Whehehequote:Op donderdag 12 juli 2007 00:06 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Onmenselijk en koud. Zo ken ik je niet.
Ik ook... hij had natuurlijk die huishoudster als vriendin...quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:06 schreef wyccie het volgende:
Ik heb 'm zelfs twee keer gezien.
quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:07 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
dus dit was een Yuri-vraag! Eindelijk snap ik het.
Dat gestuntel moet dus Portugees voorstellen. Gets me every timequote:Op donderdag 12 juli 2007 00:07 schreef ElizabethR het volgende:
Ik heb hem zeker gezien, dat zij bovenaan staat te serveren in die tent en hij daaronderaan staat te stuntelen. Ik geloof dat het toch Grieks was, denk ik
Nee, we vragen gewoon iets over Notting Hill of Four Weddings and a Funeralquote:Op donderdag 12 juli 2007 00:09 schreef ScottTracy het volgende:
Gelukkig, krijgen we in elk geval geen geschiedenis meer als Yuri smeekt om een Yuri-vraag.
quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:08 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Dat gestuntel moet dus Portugees voorstellen. Gets me every time
My best friends weddingquote:Op donderdag 12 juli 2007 00:09 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee, we vragen gewoon iets over Notting Hill of Four Weddings and a Funeral![]()
Nog zoiets vreselijks. Rupert Everett was wel leuk.quote:
Jeejquote:Op donderdag 12 juli 2007 00:07 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Yurithemaster +2
?quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:08 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ja Yuri, zo val je wel een beetje door de mand.
Je vraagt altijd om ingewikkelde geschiedenisvragen en nu heb je twee punten door zo'n onnozele filmquote:Op donderdag 12 juli 2007 00:11 schreef Yurithemaster het volgende:
?
die heb ik ook gezien dus vragen daarover mogen ookquote:Op donderdag 12 juli 2007 00:09 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Nee, we vragen gewoon iets over Notting Hill
quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:13 schreef Tnaneg het volgende:
Food (and) Drugs Administration
Drugs Enforcement Administration
Air Task Force
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |