Jij ?quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:53 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die is er ook niet vies van hoor, naar eigen zeggen.
Fantastisch !!!!!!quote:
Dat zeg ik toch ook niet. Ik zeg alleen dat ik denk dat Jaap doorheeft dat Nadia alles aan elkaar liegt, maar dat hij haar te leuk vindt om af te straffen. Overigens is er verder niemand in het huis die zo spelmatig zit te liegen volgens mij. Natasia en Amanda lullen soms allemaal onzin, maar dat is omdat ze dat zelf echt geloven.quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:56 schreef Gert het volgende:
[..]
Kom op, de rest liegt ook alles bij elkaar. Inclusief Jaap zelf.
Het gaat er in dat huis niet om wie de eerlijkste en oprechtste is.
Lijkt er niet echt op.quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:52 schreef Bowny het volgende:
http://nadiaaarab.hyves.nl
Werk: Grondstewardess @ KLM
Of is ze dat niet?Wel een halfje
Kan Nadir dan koken?quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:58 schreef agter het volgende:
Zal Nadia vannacht ook Jaap gaan verwennen?
Denk jij echt dat het 'eigen' in 'die is er ook niet vies van hoor, naar eigen zeggen' ook op mij zou kunnen slaan?quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:56 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Jij ?![]()
of de dame ?![]()
anyway: ik ga voor de geluiden, wie het is zie je toch niet
Nee joh, ik was al stomverbaasd, sorryquote:Op donderdag 12 juli 2007 01:00 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Denk jij echt dat het 'eigen' in 'die is er ook niet vies van hoor, naar eigen zeggen' ook op mij zou kunnen slaan?
Okee
Gert(Moderator) - donderdag 12 juli 2007 @ 00:50quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:52 schreef Bowny het volgende:
[..]
http://nadiaaarab.hyves.nl
Werk: Grondstewardess @ KLM
Of is ze dat niet?Wel een halfje
Het was de brief die ze aan haar ouders stuurde. Huub sprak bewust cryptisch over wat ze in de laatste alinea beschreef.quote:Op donderdag 12 juli 2007 01:01 schreef Day het volgende:
Die brief die Lieke net aan Huub liet lezen, staat daar haar probleem in, waar ze niet over mag praten?
quote:Op donderdag 12 juli 2007 01:02 schreef FdW het volgende:
[..]
Gert(Moderator) - donderdag 12 juli 2007 @ 00:50
quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:49 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
nee ze heeft gevlogen, tenminste dat heb ik opgevangen toen ze in de kooi kwam
Klopt. Begonnen als grondstewardess, daarna de lucht in. En daarna het volgende sprongetje op de carrierreladder: DGK.
Ze was grondstewardess bij een ander bedrijf dan de KLM.quote:Op donderdag 12 juli 2007 01:02 schreef FdW het volgende:
[..]
Gert(Moderator) - donderdag 12 juli 2007 @ 00:50
quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:49 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
nee ze heeft gevlogen, tenminste dat heb ik opgevangen toen ze in de kooi kwam
Klopt. Begonnen als grondstewardess, daarna de lucht in. En daarna het volgende sprongetje op de carrierreladder: DGK.
Jammer dat 10 niet wat meer informatie verstrekt.quote:Op donderdag 12 juli 2007 01:06 schreef APK het volgende:
[..]
Ze was grondstewardess bij een ander bedrijf dan de KLM.
Kan wel zijn dat ze daarna is gaan luchtbedienen voor de KLM, maar dat lijkt mij toch de hyvespagina van iemand anders.
Er was toch iets gaande met een schuld ofzo, en dat Lieke wat moeilijkheden had daarover?quote:Op donderdag 12 juli 2007 01:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het was de brief die ze aan haar ouders stuurde. Huub sprak bewust cryptisch over wat ze in de laatste alinea beschreef.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |