Mijn thee, wat doe je!quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:10 schreef maduropa het volgende:
Hoeveel mensen werken hier eigenlijk ?
mwoah, ongeveer de helft
quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:10 schreef maduropa het volgende:
mwoah, ongeveer de helft
2x de helftquote:Op donderdag 19 juli 2007 11:10 schreef maduropa het volgende:
mwoah, ongeveer de helft
Probeer deze voor de verandering: "Hey waar is Jan/Kees/Klaasje?" "Die is dood."quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:15 schreef dvdk het volgende:
Welke mop doet het bij julie op het werk altijd goed, dat je na hem 100x gehoord te hebben nogsteeds moet proesten.
wat ik doe is, als iemand me vraagt: "hey waar is, jan/kees/klaasje"
antwoorden: "Die werkt hier nie meer."
En hij blijft grappig.
Welke mop doet het bij julie goed?
whahahahahahhahahahahahahahhahahaquote:Op woensdag 11 juli 2007 23:15 schreef Breemz het volgende:
[..]
Ook voor woorden correct typen zeker?
whahahahahahahaahquote:Op woensdag 11 juli 2007 23:15 schreef Breemz het volgende:
[..]
Ook voor woorden correct typen zeker?
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:50 schreef hamkaastosti het volgende:
lege stalen prullebak over het hoofd van een collega die vol concentratie aan het werk is zetten en er dan met een lineaal op hengsten.. kerel is wel 15 minuten van slag geweest
"Jij nog koffie ?"quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:28 schreef Frollo het volgende:
'Jij nog koffie?'
- 'Ja, lekker.'
'Waar is je kopje?'
- 'Op m'n rompje.'
zo slecht dat ie weer grappig wordquote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:28 schreef Frollo het volgende:
'Jij nog koffie?'
- 'Ja, lekker.'
'Waar is je kopje?'
- 'Op m'n rompje.'
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:28 schreef Frollo het volgende:
'Jij nog koffie?'
- 'Ja, lekker.'
'Waar is je kopje?'
- 'Op m'n rompje.'
Silvester Zwanenveld hoort er ook bij!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:13 schreef MarkyB het volgende:
of een fotokopie maken van je stropdas, die naar je collega faxen en meteen achteraan bellen dat die de fax uit moet zetten want IK ZIT KLEM MET MIJN STROPDAS IN HET FAXAPPARAAT!!!
(arie koomen)
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:13 schreef MarkyB het volgende:
of een fotokopie maken van je stropdas, die naar je collega faxen en meteen achteraan bellen dat die de fax uit moet zetten want IK ZIT KLEM MET MIJN STROPDAS IN HET FAXAPPARAAT!!!
(arie koomen)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |