ze praat jaap op dit moment haar eigen problemen aan, en jaap reageert ik ken jouw niet eens mens ( ze hebben het over de grapjes die jaap maakt over dikheid van nadia) ze doet alsof ze jaap allang kentquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jammer dat het zo moet gaan, ik zou het zo graag volgen en verslaan maar ik kan het niet meer aanhoren.
Zo triest dat ze Jaap niet naar het Lieke en Huub kamp laten gaan, wat hij wilt.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:55 schreef Vandaag... het volgende:
Jaap zegt: een zes-tweetje gaat het niet worden. Het is nu vijf- twee- één, want ik zit nog half vast. Half vast door de redactie?
quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Pas op he, ik post even weinig maar ik lees wel mee!![]()
![]()
Jaap doet nu net alsof hij dit nog niet eerder heeft gehoord. Ik kan niet geloven dat hij vergeten is dat ze het hier gisteren ook al over hebben gehadquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:59 schreef Pavement het volgende:
[..]
ze praat jaap op dit moment haar eigen problemen aan, en jaap reageert ik ken jouw niet eens mens ( ze hebben het over de grapjes die jaap maakt over dikheid van nadia) ze doet alsof ze jaap allang kent
pfff zete mute af het is een leuk gesprek
Vind het allemaal goed...als er maar iets gebeurt en snel gewoonquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:48 schreef schatje het volgende:
[..]
Of luchtballon en dan briefkaartjes met steun voor Huub en Lieke naar beneden strooien.
Zum kotzen dat mokkel hopelijk trapt Jaap er niet inquote:Op woensdag 11 juli 2007 22:00 schreef Meganog het volgende:
Ach god Nadia huilt. Ze is gekwetst omdat Jaap iets over haar gewicht heeft gezegd.
Janken kreng.
Niet dat het zoveel uitmaakt maar het was precies andersom, Lieke zei ik heb een topmoder, jazeker heb je een topmoeder zei Huub toenquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:58 schreef Sporti het volgende:
[..]
Brief was dus van Huub zijn moeder, zoals uit deze post blijkt![]()
Je maakt een geintje toch??? Allemachtig, wat een niveau. Niet dat ik iets tegen lesbische seks heb... in tegendeel zelfsquote:Op woensdag 11 juli 2007 22:00 schreef beequeen het volgende:
Natasja: Het is dat ik Wilgo heb, anders was ik al 10 keer op Amanda gekropen.![]()
om gezellig samen met ons te fokkenquote:Op woensdag 11 juli 2007 22:00 schreef scanman01 het volgende:
Alle streams walging ten top nu. Waarvoor heb ik in godsnaam nog betaald.
nee, jij hebt het fout maar is niet ergquote:Op woensdag 11 juli 2007 22:03 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Niet dat het zoveel uitmaakt maar het was precies andersom, Lieke zei ik heb een topmoder, jazeker heb je een topmoeder zei Huub toen![]()
Dat was gister al. Ze vroeg gelijk daarna wel op Jaap nog van haar houdt. Sick.quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:00 schreef Meganog het volgende:
Ach god Nadia huilt. Ze is gekwetst omdat Jaap iets over haar gewicht heeft gezegd.
Janken kreng.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |