Kiwiquote:Op maandag 16 juli 2007 00:31 schreef senesta het volgende:
Die onderste!
Wat is dat voor een vreemde vogel?
Wat een grappig beestje zeg!quote:
Ik vind ze maar eng.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:33 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
Acherm die laatste 3 met dat hondje...quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:57 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Moet ik er anders een avatar van maken zodat jij hem kan gebruiken?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:49 schreef Étoile het volgende:
[..]
Acherm die laatste 3 met dat hondje...![]()
Klein frupke, je zou hem het liefste gelijk mee naar huis nemen om heel veel liefde te geven.
quote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:41 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Zelfs deze?
http://youtube.com/watch?v=4kTkOgHO4pA
Bij mij werkt alles nog wel, welke mis je dan?quote:Op zondag 5 augustus 2007 15:32 schreef Isegrim het volgende:
Jammer dat een groot deel van de foto's uit de OP het niet meer doet, er zaten zulkebij.
Oh Deze is zo leuk.quote:
Bij mij niet. Uit de eerste post krijg ik foutmeldingen. vanaf foto 6 t/m 12 . De laatste foto doet het weer wel en de eerste 5quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:33 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
Bij mij werkt alles nog wel, welke mis je dan?
Toch is dit wel de schattigste molrat die ik tot nu toe heb gezien.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:04 schreef Isegrim het volgende:
Hmja, uitermate schattig die naakte molratten.
Eendjes blijf ik toch het leukst vinden, net als de kleinere vogels.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:02 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Foto's.
Vogels zijn gewoon relax, gewoon al vanwege het feit dat ze lang geleden dinosauriers warenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 01:39 schreef UncleFunk het volgende:
[..]
Eendjes blijf ik toch het leukst vinden, net als de kleinere vogels.
ja, die kleine katjes en konijntjes kunnen zo heel lief in elkaar gekropen gaan slapen. Kan ik wel 1000 foto;s van maken, het blijft lief.quote:Op woensdag 18 juli 2007 01:58 schreef KD-fotografie het volgende:
ook al zijn het eigen dieren, ik vind ze erg snoezig (of ben ik bevooroordeeld)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |