Hm oke. Luckie strike is hier ook 3.90, dus het zal wel niet veel schelen. Had gehoopt wat in te kunnen slaanquote:Op zondag 29 juli 2007 17:33 schreef Athmozz het volgende:
marlboro is 4¤20 of 4¤30. Prijs van lucky strike lag er iets onder, ik dacht 3¤90 (maar de laatste keer dat ik sigaretten gaan kopen ben is wel redelijk lang geleden)
dealquote:Op zondag 29 juli 2007 16:05 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Whehehe, moet je mijn kamer nu eens zien,
je mag zelfs een wietplant hebben ; en het roken kan zolang er geen minderjarigen aan te pas komen. In het openbaar liever wat discreet , maar zeker in bxl ga je er in principe nooit problemen mee krijgen.quote:Op zondag 29 juli 2007 19:53 schreef Whoopsydaisy het volgende:
En wiet roken, mag dat ook thuis? Ik wil graag een wietplant kweken!
2e zitquote:Op maandag 30 juli 2007 16:52 schreef Mr_Moon het volgende:
Ik denk dat het voornamelijk afhangt van de dames en heren studenten. (Voor diegene met een tweede zit)
Voor mij is zowel augustus als ergens in september mogelijk...![]()
Ik hoop voor je dat je daarvan gespaard blijft. Als je geen 10 / 20 haalt op je examen in januari en juni, dan moet je dat examen opnieuw doen in augustus/september. Weg vakantie dus (of toch stuk ervan). Aangezien het slaagpercentage in het eerste jaar bij de meeste richtingen hier tussen de 50 en de 65% ligt (met 2de zitters bij), dan weet je dus dat zowat 50 tot 75% van de studenten in de vakantie nog examens mogen gaan afleggen. Ik heb er vb. 7 dat ik nog moet doenquote:Op maandag 30 juli 2007 17:50 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Wat is een tweede zit?
quote:Op maandag 30 juli 2007 18:04 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat je daarvan gespaard blijft. Als je geen 10 / 20 haalt op je examen in januari en juni, dan moet je dat examen opnieuw doen in augustus/september. Weg vakantie dus (of toch stuk ervan). Aangezien het slaagpercentage in het eerste jaar bij de meeste richtingen hier tussen de 50 en de 65% ligt (met 2de zitters bij), dan weet je dus dat zowat 50 tot 75% van de studenten in de vakantie nog examens mogen gaan afleggen. Ik heb er vb. 7 dat ik nog moet doen![]()
Bij ons is miserie blijkbaar mannelijk. Hier is het; da's klote!quote:Op maandag 30 juli 2007 18:08 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Even op z'n 'ollands: da's kut!
Ik ben voor!quote:Op maandag 30 juli 2007 18:46 schreef misteriks het volgende:
ik kan pas vanaf 20 september; ergens het laatste weekend van september of zo ? daartegen kunnen de 2e zitters hun resultaten bekend maken
Het laatste weekend vertrek ik op vakantie... als het de blokkende studenten kan troosten, ik werk op reisbijstand dus deze maanden zijn zowaar de druksten... Veel succes alvast voor de blokbeesten dus.quote:Op maandag 30 juli 2007 18:46 schreef misteriks het volgende:
ik kan pas vanaf 20 september; ergens het laatste weekend van september of zo ? daartegen kunnen de 2e zitters hun resultaten bekend maken
Dealquote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:51 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ik stel voor zaterdag 22 september!
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 19:56 schreef katerwater het volgende:
[..]
Deal![]()
Dan ga ik een apart topic te openen in GC![]()
FOK! meet in Brussel!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:11 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
![]()
Vergeet je niet een linkje te posten?
Buzzy Pass is 159¤ per jaar, of 20¤50/maand. Je moet zelfs niet aantonen student te zijn; gewoon jonger zijn dan 25 en het is in orde. Soms kan je die abonnementen gratis krijgen, maar daarvoor ga jij niet in aanmerking komen (Gent geeft vb aan elke jongere tot 14 jaar een gratis Buzzy Pass).quote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:54 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Jeuj, ons eigen fok! meet topic!
Vraagje: wanneer zijn die buzzypassen voor 25 euro te verkrijgen als je je inschrijvingsbewijs meeneemt om aan te tonen dat je student bent?
Ik was inderdaad verkeerd; ik zat ook bij de lijn te kijken. Brussel is idd de MIVB. Houd er wel rekening mee dat je met zo'n abonnement enkel in brussel mag rijden, buiten Brussel heb je de Lijn als vervoersmaatschappij en daar mag je met een abonnement van de MIVB niet op dacht ik (maar daar ben ik niet zeker van).quote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:59 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Nope, er is een actie geweest en die komt dit jaar terug, zie http://www.qlb.irisnet.be/ql/NL/6/1.htm
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:31 schreef Athmozz het volgende:
ik weet niet welke stijl je graag eens weggaat, maar als je eens zin hebt in betaalbaar & superlekker eten moet je de BelgaQueen eens bezoeken. Er is in Gent een die echt schitterend is (Brussel ben ik nog niet geweest, maar heb er wel al positieve dingen over gehoord). Zéér lekker eten, modern en toch best een stijlvol interieur (in Gent zitten de wc's vb met van die doorzichtige deuren die mat worden als ze op slot gaan).
Je moet maar eens kijken op hun site (www.belgaqueen.be), de combinatie van "Met Rodenbach en kruiden gemasseerde zalm, zachte mosterdsaus" met "In de oven gebraden Mechelse koekoek op peperkoek ingesmeerd met een perensiroop, huisgemaakte chips, gemengd slaatje met een cidervinaigrette" is gewoon om je vingers van af te likken![]()
Oeps, zag dat ik daar zelf ook nog wat bijdragen heb geleverd. Was ik al helemaal vergeten.quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:51 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Ja, soms wel denk ik, maar die discussie hebben we in deel 1 al gevoerd.
Nederlanders zijn over het algemeen heel leuke mensen.quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:49 schreef Oma het volgende:
Soms vraag ik me af of de Belgen ons Nederlanders(of Ollanders zoals we liefkozend door de Belgen worden genoemd) niet tot op het bot haten.
Mischien kunnen de Nederlanders in Belgie daar meer over vertellen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |