Oeps crtl-V vergetenquote:
Ja Avonne die dank jequote:
Ik schreef dat in reactie op jouw post dat 'het is onbegonnen werk om meer dan 4000 posts per dag te ontdoen van scheldwoorden, en bovendien zouden 90% van de users daar boos van worden. Hier kan ik echt niets aan veranderen.'quote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:50 schreef avonne het volgende:
[..]
We hebben het over 2 verschillende policies.
Die van het gebruik van namen van users en het gebruik van vuige taal.
Bedoel je dat er in dit topic lelijke woorden gezegd worden die ook gedelete hadden moeten worden?
Anders lopen er 2 discussies door elkaar.
Nee Gert, niet mijn plaat hangt, maar jouw cd-speler staat op repeat. Ik maak helemaal geen punt van de Fok policy, maar juist van de enclave van scheldpartijen die het DGK-forum is. Daar ga ik niet mee leven zoals jij niet ophoudt te betogen dat jij toch geen racist bent.quote:Op zondag 22 juli 2007 00:33 schreef Gert het volgende:
Je boodschap is nu wel duidelijk Voyeur, het begint een beetje op een hangende grammofoonplaat te lijken.
Op FOK! en ook in dit subforum zal altijd meer toegestaan zijn dan jij wenselijk vindt, leer er maar mee leven.
Tegen een opmerking zoals jij die als voorbeeld gaf, wordt overigens altijd opgetreden. Ik vind het flauw dat je steeds maar blijft insinueren dat wij niets zouden doen tegen posts waar een racistisch luchtje omheen hangt.
EEN LANGSPEELPLAAT IS LANG!quote:Op zondag 22 juli 2007 00:33 schreef Gert het volgende:
Je boodschap is nu wel duidelijk Voyeur, het begint een beetje op een hangende grammofoonplaat te lijken.
Op FOK! en ook in dit subforum zal altijd meer toegestaan zijn dan jij wenselijk vindt, leer er maar mee leven.
Tegen een opmerking zoals jij die als voorbeeld gaf, wordt overigens altijd opgetreden. Ik vind het flauw dat je steeds maar blijft insinueren dat wij niets zouden doen tegen posts waar een racistisch luchtje omheen hangt.
Nee, je bent in de war met langdradig....quote:
Wees blij dat er users zijn die ook van de FB een succesvol topic maken.quote:Op zondag 22 juli 2007 00:33 schreef Gert het volgende:
Het is ook wel amusant hoor. Maar in mijn 'nieuwe' rol hoor ik een beetje terug te brommen toch?quote:Op zondag 22 juli 2007 09:23 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Wees blij dat er users zijn die ook van de FB een succesvol topic maken.
Net als bepaalde users dat tijdens BB5 deden, weet je nog?
Voyeur.![]()
Van dit soort teksten maar ook van alle 'prachtige wensplaatjes- en kaarten' krijg ik kippevel.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 16:27 schreef kleinzusje het volgende:
plaatjes knip
ps. Zorg goed voor jezelf, probeer het allemaal met een korrel zout te nemen en neem de tijd om te leren hoe je MOD moet zijn. knip
quote:
Je hebt een aardig verhaal neergezet deze keer. Wat ik jammer vind, is dat sommige mensen niet na kunnen laten kleine negatieve waardeoordelen (steken) in een verder redelijk betoog te stoppen. Vooral jij hebt er een handje van te laten voelen dat je de ander niet serieus neemt. En je weet de ander vaak even neer te zetten als iemand die uit de (jouw) toon valt. Dat doet toch af aan het geheel.quote:Het feit dat jij wat oubolliger taalgebruik hanteert dan hier op FOK! gebruikelijk,
Volgens mij wordt het hoog tijd dat jij eens een leuk leventje voor jezelf zoekt en de dingetjes hier op FOK! eens wat minder serieus neemt. Dit is FOK! Niet het echte leven. Deal with it.quote:Op zondag 22 juli 2007 13:38 schreef Disana het volgende:
[..]
[..]
Je hebt een aardig verhaal neergezet deze keer. Wat ik jammer vind, is dat sommige mensen niet na kunnen laten kleine negatieve waardeoordelen (steken) in een verder redelijk betoog te stoppen. Vooral jij hebt er een handje van te laten voelen dat je de ander niet serieus neemt. En je weet de ander vaak even neer te zetten als iemand die uit de (jouw) toon valt. Dat doet toch af aan het geheel.
Weet je dat je bij een tosti op een terras de komkommer en de sla dat ook op het bord wordt geserveerd moet laten liggen, omdat het decoratief bedoeld is.quote:Op zondag 22 juli 2007 14:52 schreef kleinzusje het volgende:
Weet je Disana
En als het niet gedelete wordt, en Disane het als kwetsend ervaart dan?quote:het is wel off topic, sorry als het gedelete wordt![]()
Straight to the point, maar het kan net.quote:Ik geef je een tip:
Lijkt me een iets te negatief begin.quote:Ik lees niet alles van je
Wederom een sorry, mag ik een suggestie geven voor de openingszin.quote:, dat lukt me niet qua tijd en lange stukken tekst, sorry.
Ik neig hier naar een zinsconstructie met het woordje 'grotendeels'.quote:Maar sommige dingen die je schrijft vind ik redelijk goed en weloverwogen
Je kan je punt dan prima maken, alleen niemand begrijpt het.quote:Wat mij met name opvalt, is de manier waarop je je punt uit. In de communicatie kun je inhoudelijk je punt moeilijk maken als je aansluiting en proces/ relatie vergeet.
Heb je dan suggesties voor Disana.quote:Dat hoeft niet slijmerig te zijn of met domme plaatjes ( zo als ik vaak verkies). Maar de MANIER van reageren maakt dat ik als lezer de inhoud lastig kan volgen.
Grotendeels.quote:Snap je ?
Nee, niet echt. 'Aansluiting proces/relatie'?quote:Op zondag 22 juli 2007 14:52 schreef kleinzusje het volgende:
Weet je Disana
het is wel off topic, sorry als het gedelete wordt![]()
Ik geef je een tip:
Ik lees niet alles van je, dat lukt me niet qua tijd en lange stukken tekst, sorry.
Maar sommige dingen die je schrijft vind ik redelijk goed en weloverwogen.
Wat mij met name opvalt, is de manier waarop je je punt uit. In de communicatie kun je inhoudelijk je punt moeilijk maken als je aansluiting en proces/ relatie vergeet. Dat hoeft niet slijmerig te zijn of met domme plaatjes ( zo als ik vaak verkies). Maar de MANIER van reageren maakt dat ik als lezer de inhoud lastig kan volgen. Snap je ?
![]()
Als we dan toch persoonlijk worden (mijn commentaar was op moderatie) en het niet wordt gedelete: Jou vind ik een vrij dommige botte lul die lijdt aan beroepsdeformatie; jij zou je beroep allang niet meer moeten uitoefenen.quote:Op zondag 22 juli 2007 14:42 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Volgens mij wordt het hoog tijd dat jij eens een leuk leventje voor jezelf zoekt en de dingetjes hier op FOK! eens wat minder serieus neemt. Dit is FOK! Niet het echte leven. Deal with it.
With a smile of niet, dit staat imho niet in verhouding met het commentaar van Mike.quote:Op zondag 22 juli 2007 16:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Als we dan toch persoonlijk worden (mijn commentaar was op moderatie) en het niet wordt gedelete: Jou vind ik een vrij dommige botte lul die lijdt aan beroepsdeformatie; jij zou je beroep allang niet meer moeten uitoefenen.
All with a smile![]()
Mike is een ramptoerist die het altijd al leuk vond op mij te hakken. Jullie steekjes en irrelevante commentaren mogen altijd blijven staan, eens kijken of iets dat hout snijdt het ook mag.quote:Op zondag 22 juli 2007 16:23 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
With a smile of niet, dit staat imho niet in verhouding met het commentaar van Mike.
Misschien is het tijd om je af te vragen of dit wel het juiste forum voor je is.quote:Op zondag 22 juli 2007 16:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Mike is een ramptoerist die het altijd al leuk vond op mij te hakken. Jullie steekjes en irrelevante commentaren mogen altijd blijven staan, eens kijken of iets dat hout snijdt het ook mag.
![]()
In deze en het staartje van de vorige COS liep een aardige discussie over groepsgedrag en individualisme. Een aanrader. En nu negeer ik je irrelevante blaattoevoegseltjes verderquote:Op zondag 22 juli 2007 16:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Misschien is het tijd om je af te vragen of dit wel het juiste forum voor je is.
Aangezien je op ongeveer elke stuiptrekking hier wat aan te merken hebt.
Niemand verplicht je om je hier op te houden en streams volgen kan je ook zonder de Fok! COS.
En tief op met je ""
Ik had niet anders van je verwacht.quote:Op zondag 22 juli 2007 16:32 schreef Disana het volgende:
[..]
In deze en het staartje van de vorige COS liep een aardige discussie over groepsgedrag en individualisme. Een aanrader. En nu negeer ik je irrelevante blaattoevoegseltjes verder![]()
Je zet het m.i. inderdaad wat te zwaar aan, maar het klopt dat ik af en toe graag een plaagstootje mag uitdelen.quote:Op zondag 22 juli 2007 16:14 schreef Disana het volgende:
Ik had het veel simpeler kunnen zeggen, dat wel: ik vind dat Gert de neiging heeft users te kleineren en bespotten. Maar zo klinkt het veel harder en ongenuanceerder dan ik het bedoel.
Je mag mijn laatste berichten best wissen, samen met de anderequote:Op zondag 22 juli 2007 17:00 schreef Gert het volgende:
Dames, het niveau zakt nu echt schrikbarend snel richting ordinair gekijf. Een poging om de boel weer vlot te trekken:
[..]
Je zet het m.i. inderdaad wat te zwaar aan, maar het klopt dat ik af en toe graag een plaagstootje mag uitdelen.
Wij klikken wat dat betreft onderling niet, al gaat het inmiddels al wèl weer zo goed tussen ons dat je als beloning weer begonnen bent met het schrijven van updates (Izei hij met lichte ironie)
Ik incasseer ze ook regelmatig hoor, plaagstootjes. Als voyeur mij bestempelt als een "te bannen hanggroepjongere", moet ik daar om grijnzen en zul je me niet horen piepen. Mij herhaaldelijk van racisme beschuldigen t.o.v Brian, vind ik dan weer te ver gaan. Vooral omdat ik hem zelfs niet een héél klein beetje gelijk kan geven. Ik voel dat gewoon niet zo, en ben er ook helemaal niet "mee bezig" dat Brian Antilliaan is.
Ik vrees dat je dit te berde brengt (om maar eens een oubollige uitdrukking te gebruiken) omdat ik mijn gedrag zou moeten aanpassen. En daar heb ik geen trek in, al wil ik er in mijn communicatie naar joú best nog meer rekening mee houden.
Ik zie dit forum toch ook een beetje als een spel. Dat betekent niet dat ik niets serieus neem, het gaat me aan mijn hart als het een pokkebende is op het forum, maar ik zal niet zo snel heel ernstig doen over forumgerelateerde zaken, dat klopt.
Volgens mij vindt het grootste gedeelte van de users het allemaal wel OK. Natuurlijk wordt er gemopperd, maar ik heb nog nóóit meegemaakt dat dit niét het geval was, en het is vele malen erger geweest in het verleden.quote:Op zondag 22 juli 2007 17:19 schreef Disana het volgende:
Dat je je op een bepaalde manier gedraagt, tja, ik kan het wel een beetje met hem eens zijn. Het sluit bij een kleine groep aan maar lang niet bij alle users, zoals je af en toe misschien wel merkt.
Dit herken ik dus echt niet. Ik steek er veel (te veel) tijd in, en ben m.i. zeer goed op de hoogte van zowel het reilen en zeilen in Eemnes als hier op het forum. Maar.. ik maak het niet groter dan het is: het blijft "maar" een TV-programma, en dit blijft "maar" een forum, waar je heel makkelijk van weg kan lopen als je even geen trek hebt.quote:Het is geen kwestie van 'gedrag aanpassen' wat mij betreft. Maar veel sluit niet aan bij het merendeel van de DGK users, is mijn indruk. De COS, het leeuwendeel, vraagt er volgens mij om serieus genomen te worden; men wil een betrokken mod.
quote:Ik schrijf weer updates omdat ik tekenen van goede wil zie bij jou en avonne. Jij deed redelijk, avonne reageerde normaal in COSsen.
Ik kan niet over voyeurs visie hierop oordelen omdat ik de eerste maanden niet heb meegemaakt. Ik kan wel een indruk geven die misschien aansluit:quote:Op zondag 22 juli 2007 17:31 schreef Gert het volgende:
Overigens beweert Voyeur volgens mij juist haast het tegenovergestelde van wat jij bedoelt. Jij zegt, als ik je woorden goed interpreteer, dat ik een "oldbie" ben die slechts klikt met een kliekje andere oldbies. Voyeur beweert juist dat ik de grote roerganger ben die er als rolmodel voor gezorgd heeft dat dit forum moreel naar de filistijnen is geholpen.
Ik geloof zonder meer dat je er veel tijd in steekt. En natuurlijk blijft het maar een programma en blijft het een forum... maar wij zijn wel echte mensen allemaalquote:Dit herken ik dus echt niet. Ik steek er veel (te veel) tijd in, en ben m.i. zeer goed op de hoogte van zowel het reilen en zeilen in Eemnes als hier op het forum. Maar.. ik maak het niet groter dan het is: het blijft "maar" een TV-programma, en dit blijft "maar" een forum, waar je heel makkelijk van weg kan lopen als je even geen trek hebt.
Dat bedoel ik dus; Jij gooit het echte leven en FOK! door elkaar.quote:Op zondag 22 juli 2007 16:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Als we dan toch persoonlijk worden (mijn commentaar was op moderatie) en het niet wordt gedelete: Jou vind ik een vrij dommige botte lul die lijdt aan beroepsdeformatie; jij zou je beroep allang niet meer moeten uitoefenen.
All with a smile![]()
quote:Op zondag 22 juli 2007 18:11 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus; Jij gooit het echte leven en FOK! door elkaar.
Ik oefen mijn beroep hier niet uit, ik zet hier, net als veel anderen, een soort "rol" neer en vermaak me daar uitstekend mee. Zie het als een soort uitlaatklep. Bot? Zeker! Dommig? Neuh, maar het was me al vaker opgevallen dat jij je ver verheven voelt boven alle anderen hier.
Bedankt.quote:Op zondag 22 juli 2007 18:08 schreef tuinfluiter het volgende:
Dag Avonne, Day en Gert,
Mag het lege streamverslag van Sira 12:50 weg
bij streamverslagen? Kortom: opschonen?
Fijne avond .
quote:Op zondag 22 juli 2007 18:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Iemand schreef daar iets heel goeds over toen het precies hierover ging in het staartje van de eerverleden en het begin van de vorige COS. Maar ja, jij bent hier niet voor de streams, jij hangt maar wat rond op zoek naar boompjes om tegenaan te piesen
![]()
@ your servicequote:
Als Mike en Disana elkaar nou elk nog twee posts voor rotte vis uitmaken dan zijn we er al bijna.quote:
Ik ga mn best doen, mocht het niet ok zijn mag je als MOD alles verwijderen. Geef me wat tijd: ik plaats wat linkjes, maar ben niet zo rap. okquote:Op zondag 22 juli 2007 18:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Als Mike en Disana elkaar nou elk nog twee posts voor rotte vis uitmaken dan zijn we er al bijna.![]()
Overdrijf je niet met de plaatjes?
Nou hoor!quote:Op zondag 22 juli 2007 18:26 schreef Gert het volgende:
[..]
@ your service [afbeelding]
Mike en Disana:: jullie woordenwisseling heeft weinig tot niets meer met FB te maken. Misschien is het een aardig idee als jullie telefoonnummers uitwisselen?
Kunnen we afspreken dat jullie het publike gedeeltje van jullie onderlinge vete beëindigen zodra we in KZ's [FB # 11] aanbeland zijn?![]()
Lijkt mij ook... we hebben er nog nooit zo lang van genotenquote:Op zondag 22 juli 2007 18:40 schreef Ian_Nick het volgende:
Dit is duidelijk mijn meest succesvolle topic ooit.![]()
Zoiets begreep ik ookquote:Op zondag 22 juli 2007 18:41 schreef Leandra het volgende:
Ik begrijp dat deze vol mag omdat er een verse FB is?![]()
![]()
VOL!quote:Op zondag 22 juli 2007 18:41 schreef Leandra het volgende:
Ik begrijp dat deze vol mag omdat er een verse FB is?![]()
![]()
Oi, ik open ook kekke cursus topics hoorquote:Op zondag 22 juli 2007 18:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Lijkt mij ook... we hebben er nog nooit zo lang van genoten![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |