nee het is eigenlijk alleen nog liederlijker geworden......down the drain met dat programmaquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:02 schreef FdW het volgende:
Sjon gooit z'n naam enorm te grabbel. Bij de publieke omroep hoeft hij hopelijk niet meer aan te kloppen.
Geef ik onmiddellijk toe en volgens mij heb ik daar ook afkeurend over gepost. Zowel over Jaap als over Tas. Het wordt inderdaad doodgezwegen. Ik keur het gedrag van Huub gisteravond niet goed en het doodzwijgen ook helemaal niet.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:57 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nogmaals: wat heeft hij gedaan wat niet door anderen ook gedaan is en toen onbestraft gebleven? Wat? Jaap randt al weken meisjes aan.... waar NIETS van wordt gezegd.
Wat een humor zeg! 3 weken later...quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:03 schreef LoveProfusion het volgende:
20:03 - Ode aan de broekzak
Nog nooit is er iemand geweest die zo dankbaar gebruik maakt van de broekzak. Van de 24 uur die iedere dag telt, zitten Dennis’ handen er gemiddeld 23 van in zijn broekzak. Voeg daar nog een karakteristiek ‘stoer’ loopje, een aantal flauwe grappen en een heleboel blikken in de camera of in een dichtbij zijnde spiegel aan toe en zie daar Dennis’ daginvulling. Kom op Dennis, beetje peper in je…
Yep, iedereen zit met zijn woord vol tanden.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:03 schreef noekje het volgende:
Juist! Huub legt even uit waarom de vermoorde onschuld een hoer is.
Hij heeft helemaal gelijk!
Wat is haar reaktie?quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:04 schreef Lobasca het volgende:
Mmmmm...Huub verwoordt het, zoals het gister hier al verteld werd...
quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:06 schreef avonne het volgende:
Tering.... Huub heeft een boete?????????
Dan Natasia, Amanda en Jaap ook met terugwerkende kracht!
Ja, te gek voor woorden!quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:58 schreef blomst het volgende:
waarom word het slaan met de borstel niet beboet.
Ik vind het wel een grappige analyse..quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:04 schreef noekje het volgende:
[..]
Wat een humor zeg! 3 weken later...
stom volk
Dat zag ik idd ook ja. Maar dat mag allemaal want het is Huub niet.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:59 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Gisteren zelfs nog op de catwalk toen hij probeerde het topje van zo´n model uit te trekken...
niemand gezien zeker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |