4 man in totaal hebben het bij Lieke gedaan.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:11 schreef ericahysterica het volgende:
Nasty is zeker vergeten dat zij de jurk van lieke mee aftrok????????
Nee daarover niet iddquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Over die krassen in het gezicht van Nadia heeft ze volgens mij helemaal niéts meer gehoord.
Dat hoeft niet, daar kun je een zaak van ongewenst gedrag van maken, niet per sé aanranding. De rechter zal vaker in een geval de eerste aanhangen dan de tweede mits onomstotelijk bewezen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:02 schreef schatje het volgende:
[..]
Als een meisje tegen Jaap zegt dat ie niet aan haar borsten moeten zitten en er desondanks mee blijft doorgaan is het wel degelijk aanranding.
Nee, helemaal niks.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:11 schreef Gert het volgende:
[..]
Over die krassen in het gezicht van Nadia heeft ze volgens mij helemaal niéts meer gehoord.
En een alcoholrestrictie, maar niet voor die snol.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:12 schreef Meganog het volgende:
Elke discussie is zinloos voor Huub.
Hij kan het duizend keer uitleggen, maar ze willen alleen zichzelf horen.
ja het zijn een stel domme varkensquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:12 schreef Meganog het volgende:
Elke discussie is zinloos voor Huub.
Hij kan het duizend keer uitleggen, maar ze willen alleen zichzelf horen.
Daarom valt het spel dus niet meer te spelen. (hoewel ik dus, itt jou, vindt dat Huub helemaal NIETS fout heeft gedaan vannacht, maar dat maakt in dit geval niets uit. Het maakt het alleen nog veel erger)quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:10 schreef Gert het volgende:
Volkomen terecht natuurlijk, dat Huub een boete heeft gekregen, hij heeft zich schandelijk misdragen.
Wat alleen oneerlijk is, is dat anderen (Jaap, en vooral Natasia) er eerder mee wegkwamen zónder boete.
Dat heeft hij al gemeld.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:14 schreef kybe het volgende:
Waarvoor heeft Huub het niet over het aan de jurk rukken van Lieke wat Amanda,Natasia en Eric zo nodig moesten doen.Dat ging oook veeeel te ver.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |