Vanavond ergens rond een uurtje of twaalf, vlak voordat ze alsquote:Op donderdag 12 juli 2007 03:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]En zag je ook dat Dennix meteen opveerde toen hij Huub hoorde opstaan ?
Ja, was inderdaad geweldig, die loser is zo bang voor Huub .....
PS : Waar had je gehoord over dat laser-game, morgen ?
Toen ik dat zei was het misschien zoquote:
Ik zou maar vast gaan bellenquote:Op donderdag 12 juli 2007 03:19 schreef STAP01 het volgende:
Ik zou graag willen zien dat Huub bij de volgende PoPo 75% krijgt! Alleen om Dnix voor lul te zetten!
Dat zou inderdaad geweldig zijn, maar de volgende PoPo is in nog geen veldenquote:Op donderdag 12 juli 2007 03:19 schreef STAP01 het volgende:
Ik zou graag willen zien dat Huub bij de volgende PoPo 75% krijgt! Alleen om Dnix voor lul te zetten!
Ik heb gesmsed! Ik HAAAAAAAAAAAAAT Dnix!quote:
Hey! En Brian dan?quote:Op donderdag 12 juli 2007 03:23 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ik heb gesmsed! Ik HAAAAAAAAAAAAAT Dnix!
Dan komt het waarschijnlijk doordat je hier nooit een on-topic schrijft.quote:Op donderdag 12 juli 2007 03:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
Toen ik dat zei was het misschien zo
Ik heb alweer een paar weken streams hoor
Day
Kijk dat zijn de betere fansquote:Op donderdag 12 juli 2007 03:23 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ik heb gesmsed! Ik HAAAAAAAAAAAAAT Dnix!
Ik heb het in cos meestal gewoon over DGK hoorquote:Op donderdag 12 juli 2007 03:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan komt het waarschijnlijk doordat je hier nooit een on-topic schrijft.![]()
Over DGK is niet per definitie on-topic.quote:Op donderdag 12 juli 2007 03:27 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb het in cos meestal gewoon over DGK hoor
Net ook, alleen jij begint 'offtopic' over mijn streams te bazelen
quote:
Dus daarom gesmsedquote:Op donderdag 12 juli 2007 03:24 schreef PC eend het volgende:
[..]
Kijk dat zijn de betere fans![]()
Bellen zelfs als je nog niet kan bellen![]()
Ah, nu snap ik die SC postquote:Op donderdag 12 juli 2007 03:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Over DGK is niet per definitie on-topic.![]()
![]()
Dat mag best als ze allemaal in bed liggen en er niks interessants gebeurd, zei Day net volgens mijquote:Op donderdag 12 juli 2007 03:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Over DGK is niet per definitie on-topic.![]()
![]()
Stiekemerd! Jij hebt heel de tijd meegelzen en niets gezegd!quote:
Dat is juist braaf aangezien ik anders offtopic ga.quote:Op donderdag 12 juli 2007 03:32 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Stiekemerd! Jij hebt heel de tijd meegelzen en niets gezegd!
Ik rook nog ff mn peuk op en dan ben ik ook weg.quote:Op donderdag 12 juli 2007 03:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat is juist braaf aangezien ik anders offtopic ga.
Zoals nu.![]()
Jees kom jij nog wel aan slapen toe?????????????????quote:Op donderdag 12 juli 2007 08:03 schreef Lobasca het volgende:
Goedemorgen. Wat was dit een heerlijke terug lees COS.
![]()
Ik heb me zeker ook vermaakt met het teruglezen van de nachtCOS.quote:Op donderdag 12 juli 2007 08:03 schreef Lobasca het volgende:
Goedemorgen. Wat was dit een heerlijke terug lees COS.
![]()
Natasia zit ook op de grensquote:Op donderdag 12 juli 2007 02:49 schreef Day het volgende:
[..]
Ik denk dat deze 8 bewoners heel ver moeten gaan, willen ze eruit worden gezet vanwege fysiek geweld. Alhoewel ik uit de brief wel begreep dat Huub op de grens zit.
quote:Op donderdag 12 juli 2007 08:25 schreef DrsH het volgende:
12 juli 2007 En alweer een stralend goede morgen. Wat een dag gisteren, na een vijf uur durende hetze tegen Huubje en Lieke met de nodige indirecte doodsbedreigingen aan het adres van Huub en Lieke en een avonddis offensief tegen beiden is de dag van gisteren wel zo'n beetje gekenschetst. Natasja schroomde zelfs niet haar doodsbedreigingen kracht bij te zetten door te refereren aan de dood van Theo van Gogh die zijn dood ook aan zichzelf te wijten had. Gisteravond besloot de geesteszieke Nadia een charmeoffensief gericht tegen Huub en Lieke in te zetten door middel van een poging Jaap in te palmen voor de BANDN groep. Hierbij schuwde zij geen enkele uitvoeringsvariant. Daar waar zij begon met het inspelen op Jaap zijn emphatisch gevoel voor wat betreft hun beider eetstoornis werd later aanspraak gemaakt op het inlevingsvermogen van Jaap. Deze zeer zieke jonge vrouw schuwt geen enkele methode om mensen voor haar zeer doorzichtige karretje te spannen. Zal Jaap haar "vrouwelijke" charmes kunnen weerstaan of gaat hij door de knieen. Duidelijk moge zijn dat het aan hun eetstoornis ten grondslag liggende fenomeen het gevolg is van ernstige psychische stoornissen. Nadia heeft een groot aantal psychische afwijkingen in de vorm van Boulimia, Borderline en is daarbij ook nog een ernstige Narcist en pathologische leugenares. Jaap kampt met een ernstig tekort aan liefde en aandacht gedurende de beginjaren van zijn jeugd en heeft een zwaar minderwaardigheidscomplex oftewel een lage eigenwaarde. Kortom de GGZ is blij met dit soort mensen. Ik vraag mij af wat de dag van vandaag weer zal brengen en wens alle cosser veel plezier, ergernis en verwondering toe voor de komende periode. Geniet en huiver ook vandaag weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |