abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51707252
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 23:57 schreef Soury het volgende:
Dag dag deze mag dicht
deze zeker?
[SC#214] GRATIS SNAAIEN
pi_51707281
quote:
Op zondag 22 juli 2007 00:00 schreef Leandra het volgende:

[..]

Deze dus..... [SC#214] GRATIS SNAAIEN
Oeps crtl-V vergeten Thanks
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_51707306
quote:
Op zondag 22 juli 2007 00:01 schreef avonne het volgende:

[..]

deze zeker?
[SC#214] GRATIS SNAAIEN
Ja Avonne die dank je
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
  zondag 22 juli 2007 @ 00:05:20 #254
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_51707339
quote:
Op zondag 22 juli 2007 00:02 schreef Soury het volgende:
[..]
Oeps crtl-V vergeten Thanks
Ik dacht al dat je wat vergeten was
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 22 juli 2007 @ 00:15:14 #255
798 voyeur
bemoeit zich
pi_51707538
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 23:50 schreef avonne het volgende:

[..]

We hebben het over 2 verschillende policies.
Die van het gebruik van namen van users en het gebruik van vuige taal.

Bedoel je dat er in dit topic lelijke woorden gezegd worden die ook gedelete hadden moeten worden?
Anders lopen er 2 discussies door elkaar.
Ik schreef dat in reactie op jouw post dat 'het is onbegonnen werk om meer dan 4000 posts per dag te ontdoen van scheldwoorden, en bovendien zouden 90% van de users daar boos van worden. Hier kan ik echt niets aan veranderen.'

Jij legde het verband met het editten van posts omdat er namen van andere users in gebruikt worden en dit punt. Niet ik. Lijkt het je niet belangrijker dat op te lossen dan lullige zaakjes als kul petities met namenlijstjes van klonen aan te gaan passen omdat mevrouw Ashrak plots een copyright op haar belazerde briefjes blieft en daarover komt dreinen bij de moderator.

Kwestie van prioriteiten stellen lijkt me. Wat is het grote kwaad: een beetje dollen met wat namenlijstjes onder komische briefjes of de complete verloedering van het DGK forum dat geheel gevuld is met zelf verklaarde pacifisten die graag een handgranaatje over het hek willen gooien om die stoephoer uit het rifgebergte een lesje te leren en andere fraaie teksten?
Here we are now, entertain us.
  Moderator zondag 22 juli 2007 @ 00:33:02 #256
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_51707933
Je boodschap is nu wel duidelijk Voyeur, het begint een beetje op een hangende grammofoonplaat te lijken.
Op FOK! en ook in dit subforum zal altijd meer toegestaan zijn dan jij wenselijk vindt, leer er maar mee leven.
Tegen een opmerking zoals jij die als voorbeeld gaf, wordt overigens altijd opgetreden. Ik vind het flauw dat je steeds maar blijft insinueren dat wij niets zouden doen tegen posts waar een racistisch luchtje omheen hangt.
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  zondag 22 juli 2007 @ 01:23:24 #257
798 voyeur
bemoeit zich
pi_51708925
quote:
Op zondag 22 juli 2007 00:33 schreef Gert het volgende:
Je boodschap is nu wel duidelijk Voyeur, het begint een beetje op een hangende grammofoonplaat te lijken.
Op FOK! en ook in dit subforum zal altijd meer toegestaan zijn dan jij wenselijk vindt, leer er maar mee leven.
Tegen een opmerking zoals jij die als voorbeeld gaf, wordt overigens altijd opgetreden. Ik vind het flauw dat je steeds maar blijft insinueren dat wij niets zouden doen tegen posts waar een racistisch luchtje omheen hangt.
Nee Gert, niet mijn plaat hangt, maar jouw cd-speler staat op repeat. Ik maak helemaal geen punt van de Fok policy, maar juist van de enclave van scheldpartijen die het DGK-forum is. Daar ga ik niet mee leven zoals jij niet ophoudt te betogen dat jij toch geen racist bent.

Er wordt hier meer afgescholden dan waar dan ook op Fok en ik ken het forum net als jij vanaf het begin. Waarom dat hier wel mag zal deels jouw invloed zijn. Je bent niet alleen de primus inter pares onder de modjes hier, maar zelf ook de grote roerganger als er weer eens een Antilliaan crimineel genoemd mag worden of een meid tot stoephoer betiteld. Ik weet dat je er dankzij je nieuwe liefde voor Nadia (die ik overigens geheel deel) wat moeite mee hebt gekregen maar je bent toch negen maanden lang de grote voorganger der afzeikpartijen geweest.

Ik zag dat je vandaag braaf zei dat iemand moest dimmen toen hij 'rifgeit' zei, maar een note zit er voor zoiets onbenulligs echt niet in, toch? Zou ook raar zijn als schelden de norm is. Ik geloof dat ik eens een mopje maakte over de zus van Reza en wauw waren de rapen gaar. Posts gedelete en notes gezet! Dat is optreden, maar Avonne verzucht dat 4000 posts per dag met scheldwoorden moeilijk te bestrijden zijn en de users dan helemaal niet blij zouden zijn.

Nee, dat zouden ze niet omdat ze hier juist posten om te mogen schelden. Vanuit de veilige huisjes wordt er afgezeken op het 'trash' waarvan je 'wel kan zien uit welke cultuur deze komen' en onderdehand worden daarbij door de posters de meest grove scheldwoorden gebruikt en is crimineel of stoephoer inmiddels een gangbare uitdrukking. Wie gewoon de naam van een bewoner schrijft wordt gevraagd of hij zich even vlug kan aanpassen anders is hij deel van het 'uitschot'.

Het DGK programmma balanceert moeizaam op de grens van het oirbare, maar als de veel aangeschreven dominee Atsma of al die andere petitie ontvangers een kijkje op dit subforum zouden nemen zouden zij zich pas echt rot schrikken over de teloorgang van de samenleving.

Waarom probeer je niet dit forum boven het programma te laten staan? Zie je niet in dat iedereen met een afgrijzen van DGK (wat ik overigens niet heb) dit forum als het afvoerputje van deze RLS zal zien?

[ Bericht 0% gewijzigd door voyeur op 22-07-2007 01:44:07 ]
Here we are now, entertain us.
pi_51709315
quote:
EEN LANGSPEELPLAAT IS LANG!
  zondag 22 juli 2007 @ 09:05:23 #259
130851 Mike1964
Prikkebeen
pi_51711719
quote:
Op zondag 22 juli 2007 01:53 schreef mootie het volgende:

[..]

EEN LANGSPEELPLAAT IS LANG!
Nee, je bent in de war met langdradig....
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
Nu ben ik, goddank, zonder
  † In Memoriam † zondag 22 juli 2007 @ 09:23:59 #260
128220 Peter6000
pi_51711804
quote:
Wees blij dat er users zijn die ook van de FB een succesvol topic maken.
Net als bepaalde users dat tijdens BB5 deden, weet je nog?

Voyeur.
  zondag 22 juli 2007 @ 09:54:18 #261
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_51711984
Jullie moeten met zn allen eens een terrasje pikken.
Stelletje kinderen.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
  Moderator zondag 22 juli 2007 @ 11:12:54 #262
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_51712847
quote:
Op zondag 22 juli 2007 09:23 schreef Peter6000 het volgende:

[..]

Wees blij dat er users zijn die ook van de FB een succesvol topic maken.
Net als bepaalde users dat tijdens BB5 deden, weet je nog?

Voyeur.
Het is ook wel amusant hoor. Maar in mijn 'nieuwe' rol hoor ik een beetje terug te brommen toch?
OK, ik doe mee. Het is nog te vroeg voor een terrasje, so here we go:

Het zou leuk zijn als je een keer met wat nieuws kwam, voyeur, ik zou er zo een post bij kunnen zoeken van pak 'm beet twee maanden geleden om antwoord te geven op je klaagzang.
Ik zou je wel wéér kunnen vragen om wat linkjes naar bewijzen dat ik een verband suggereer tussen Brian's afkomst en zijn "criminele familie". Maar die ga je nog steeds niet vinden. Ik doe wel nogmaals het verzoek om dat soort insinuaties voor je te houden. Het feit dat jij wat oubolliger taalgebruik hanteert dan hier op FOK! gebruikelijk, wil niet zeggen dat het dan ook minder kwalijk is dat jij af en toe probeert om andere users neer te sabelen.

Ik ben het niet met je eens dat de grenzen op dit forum zoveel ruimer zouden zijn dan op andere subfora, laat staan ruimer dan de voorgangers van DGK. Ik heb tijdens BB5 nog een tijd een sig gehad, met een uitspraak van Sanne, toen mod: "De grens ligt ongeveer bij crackhoer."
Ook heb ik d.m.v. een search van hooguit 5 minuten al eens een hele rits topicititels uit BB1 geplaatst, variërend van "Willem de kruiperige rat" tot "Bianca die vuile tattooheks".
Misschien ben je het verleden wat te veel gaan idealiseren?
FOK! is altijd al (ook) "rauw" en "van de straat" geweest. Het is wel wát harder geworden in de loop der jaren, net als de rest van de maatschappij.

Mag ik je er aan herinneren dat het programma al maanden bezig was toen ik ben benaderd om modje te worden? Als ik een of andere debiel was geweest die alleen maar de hele tijd liep te schelden, was dat niet gebeurd vermoed ik.
Ik ben overigens al enkele maanden geleden wat meer afstand gaan nemen, en niet pas sinds Nadia in dat huis is gekomen. Maar ik kan me voorstellen dat het verleidelijk is om dat verband te leggen: het verliefde modje dat het opneemt voor z'n schatje, mooi toch?

Conclusie: je kunt wel blíven roepen dat we wat moeten doen aan het taalgebruik in dit subforum, en dat ik de grote racistische motor achter alle ellende ben, maar het gaat niets uithalen.
Jij woont niet toevallig in La Mancha?

p.s. die racisme-insinuaties moet je echt eens mee stoppen hoor. Ik ben geen racist en weet zeker dat ik geen posts in die richting heb gedaan. Ook geen stiekeme vage hints o.i.d.
Zou het je éigen vooroordeel kunnen zijn, dat maakt dat je denkt dat mijn hekel aan Brian wel zal komen omdat hij Antilliaan is?
"Those people who think they know everything, are a great annoyance to those of us who do."
  † In Memoriam † zondag 22 juli 2007 @ 11:26:04 #263
128220 Peter6000
pi_51713066
Gert

pi_51714764
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 16:27 schreef kleinzusje het volgende:

plaatjes knip

ps. Zorg goed voor jezelf, probeer het allemaal met een korrel zout te nemen en neem de tijd om te leren hoe je MOD moet zijn. knip
Van dit soort teksten maar ook van alle 'prachtige wensplaatjes- en kaarten' krijg ik kippevel.
Maar niet omdat ik het zo prachtig vind.... Een welgemeend

Edit: mag dit soort 'feedback' niet via PM?

[ Bericht 24% gewijzigd door SmeerCaas op 22-07-2007 13:05:39 ]
  † In Memoriam † zondag 22 juli 2007 @ 13:38:48 #265
137949 Disana
pi_51716026
quote:
Op zondag 22 juli 2007 11:12 schreef Gert het volgende:

Het is ook wel amusant hoor.
quote:
Het feit dat jij wat oubolliger taalgebruik hanteert dan hier op FOK! gebruikelijk,
Je hebt een aardig verhaal neergezet deze keer. Wat ik jammer vind, is dat sommige mensen niet na kunnen laten kleine negatieve waardeoordelen (steken) in een verder redelijk betoog te stoppen. Vooral jij hebt er een handje van te laten voelen dat je de ander niet serieus neemt. En je weet de ander vaak even neer te zetten als iemand die uit de (jouw) toon valt. Dat doet toch af aan het geheel.
pi_51717371

Edit: goed gedrag van modeluser
FB voorbeeld functie

[ Bericht 92% gewijzigd door kleinzusje op 22-07-2007 17:31:16 (modlikken) ]
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
  zondag 22 juli 2007 @ 14:42:26 #267
130851 Mike1964
Prikkebeen
pi_51718108
quote:
Op zondag 22 juli 2007 13:38 schreef Disana het volgende:

[..]

[..]

Je hebt een aardig verhaal neergezet deze keer. Wat ik jammer vind, is dat sommige mensen niet na kunnen laten kleine negatieve waardeoordelen (steken) in een verder redelijk betoog te stoppen. Vooral jij hebt er een handje van te laten voelen dat je de ander niet serieus neemt. En je weet de ander vaak even neer te zetten als iemand die uit de (jouw) toon valt. Dat doet toch af aan het geheel.
Volgens mij wordt het hoog tijd dat jij eens een leuk leventje voor jezelf zoekt en de dingetjes hier op FOK! eens wat minder serieus neemt. Dit is FOK! Niet het echte leven. Deal with it.
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
pi_51718419
Weet je Disana

het is wel off topic, sorry als het gedelete wordt

Ik geef je een tip:

Ik lees niet alles van je, dat lukt me niet qua tijd en lange stukken tekst, sorry.
Maar sommige dingen die je schrijft vind ik redelijk goed en weloverwogen.
Wat mij met name opvalt, is de manier waarop je je punt uit. In de communicatie kun je inhoudelijk je punt moeilijk maken als je aansluiting en proces/ relatie vergeet. Dat hoeft niet slijmerig te zijn of met domme plaatjes ( zo als ik vaak verkies). Maar de MANIER van reageren maakt dat ik als lezer de inhoud lastig kan volgen. Snap je ?
  † In Memoriam † zondag 22 juli 2007 @ 15:42:15 #269
128220 Peter6000
pi_51719793
quote:
Op zondag 22 juli 2007 14:52 schreef kleinzusje het volgende:
Weet je Disana
Weet je dat je bij een tosti op een terras de komkommer en de sla dat ook op het bord wordt geserveerd moet laten liggen, omdat het decoratief bedoeld is.
quote:
En als het niet gedelete wordt, en Disane het als kwetsend ervaart dan?
Dan lijkt me een sorry eerder op zijn plaats.
Als het gedelete wordt maakt het niet uit, dan kan toch niemand het meer lezen.
quote:
Ik geef je een tip:
Straight to the point, maar het kan net.
quote:
Ik lees niet alles van je
Lijkt me een iets te negatief begin.
quote:
, dat lukt me niet qua tijd en lange stukken tekst, sorry.
Wederom een sorry, mag ik een suggestie geven voor de openingszin.

Wegens concentratie en 80/20 prioriteitsstellingen, moet ik er soms helaas voor kiezen slechts gedeeltes van je teksten te lezen. Ik heb echter meestal wel de capaciteiten uit uw lange teksten, de kern te ventileren.
quote:
Maar sommige dingen die je schrijft vind ik redelijk goed en weloverwogen
Ik neig hier naar een zinsconstructie met het woordje 'grotendeels'.
quote:
Wat mij met name opvalt, is de manier waarop je je punt uit. In de communicatie kun je inhoudelijk je punt moeilijk maken als je aansluiting en proces/ relatie vergeet.
Je kan je punt dan prima maken, alleen niemand begrijpt het.
quote:
Dat hoeft niet slijmerig te zijn of met domme plaatjes ( zo als ik vaak verkies). Maar de MANIER van reageren maakt dat ik als lezer de inhoud lastig kan volgen.
Heb je dan suggesties voor Disana.
Ik zat te denken aan iets met de LOI.
quote:
Snap je ?
Grotendeels.
  Moderator zondag 22 juli 2007 @ 16:12:41 #270
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_51720797
Verzoek om hier niet steeds off topic te gaan, en het op elkaar reageren te beperken tot FB-gerelateerde zaken. En met FB word dus bedoeld feedback m.b.t het DGK-forum, en dus niét de manier waarop een user communiceert of een tostie naar binnen schuift.
  † In Memoriam † zondag 22 juli 2007 @ 16:14:35 #271
137949 Disana
pi_51720849
quote:
Op zondag 22 juli 2007 14:52 schreef kleinzusje het volgende:
Weet je Disana

Ik geef je een tip:

Ik lees niet alles van je, dat lukt me niet qua tijd en lange stukken tekst, sorry.
Maar sommige dingen die je schrijft vind ik redelijk goed en weloverwogen.
Wat mij met name opvalt, is de manier waarop je je punt uit. In de communicatie kun je inhoudelijk je punt moeilijk maken als je aansluiting en proces/ relatie vergeet. Dat hoeft niet slijmerig te zijn of met domme plaatjes ( zo als ik vaak verkies). Maar de MANIER van reageren maakt dat ik als lezer de inhoud lastig kan volgen. Snap je ?
Nee, niet echt. 'Aansluiting proces/relatie'?

Ik had het veel simpeler kunnen zeggen, dat wel: ik vind dat Gert de neiging heeft users te kleineren en bespotten. Maar zo klinkt het veel harder en ongenuanceerder dan ik het bedoel.
  † In Memoriam † zondag 22 juli 2007 @ 16:17:56 #272
137949 Disana
pi_51720966
quote:
Op zondag 22 juli 2007 14:42 schreef Mike1964 het volgende:

[..]

Volgens mij wordt het hoog tijd dat jij eens een leuk leventje voor jezelf zoekt en de dingetjes hier op FOK! eens wat minder serieus neemt. Dit is FOK! Niet het echte leven. Deal with it.
Als we dan toch persoonlijk worden (mijn commentaar was op moderatie) en het niet wordt gedelete: Jou vind ik een vrij dommige botte lul die lijdt aan beroepsdeformatie; jij zou je beroep allang niet meer moeten uitoefenen.

All with a smile
  FOK!Babe zondag 22 juli 2007 @ 16:23:12 #273
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_51721133
quote:
Op zondag 22 juli 2007 16:17 schreef Disana het volgende:

[..]

Als we dan toch persoonlijk worden (mijn commentaar was op moderatie) en het niet wordt gedelete: Jou vind ik een vrij dommige botte lul die lijdt aan beroepsdeformatie; jij zou je beroep allang niet meer moeten uitoefenen.

All with a smile
With a smile of niet, dit staat imho niet in verhouding met het commentaar van Mike.
  † In Memoriam † zondag 22 juli 2007 @ 16:27:21 #274
137949 Disana
pi_51721267
quote:
Op zondag 22 juli 2007 16:23 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

With a smile of niet, dit staat imho niet in verhouding met het commentaar van Mike.
Mike is een ramptoerist die het altijd al leuk vond op mij te hakken. Jullie steekjes en irrelevante commentaren mogen altijd blijven staan, eens kijken of iets dat hout snijdt het ook mag.

FOK!Babe zondag 22 juli 2007 @ 16:29:42 #275
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_51721325
quote:
Op zondag 22 juli 2007 16:27 schreef Disana het volgende:

[..]

Mike is een ramptoerist die het altijd al leuk vond op mij te hakken. Jullie steekjes en irrelevante commentaren mogen altijd blijven staan, eens kijken of iets dat hout snijdt het ook mag.

Misschien is het tijd om je af te vragen of dit wel het juiste forum voor je is.
Aangezien je op ongeveer elke stuiptrekking hier wat aan te merken hebt.
Niemand verplicht je om je hier op te houden en streams volgen kan je ook zonder de Fok! COS.

En tief op met je " "
  † In Memoriam † zondag 22 juli 2007 @ 16:32:56 #276
137949 Disana
pi_51721439
quote:
Op zondag 22 juli 2007 16:29 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Misschien is het tijd om je af te vragen of dit wel het juiste forum voor je is.
Aangezien je op ongeveer elke stuiptrekking hier wat aan te merken hebt.
Niemand verplicht je om je hier op te houden en streams volgen kan je ook zonder de Fok! COS.

En tief op met je " "
In deze en het staartje van de vorige COS liep een aardige discussie over groepsgedrag en individualisme. Een aanrader. En nu negeer ik je irrelevante blaattoevoegseltjes verder
  FOK!Babe zondag 22 juli 2007 @ 16:34:11 #277
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_51721480
quote:
Op zondag 22 juli 2007 16:32 schreef Disana het volgende:

[..]

In deze en het staartje van de vorige COS liep een aardige discussie over groepsgedrag en individualisme. Een aanrader. En nu negeer ik je irrelevante blaattoevoegseltjes verder
Ik had niet anders van je verwacht.
Volledig aan het punt voorbijgaan en uit de hoogte reageren.
  Moderator zondag 22 juli 2007 @ 17:00:10 #278
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_51722508
Dames, het niveau zakt nu echt schrikbarend snel richting ordinair gekijf. Een poging om de boel weer vlot te trekken:
quote:
Op zondag 22 juli 2007 16:14 schreef Disana het volgende:

Ik had het veel simpeler kunnen zeggen, dat wel: ik vind dat Gert de neiging heeft users te kleineren en bespotten. Maar zo klinkt het veel harder en ongenuanceerder dan ik het bedoel.
Je zet het m.i. inderdaad wat te zwaar aan, maar het klopt dat ik af en toe graag een plaagstootje mag uitdelen.
Wij klikken wat dat betreft onderling niet, al gaat het inmiddels al wèl weer zo goed tussen ons dat je als beloning weer begonnen bent met het schrijven van updates (Izei hij met lichte ironie )
Ik incasseer ze ook regelmatig hoor, plaagstootjes. Als voyeur mij bestempelt als een "te bannen hanggroepjongere", moet ik daar om grijnzen en zul je me niet horen piepen. Mij herhaaldelijk van racisme beschuldigen t.o.v Brian, vind ik dan weer te ver gaan. Vooral omdat ik hem zelfs niet een héél klein beetje gelijk kan geven. Ik voel dat gewoon niet zo, en ben er ook helemaal niet "mee bezig" dat Brian Antilliaan is.

Ik vrees dat je dit te berde brengt (om maar eens een oubollige uitdrukking te gebruiken) omdat ik mijn gedrag zou moeten aanpassen. En daar heb ik geen trek in, al wil ik er in mijn communicatie naar joú best nog meer rekening mee houden.
Ik zie dit forum toch ook een beetje als een spel. Dat betekent niet dat ik niets serieus neem, het gaat me aan mijn hart als het een pokkebende is op het forum, maar ik zal niet zo snel heel ernstig doen over forumgerelateerde zaken, dat klopt.
  † In Memoriam † zondag 22 juli 2007 @ 17:19:03 #279
137949 Disana
pi_51723122
quote:
Op zondag 22 juli 2007 17:00 schreef Gert het volgende:
Dames, het niveau zakt nu echt schrikbarend snel richting ordinair gekijf. Een poging om de boel weer vlot te trekken:
[..]

Je zet het m.i. inderdaad wat te zwaar aan, maar het klopt dat ik af en toe graag een plaagstootje mag uitdelen.
Wij klikken wat dat betreft onderling niet, al gaat het inmiddels al wèl weer zo goed tussen ons dat je als beloning weer begonnen bent met het schrijven van updates (Izei hij met lichte ironie )
Ik incasseer ze ook regelmatig hoor, plaagstootjes. Als voyeur mij bestempelt als een "te bannen hanggroepjongere", moet ik daar om grijnzen en zul je me niet horen piepen. Mij herhaaldelijk van racisme beschuldigen t.o.v Brian, vind ik dan weer te ver gaan. Vooral omdat ik hem zelfs niet een héél klein beetje gelijk kan geven. Ik voel dat gewoon niet zo, en ben er ook helemaal niet "mee bezig" dat Brian Antilliaan is.

Ik vrees dat je dit te berde brengt (om maar eens een oubollige uitdrukking te gebruiken) omdat ik mijn gedrag zou moeten aanpassen. En daar heb ik geen trek in, al wil ik er in mijn communicatie naar joú best nog meer rekening mee houden.
Ik zie dit forum toch ook een beetje als een spel. Dat betekent niet dat ik niets serieus neem, het gaat me aan mijn hart als het een pokkebende is op het forum, maar ik zal niet zo snel heel ernstig doen over forumgerelateerde zaken, dat klopt.
Je mag mijn laatste berichten best wissen, samen met de andere

Ik kan niets zeggen over het racisme dat voyeur noemt, ik heb dat niet van je gezien. Wel zit de haat in het algemeen soms vlak onder het oppervlak in de COSsen.

Dat je je op een bepaalde manier gedraagt, tja, ik kan het wel een beetje met hem eens zijn. Het sluit bij een kleine groep aan maar lang niet bij alle users, zoals je af en toe misschien wel merkt. Ik vind het in dat verband wel humor -en dat meen ik oprecht en niet om te stangen- dat jij het woord 'oubollig' voor anderen in de mond neemt

Het is geen kwestie van 'gedrag aanpassen' wat mij betreft. Maar veel sluit niet aan bij het merendeel van de DGK users, is mijn indruk. De COS, het leeuwendeel, vraagt er volgens mij om serieus genomen te worden; men wil een betrokken mod.

Ik schrijf weer updates omdat ik tekenen van goede wil zie bij jou en avonne. Jij deed redelijk, avonne reageerde normaal in COSsen. Zoiets geldt denk ik voor ons allemaal hier, maar vooral van users naar modjes: er moet een beetje wederzijdse waardering zijn.
  Moderator zondag 22 juli 2007 @ 17:31:33 #280
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_51723567
quote:
Op zondag 22 juli 2007 17:19 schreef Disana het volgende:
Dat je je op een bepaalde manier gedraagt, tja, ik kan het wel een beetje met hem eens zijn. Het sluit bij een kleine groep aan maar lang niet bij alle users, zoals je af en toe misschien wel merkt.
Volgens mij vindt het grootste gedeelte van de users het allemaal wel OK. Natuurlijk wordt er gemopperd, maar ik heb nog nóóit meegemaakt dat dit niét het geval was, en het is vele malen erger geweest in het verleden.

Overigens beweert Voyeur volgens mij juist haast het tegenovergestelde van wat jij bedoelt. Jij zegt, als ik je woorden goed interpreteer, dat ik een "oldbie" ben die slechts klikt met een kliekje andere oldbies. Voyeur beweert juist dat ik de grote roerganger ben die er als rolmodel voor gezorgd heeft dat dit forum moreel naar de filistijnen is geholpen.
quote:
Het is geen kwestie van 'gedrag aanpassen' wat mij betreft. Maar veel sluit niet aan bij het merendeel van de DGK users, is mijn indruk. De COS, het leeuwendeel, vraagt er volgens mij om serieus genomen te worden; men wil een betrokken mod.
Dit herken ik dus echt niet. Ik steek er veel (te veel) tijd in, en ben m.i. zeer goed op de hoogte van zowel het reilen en zeilen in Eemnes als hier op het forum. Maar.. ik maak het niet groter dan het is: het blijft "maar" een TV-programma, en dit blijft "maar" een forum, waar je heel makkelijk van weg kan lopen als je even geen trek hebt.
quote:
Ik schrijf weer updates omdat ik tekenen van goede wil zie bij jou en avonne. Jij deed redelijk, avonne reageerde normaal in COSsen.
  † In Memoriam † zondag 22 juli 2007 @ 17:57:14 #281
137949 Disana
pi_51724382
quote:
Op zondag 22 juli 2007 17:31 schreef Gert het volgende:

Overigens beweert Voyeur volgens mij juist haast het tegenovergestelde van wat jij bedoelt. Jij zegt, als ik je woorden goed interpreteer, dat ik een "oldbie" ben die slechts klikt met een kliekje andere oldbies. Voyeur beweert juist dat ik de grote roerganger ben die er als rolmodel voor gezorgd heeft dat dit forum moreel naar de filistijnen is geholpen.
Ik kan niet over voyeurs visie hierop oordelen omdat ik de eerste maanden niet heb meegemaakt. Ik kan wel een indruk geven die misschien aansluit:

Ja, het heeft er wel wat van dat jij voornamelijk met een bepaalde (sub)groep klikt, mensen die je niet voornamelijk in de COS vindt. Als de toon van deze groep (subcultuur zo je wilt) die is van de vroegere COSsen, dan is er veel veranderd; ik kan me dan voorstellen dat de 'grofheid' van toen niet die van nu is, maar mogelijk wel een toon heeft gezet. Maar weten doe ik niets.
quote:
Dit herken ik dus echt niet. Ik steek er veel (te veel) tijd in, en ben m.i. zeer goed op de hoogte van zowel het reilen en zeilen in Eemnes als hier op het forum. Maar.. ik maak het niet groter dan het is: het blijft "maar" een TV-programma, en dit blijft "maar" een forum, waar je heel makkelijk van weg kan lopen als je even geen trek hebt.
Ik geloof zonder meer dat je er veel tijd in steekt. En natuurlijk blijft het maar een programma en blijft het een forum... maar wij zijn wel echte mensen allemaal Soms komt het over alsof je niet het programma bagatelliseert, maar de meningen en gevoelens van de users.

Ik denk dat ik zo een update ga schrijven: Gert en Disana praten. Voor het eerst blijven termen als 'droplul' en 'zeikwijf' achterwege. Er volgt meteen een streamlock.
pi_51724499
Dag deze mag wel dicht
[FB # 10] DGK Feedback
Grapje sorry
  zondag 22 juli 2007 @ 18:07:53 #283
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_51724677
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 22 juli 2007 @ 18:08:08 #284
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_51724684
Dag Avonnne, Day en Gert,

Mag het lege streamverslag van Sira 12:50 weg
bij streamverslagen? Kortom: opschonen?

Fijne avond .
  zondag 22 juli 2007 @ 18:11:44 #285
130851 Mike1964
Prikkebeen
pi_51724769
quote:
Op zondag 22 juli 2007 16:17 schreef Disana het volgende:

[..]

All with a smile
Dat bedoel ik dus; Jij gooit het echte leven en FOK! door elkaar.
Ik oefen mijn beroep hier niet uit, ik zet hier, net als veel anderen, een soort "rol" neer en vermaak me daar uitstekend mee. Zie het als een soort uitlaatklep. Bot? Zeker! Dommig? Neuh, maar het was me al vaker opgevallen dat jij je ver verheven voelt boven alle anderen hier.
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
  † In Memoriam † zondag 22 juli 2007 @ 18:16:25 #286
137949 Disana
pi_51724906
quote:
Op zondag 22 juli 2007 18:11 schreef Mike1964 het volgende:

[..]

Dat bedoel ik dus; Jij gooit het echte leven en FOK! door elkaar.
Ik oefen mijn beroep hier niet uit, ik zet hier, net als veel anderen, een soort "rol" neer en vermaak me daar uitstekend mee. Zie het als een soort uitlaatklep. Bot? Zeker! Dommig? Neuh, maar het was me al vaker opgevallen dat jij je ver verheven voelt boven alle anderen hier.
Iemand schreef daar iets heel goeds over toen het precies hierover ging in het staartje van de eerverleden en het begin van de vorige COS. Maar ja, jij bent hier niet voor de streams, jij hangt maar wat rond op zoek naar boompjes om tegenaan te piesen
  zondag 22 juli 2007 @ 18:17:03 #287
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_51724926
quote:
Op zondag 22 juli 2007 18:08 schreef tuinfluiter het volgende:
Dag Avonne, Day en Gert,

Mag het lege streamverslag van Sira 12:50 weg
bij streamverslagen? Kortom: opschonen?

Fijne avond .
Bedankt.
  zondag 22 juli 2007 @ 18:24:03 #288
130851 Mike1964
Prikkebeen
pi_51725120
quote:
Op zondag 22 juli 2007 18:16 schreef Disana het volgende:

[..]

Iemand schreef daar iets heel goeds over toen het precies hierover ging in het staartje van de eerverleden en het begin van de vorige COS. Maar ja, jij bent hier niet voor de streams, jij hangt maar wat rond op zoek naar boompjes om tegenaan te piesen
En? Al natte voetjes?
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
pi_51725176
Beste Gert, Avonne en Day
Zal ik alvast een nieuwe FB openen ?
Of is dat helegaar nog te vroeg ?

Met vriendelijke groeten
KZ
  Moderator zondag 22 juli 2007 @ 18:26:47 #290
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_51725195
quote:
Op zondag 22 juli 2007 18:17 schreef tuinfluiter het volgende:

[..]

Bedankt.
@ your service

Mike en Disana:: jullie woordenwisseling heeft weinig tot niets meer met FB te maken. Misschien is het een aardig idee als jullie telefoonnummers uitwisselen?
Kunnen we afspreken dat jullie het publike gedeeltje van jullie onderlinge vete beëindigen zodra we in KZ's [FB # 11] aanbeland zijn?
pi_51725303
Gert is dit een ja ?
  Moderator zondag 22 juli 2007 @ 18:32:47 #292
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_51725341
quote:
Op zondag 22 juli 2007 18:31 schreef kleinzusje het volgende:
Gert is dit een ja ?
Als Mike en Disana elkaar nou elk nog twee posts voor rotte vis uitmaken dan zijn we er al bijna.

Overdrijf je niet met de plaatjes?
pi_51725392
quote:
Op zondag 22 juli 2007 18:32 schreef Gert het volgende:

[..]

Als Mike en Disana elkaar nou elk nog twee posts voor rotte vis uitmaken dan zijn we er al bijna.

Overdrijf je niet met de plaatjes?
Ik ga mn best doen, mocht het niet ok zijn mag je als MOD alles verwijderen. Geef me wat tijd: ik plaats wat linkjes, maar ben niet zo rap. ok
  FOK!Babe zondag 22 juli 2007 @ 18:40:40 #294
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_51725539
Dit is duidelijk mijn meest succesvolle topic ooit.
  zondag 22 juli 2007 @ 18:41:06 #295
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_51725558
Ik begrijp dat deze vol mag omdat er een verse FB is?
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 22 juli 2007 @ 18:41:06 #296
130851 Mike1964
Prikkebeen
pi_51725559
quote:
Op zondag 22 juli 2007 18:26 schreef Gert het volgende:

[..]

@ your service [afbeelding]

Mike en Disana:: jullie woordenwisseling heeft weinig tot niets meer met FB te maken. Misschien is het een aardig idee als jullie telefoonnummers uitwisselen?
Kunnen we afspreken dat jullie het publike gedeeltje van jullie onderlinge vete beëindigen zodra we in KZ's [FB # 11] aanbeland zijn?
Nou hoor!

Ik was net begonnen.

Maar goed, leidt toch tot niets, dat mens heeft zo'n enorm bord voor d'r kop dat er niet doorheen te breken valt.

Dahaaag

Oh ja, telefoonnummer kan je pm'en....
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
  zondag 22 juli 2007 @ 18:41:43 #297
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_51725578
quote:
Op zondag 22 juli 2007 18:40 schreef Ian_Nick het volgende:
Dit is duidelijk mijn meest succesvolle topic ooit.
Lijkt mij ook... we hebben er nog nooit zo lang van genoten

Hier verder dus: [FB # 11] De kunst van het Feedback geven
Wullie bin KOEL © Soneal
  FOK!Babe zondag 22 juli 2007 @ 18:42:04 #298
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_51725585
quote:
Op zondag 22 juli 2007 18:41 schreef Leandra het volgende:
Zoiets begreep ik ook
  zondag 22 juli 2007 @ 18:42:35 #299
130851 Mike1964
Prikkebeen
pi_51725593
quote:
VOL!
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
  FOK!Babe zondag 22 juli 2007 @ 18:42:50 #300
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_51725600
quote:

[..]