Het zijn tuniekjes. Dat zij ze draagt als jurkjes zegt nog niet dat het eigenlijk geen tuniekjes zijn.quote:
Lieke heeft idd geen makeup modig omdat ze een natural beauty is. Dus als Natasia dat zei, heeft ze eindelijk een keer gelijk.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:43 schreef BuffyJan het volgende:
Wat lult Naatsiejaa nou dat Lieke geen make up nodig heeft omdat ze zo'n natural beauty is. Was zij niet degene die een liposuctie heeft laten doen? Wat een mongool. Bah ik word hier echt zoooo pissig om![]()
![]()
Breenless stelde aan Lieke de simpele vraag wat het doel was om Tamara uit te nodigen?quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:41 schreef Lobasca het volgende:
Waar is deze ruzie nu weer mee begonnen?
Ik word er echt niet goed van.
én Huub?quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:44 schreef Meganog het volgende:
Brief van achter voor Nadia en Huub.
Ik zette de streams al uit toen ik de brief zag komen..... welke reden geven ze opquote:Op woensdag 11 juli 2007 20:45 schreef scanman01 het volgende:
Huub weer een boete. Stelletje mother fuckers. Dit slaat echt alles.
mooi, dat was het wat mij betreftquote:Op woensdag 11 juli 2007 20:45 schreef scanman01 het volgende:
Het is ook duidelijk een afspraak tussen al die andere bewoners om op deze manier elkaar af te wisselen met geweld tegen Huub.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:45 schreef scanman01 het volgende:
Jaap 30 euro he?quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:45 schreef scanman01 het volgende:
Ik zou nu idd de eer aan mezelf houden en vertrekken. Dit is nog lager dan laag. Wat een stelletje idioten.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:46 schreef CoT het volgende:
Als ik Huub was, zou ik weggaan
Hij weet zelf ook wel dat die hoogstwaarschijnlijk toch weer in de fout gaan
Er werd alleen nog wel even aan herinnert in de brief dat dit voor Huub de 4e boete was en dat de grens van het toelaatbare voor hem ver overschreden was.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:46 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb de bvrief gemist verder. Wat stond er in over Nadia? Exit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |