Fantastische ouders, en dat maakt duidelijk waarom Lieke zo'n geweldige vrouw is.quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:32 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Lieke belt moeder. "Zodra alles afgerond is kan ik ook weer gerust zijn" zegt Lieke over het probleem, wat nog steeds loopt. Moeder zegt "Ja, dat zal ik dan ook weer zijn"
Toevoeging : Pa aan de lijn. Hij zegt 'er veel werk' aan gehad te hebben, maar alles komt goed.
Zoals het er nu weer uitziet staat Dennis straks alleen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:32 schreef riri het volgende:
Misschien moet Dennix maar met Huub bonden....
Ik weet echt niet over wie dit gaat hoor..ik volg geen figurantenquote:Op woensdag 11 juli 2007 23:32 schreef droomkoningin het volgende:
Alphen vind Dennix ook een dikke eikel
Ik denk dat ie nog liever zijn eigen lul opvreet.quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:32 schreef riri het volgende:
Misschien moet Dennix maar met Huub bonden....
Heeft Deborah ook eens een verzetje!quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:34 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Lieke zegt tegen Huub dat haar vader binnenkort 'achter' komt en alles zal afwerken .......
Een stotterende Barbapapa...quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:35 schreef mazaru het volgende:
Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub, Huub,
Rara wie is er aan het woord?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |