eruit kunnen zetten en een nieuw kaartje laten kopen ipv ons ook nog een boete te geven.
Gast, ga gewoon met de autoquote:Op donderdag 12 juli 2007 00:59 schreef SpostBob het volgende:
Hoi,
Jah de zoveelste met een boete in de trein![]()
ik was samen met een vriend van me en we gingen van Goes naar Amsterdam. Ik had de kortingskaart van me pa en koop 2 kaartjes met koring.
Ik doe die altijd en er is nog nooit wat gebeurd, komt die * conducteur aanzetten, eerst zie ik hem een ov kaart uit t plastic halen om te checken of hij wel echt was (zei die er ook gewoon bij) dus ik voelde hem al aankomen.
Ik laat me kaart zien met me duim op de geboortedatum van me pa, zoals ik normaal altijd doe. Gaat die * conducteur het checken en concludeert dat onze kaartjes niet geldig zijn.
Word mijn * pas ingenomen, 60 euro boete erbij en we worden in de * middel of nowere uit de trein gezet om een nieuw kaartje van * 45 euro te moeten kopen.
Dus in totaal zijn we rond de 130 euro kwijt geraakt voor 2 personen van Goes naar Amsterdam wat normaal 2 uur duurt maar wij 3 uur over hebben gedaan omdat we een half uur op de volgende trein moesten wachten en de "intercity" achter een stoptrein aanreed waardoor we * langzaam reden van Rotterdam tot Amsterdam.
Ik snap dat ik ongeldige kaartjes had maar die gast had ons ook eruit kunnen zetten en een nieuw kaartje laten kopen ipv ons ook nog een boete te geven.
Klacht: fucking nsb'r conducteurs die s'avonds hun vrouw slaan en fappen op je ingenomen pas.
(Ik ben blond met blauwe ogen en vind daarom dat hij een landverader is door mij zo hard te naaien, heeft mijn vader daarvoor 25 jaar treinen voor de NS gereden ?)
Eens. TS moet gewoon normaal doen, en net zoals elke andere josti een DUUR kaartje kopen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 01:01 schreef T3rr0r het volgende:
Niet iedereen heeft een auto of kan zich er een veroorloven.quote:Op donderdag 12 juli 2007 02:01 schreef bastiaan_smeding het volgende:
[..]
Gast, ga gewoon met de auto
quote:Op donderdag 12 juli 2007 03:41 schreef StefanP het volgende:
Je had hem op z'n bek moeten slaan. Wat denken die eikels wel niet? Overigens snap ik niet dat die lul nog om kaartjes durft te vragen - blijkbaar rijdt hij z'n hele leven al tussen Ermelo en Appelsveen.
quote:Op donderdag 12 juli 2007 01:01 schreef T3rr0r het volgende:
Confucius say... sarcasm subtle art not understood by most.quote:Op donderdag 12 juli 2007 04:58 schreef Libris het volgende:
[..]
![]()
Haha, tuurlijk, geen geldig kaartje, dus je slaat de conducteur op zijn bek, en tja, waarom zou een conducteur kaartjes controleren....![]()
Heerlijk hèquote:Op donderdag 12 juli 2007 01:36 schreef Nexxennium het volgende:
Geweldig, deze topics waaren de TS zichzelf belachelijk maakt en van Fok! nog een welverdiende trap na krijgt ook
tuurlijk niet, man. Jij moet gewoon een geldig kaartje kopen, klaar.quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:59 schreef SpostBob het volgende:
Ik snap dat ik ongeldige kaartjes had maar die gast had ons ook eruit kunnen zetten en een nieuw kaartje laten kopen ipv ons ook nog een boete te geven.
quote:Op donderdag 12 juli 2007 01:18 schreef __Saviour__ het volgende:
Een volledig terechte boete natuurlijk!
Hij zal wel een grote muil hebben gehad ofzo.quote:Op donderdag 12 juli 2007 09:50 schreef Magereheinus het volgende:
Terecht dat je een boete hebt gehad, maar dat je uit de trein gezet werd was wel iets teveel van het goede
WTF je bent blond met blauwe ogen, wat heeft dit met je kudtjes verhaal te maken. Vieze tyfus nazi, koop gewoon een kaartje net als iedereen en verlaag je zelf niet zo door iemand te bekritiseren die zn werk doet.quote:(Ik ben blond met blauwe ogen en vind daarom dat hij een landverader is door mij zo hard te naaien, heeft mijn vader daarvoor 25 jaar treinen voor de NS gereden ? )
Dat is toch logisch? Als een Marokkaan zwart rijdt is het een criminele kutmarokkaan en moet ie terug naar zijn eigen land, maar als een Nederlander zwart rijdt is de conducteur die hem beboet een NSB'er! Dat weet toch iedereen? Jatoggnietdan?quote:Op donderdag 12 juli 2007 10:17 schreef Pavement het volgende:
[..]
WTF je bent blond met blauwe ogen, wat heeft dit met je kudtjes verhaal te maken.
Ik heb er niet zo'n slechte ervaring mee.quote:Op donderdag 12 juli 2007 01:07 schreef Overlast het volgende:
NS is streng geworden ja. In jouw geval terecht. Maar ik ben nog steeds verdrietig over die keer dat ik per ongeluk een kaartje zonder datum kocht en toen een boete kreeg
Algemeen bekendquote:Op donderdag 12 juli 2007 10:21 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Dat is toch logisch? Als een Marokkaan zwart rijdt moet ie terug naar zijn eigen land, en als een Nederlander zwart rijdt is de conducteur die heb beboet een NSB'er! Dat weet toch iedereen? Jatoggnietdan?![]()
Lutserquote:Op donderdag 12 juli 2007 16:43 schreef Maikuuul het volgende:
Pff gek zo gaar he jong, 16 juli waarom doen ze niet 17 juli, nu kank geen korting pakkengare trein
ja dat kanquote:Op donderdag 12 juli 2007 16:32 schreef Maikuuul het volgende:
Ey een vraagje he gek, de 16de is OV niet meer geldig.
Maar kan je dan wel kaartjes kopen met 40% korting gewoon met OV korting dus ?
Volgens mij kan het niet gekquote:
wel hoor in de zomermaanden na 9.00 uur krijg je 40 % korting en je kan 3 vrienden meenemenquote:Op donderdag 12 juli 2007 18:15 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Volgens mij kan het niet gek
Zo gaar
haha, die gebruik ik de volgende keer ookquote:Op donderdag 12 juli 2007 00:59 schreef SpostBob het volgende:
Hoi,
Jah de zoveelste met een boete in de trein![]()
ik was samen met een vriend van me en we gingen van Goes naar Amsterdam. Ik had de kortingskaart van me pa en koop 2 kaartjes met koring.
Ik doe die altijd en er is nog nooit wat gebeurd, komt die * conducteur aanzetten, eerst zie ik hem een ov kaart uit t plastic halen om te checken of hij wel echt was (zei die er ook gewoon bij) dus ik voelde hem al aankomen.
Ik laat me kaart zien met me duim op de geboortedatum van me pa, zoals ik normaal altijd doe. Gaat die * conducteur het checken en concludeert dat onze kaartjes niet geldig zijn.
Word mijn * pas ingenomen, 60 euro boete erbij en we worden in de * middel of nowere uit de trein gezet om een nieuw kaartje van * 45 euro te moeten kopen.
Dus in totaal zijn we rond de 130 euro kwijt geraakt voor 2 personen van Goes naar Amsterdam wat normaal 2 uur duurt maar wij 3 uur over hebben gedaan omdat we een half uur op de volgende trein moesten wachten en de "intercity" achter een stoptrein aanreed waardoor we * langzaam reden van Rotterdam tot Amsterdam.
(Ik ben blond met blauwe ogen en vind daarom dat hij een landverader is door mij zo hard te naaien, heeft mijn vader daarvoor 25 jaar treinen voor de NS gereden ?)
En achterop de OV staat dat van 16 juli tot 16 augustus het OV niet geld.quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:17 schreef postmortum het volgende:
[..]
wel hoor in de zomermaanden na 9.00 uur krijg je 40 % korting en je kan 3 vrienden meenemen
quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:21 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
En achterop de OV staat dat van 16 juli tot 16 augustus het OV niet geld.
En daaronder staat Korting geld niet van 16 juli tot 16 augustus
beetje naaistreekquote:Op donderdag 12 juli 2007 18:21 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
boh gek bel de ns infolijn danquote:Op donderdag 12 juli 2007 18:31 schreef Maikuuul het volgende:
Idd gek die gare vuillakken
Ik vraag het morge gewoon als we de kaartjes voor me vriendin gaan halenquote:
lul niet.quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:21 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Boh gek, wat voor kaart heb jij dan?quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:21 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
gepnd door Maikuuulquote:Op donderdag 12 juli 2007 18:36 schreef Viking84 het volgende:
[..]
lul niet.
Van 16 juli tot 16 aug krijg je gewoon korting.
(en ja, ik stoof net op om achterop m'n OV te kijken)
Mensen die opstuiven als Maikuuul iets zegtquote:Op donderdag 12 juli 2007 18:39 schreef Viking84 het volgende:
Mensen die zere neus hun OV gaan scannen.
quote:Op donderdag 12 juli 2007 01:01 schreef T3rr0r het volgende:
Zeg het maar.quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:40 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Nou heb ik mijn OV helemaal voor niks gescand
Maikuuul, ik wil een compensatie voor de slijtage aan mijn scanner![]()
Ja, wrijf het er nog ff lekker inquote:Op donderdag 12 juli 2007 18:39 schreef Viking84 het volgende:
Mensen die zere neus hun OV gaan scannen.
dooien met een Fok! accountquote:Op donderdag 12 juli 2007 18:40 schreef postmortum het volgende:
[..]
Mensen die opstuiven als Maikuuul iets zegt![]()
quote:
Mensen die 13 cent willen terwijl ze weten dat het naar boven afgerond word en er niet meer met eurocenten betaald word dus ze hebben 5 cent winstquote:
quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:42 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ga weg, je stinkt en er kruipen maden uit je oogkassen.
ik kreeg verdomme 2 eurocent terug bij de C&A vandaagquote:Op donderdag 12 juli 2007 18:42 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Mensen die 13 cent willen terwijl ze weten dat het naar boven afgerond word en er niet meer met eurocenten betaald word dus ze hebben 5 cent winst
Sad
2 centquote:Op donderdag 12 juli 2007 18:43 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik kreeg verdomme 2 eurocent terug bij de C&A vandaag.
*hides*quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:44 schreef postmortum het volgende:
omg janetje sluit dit topic zo
75, pas nog gehadquote:Op donderdag 12 juli 2007 01:39 schreef captainkid het volgende:
wildplassen 40 euro
ja men zo'n snoepkikkertjequote:Op donderdag 12 juli 2007 18:44 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
2 cent
Zo gaar is dat geld he, kun je niet es een kikkertje voor kopen terwijl die vroeger maar 5 cent koste
Jullie hebben dit mooie topic kapot gemaakt
Inderdaad, maak er maar 20 cent vanquote:Op donderdag 12 juli 2007 18:42 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Mensen die 13 cent willen terwijl ze weten dat het naar boven afgerond word en er niet meer met eurocenten betaald word dus ze hebben 5 cent winst
Sad
je moet ook niet gaan kankeren als ajax weer eens verliest.quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:45 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
75, pas nog gehad
Maar echt he, mensen die lopen te kankeren dat boetes te hoog zijn, je moet gewoon niet gaan wildplassen.
Of wel maar dan niet lopen van: "oh noes wat een hoge boete"![]()
Waar moet ik dan snachts pissen?quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:45 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
75, pas nog gehad
Maar echt he, mensen die lopen te kankeren dat boetes te hoog zijn, je moet gewoon niet gaan wildplassen.
Of wel maar dan niet lopen van: "oh noes wat een hoge boete"![]()
ok maikuuul is een hendige goed hackzorzquote:Op donderdag 12 juli 2007 18:46 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Inderdaad, maak er maar 20 cent van
Giro 7909005
of Fortuna Zitterdquote:Op donderdag 12 juli 2007 18:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
je moet ook niet gaan kankeren als ajax weer eens verliest.
Of wel, maar dan gewoon supporter worden van sc heerenveen ofzo.
Jawel, dan is het gerechtigd om te kankeren.quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:46 schreef Viking84 het volgende:
[..]
je moet ook niet gaan kankeren als ajax weer eens verliest.
Of wel, maar dan gewoon supporter worden van sc heerenveen ofzo.
quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:48 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Jawel, dan is het gerechtigd om te kankeren.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |