Dat staat er toch ook letterlijk?quote:Op donderdag 31 juli 2008 16:23 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Denk niet dat de studio het aandurft om Topher Grace die film te laten dragen.
Ik ken de comics, maar dan juist is Spidey 3 als film gewoon behoorlijk matig.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 09:36 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Jah, het zijn de details die het hem doen in de film. Zeker als je de comics kent.
Dan is de hele Spiderman reeks verfilming matig. 3 heeft de meeste spanning, betere plotwending, betere CGI.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:09 schreef Hankster het volgende:
[..]
Ik ken de comics, maar dan juist is Spidey 3 als film gewoon behoorlijk matig.
Dat maakt een film natuurlijk goedquote:Op donderdag 7 augustus 2008 11:13 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
3 heeft de meeste spanning, betere plotwending, betere CGI.
Er wordt de nadruk op de verkeerde scenes gelegd, sommige plotlijnen worden erg gehaast uitgewerkt, en sommige karakters worden zeer matig uitgewerkt (m.n. Venom is gewoon te belachelijk voor woorden)quote:Waarom vind jij um behoorlijk matig en welke vind jij de betere?
Dat is inderdaad wat ik o.a. bedoelde met nadruk op de verkeerde scenes.quote:Op donderdag 7 augustus 2008 20:52 schreef Timo20 het volgende:
Daarbij: die dans scene van Peter Parker slaat echt nergens op en past totaal niet in het totaal plaatje van de film. Deel 2 is zonder meer de beste van de 2
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |