abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 11 juli 2007 @ 20:14:33 #1
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_51372305
Voor films en games dus.

Het is waarschijnlijk dat HALO zit te kloten met de zogenaamde drones, nu is er ook een film genaamd cloverfield gefilmd dmv een homevideo camera, die op de toer van "we need unison against the upcoming tyranny bladiebla" En mensen dmv puzzels interreseert met rare filmpjes tussendoor.

Ik ben van mening dat naast dat het de serieuze strijd ridiculiseerd het ook nog gigantische verwarring schept, en mischien is dat ook wel een beetje het doel, door de rook het geweer niet meer zien.

Hollywood staat al langer bekend de kapitalisten te helpen met hun plannen.
Klinkt mischien een beetje extreem maar ik hoor de laatste tijd wel gekkere dingen.

Met dank aan Talon.nl wat meer info over het beestje wat nu een naam heeft gekregen.
Viral marketing.

Van de wiki:
quote:
Viral marketing and viral advertising refer to marketing techniques that use pre-existing social networks to produce increases in brand awareness, through self-replicating viral processes, analogous to the spread of pathological and computer viruses. It can be word-of-mouth delivered or enhanced by the network effects of the Internet. [1] Viral marketing is a marketing phenomenon that facilitates and encourages people to pass along a marketing message voluntarily.[2] Viral promotions may take the form of funny video clips, interactive Flash games, advergames, images, or even SMS text messages.

It is claimed that a satisfied customer tells an average of three people about a product or service he/she likes, and eleven people about a product or service which he/she did not like.[3] Viral marketing is based on this natural human behaviour.

The term "viral marketing" is also sometimes used pejoratively, to refer to stealth marketing campaigns[4]--the use of varied kinds of astroturfing both online and offline [5] to create the impression of spontaneous word of mouth enthusiasm.
meer info: http://en.wikipedia.org/wiki/Viral_marketing

Wat denken jullie van de reden en het effect dat het heeft in de echte gewaarwording van alles om je heen?

[ Bericht 25% gewijzigd door BaajGuardian op 12-07-2007 15:07:09 ]
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_51373348
Hollywoord?
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  woensdag 11 juli 2007 @ 20:46:51 #3
184899 Mike.Strutter
Am I The Only One?...
pi_51373608
Bestonden er vroeger geen films waar aliens in voorkwamen of conspiracies als onderwerp waren?
  woensdag 11 juli 2007 @ 20:48:14 #4
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_51373664
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 20:46 schreef Mike.Strutter het volgende:
Bestonden er vroeger geen films waar aliens in voorkwamen of conspiracies als onderwerp waren?
le-zen.
pi_51373828
Absoluut.
Denk aan de disneyfilm over vrijmetselarij, national treasure, alle zogenaamde waarheidsgetrouwe films over 9/11, qua spellen weet ik zo gauw niets. Half life 2 gaat wel over aliens die het menselijke ras aanpassen en de wereld overnemen, maar dat is gewoon een bruut spel en er zit verder niets achter denk ik.
  woensdag 11 juli 2007 @ 20:59:19 #6
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_51374081
Zo bedoel ik het niet ali, ik heb het totaal niet over de inhoud maar over het ge-hype en het gebruik van vreemde filmpjes om dingen interresant te maken op internet, van die pr spelletjes zeg maar.
Zoals dit:

www.ethanhaaswasright.com
  woensdag 11 juli 2007 @ 21:02:30 #7
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_51374205
En dat die zooi dus zwaar hoaxerig werkt, het daardoor echte conspiracy uitvogelaars ridiculiseert want hey de net-spelletjes zijn ook niet echt.

Werkt hetzelfde als met cropcircles, 99% daarvan is ook niet echt en dat werkt de theorien over buitenaardse bezoekers ook de ridicule hoek in voor 'normale' mensen.

Ik zit me nu af te vragen waarom dit gedaan word, omdat de media weet dat er vooral na 911 veel mensen zijn die daar snachts op hun zolder naar gaan kijken en het proberen uit te vogelen? Mischien het wel geloven en denken dat het een resistance group is oid? Het daarom zeer veel aandacht krijgt?

Of zit er meer achter?
  woensdag 11 juli 2007 @ 21:02:48 #8
184899 Mike.Strutter
Am I The Only One?...
pi_51374219
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 20:59 schreef BaajGuardian het volgende:
Zo bedoel ik het niet ali, ik heb het totaal niet over de inhoud maar over het ge-hype en het gebruik van vreemde filmpjes om dingen interresant te maken op internet, van die pr spelletjes zeg maar.
Zoals dit:

www.ethanhaaswasright.com
Zoiets als The Blair Witch Project?
  woensdag 11 juli 2007 @ 21:05:41 #9
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_51374345
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 21:02 schreef Mike.Strutter het volgende:

[..]

Zoiets als The Blair Witch Project?
De film zelf wel ja, zoiets.
Maar het gaat me dus niet om de film(s) maar om de promo zooi van de film(s) en games.
pi_51374393
Oh zo BG.
Nee dat denk ik niet.

Wat is dat ethanhaaswasright eigenlijk? snap er niks van
  woensdag 11 juli 2007 @ 21:19:24 #11
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_51374871
Dat is een promo net game voor de film 'cloverfield' wat gaat over een of ander monster in het eind der tijden oid.

De manier waarop het word gehypede, dmv filmpjes waarin iemand spreekt over dat je mensen moet verzamelen en je moet vechten tegen de onderdrukkers etc, en dat opgevolgd door puzzels steeds.
  woensdag 11 juli 2007 @ 21:23:39 #12
24492 Flurry
Het was een mooie tijd
pi_51375034
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 20:14 schreef BaajGuardian het volgende:
serieuze strijd
We cross our bridges when we come to them and burn them behind us, with nothing to show for our progress except a memory of the smell of smoke, and a presumption that once our eyes watered.
pi_51375277
ik zocht op moviemeter naar 'cloverfield' maar kreeg 0 resultaten ?
  woensdag 11 juli 2007 @ 22:42:18 #14
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_51378036
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 21:29 schreef Ali_Kannibali het volgende:
ik zocht op moviemeter naar 'cloverfield' maar kreeg 0 resultaten ?
De film zit in de promo....for god sake zeg...
pi_51379598
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 22:42 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

De film zit in de promo....for god sake zeg...
Ja op google is meer te vinden. Raar want meestal is moviemeter er snel bij.

Wat denk jij dat er staat te gebeuren? Dus wat men allemaal probeert te 'verduisteren'?
  woensdag 11 juli 2007 @ 23:41:47 #16
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_51380253
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 23:22 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Ja op google is meer te vinden. Raar want meestal is moviemeter er snel bij.

Wat denk jij dat er staat te gebeuren? Dus wat men allemaal probeert te 'verduisteren'?
Ik denk dat het is wat ik al zei dat ik dacht in het topic.
Oftewel dat het of het meest populaire nemen in de wereld en dat is dus het wakker worden van mensen tegenover de elite, en dat gebruiken voor hun promo zooi om mensen daar mee te lokken etc, of het is om ervoor te zorgen dat mensen net als met graancirkels etc niet meer serieus te nemen zijn wanneer ze 'waarheid zoeken' oid.

Je kunt het wel zien aan het volk dat alex jones blind volgt en terwijl hij toespraken houd staan te juigen en "yea you cant mindcontroll us" roepen etc...
Of het volk dat alom op bijv. ATS de domste connecties ziet in vanalles en daar compleet op elaboreerd de hele context verneukt en het van het ene moment over false flag operaties gaat naar het andere moment over fucking virussen.

Dat soort lui maken het dat serieuze mensen niet serieus genomen worden.
pi_51382139
Dat van ervoor zorgen dat mensen niet meer serieus genomen worden ben ik weleens eerder tegengekomen ja.

Serieuze mensen zoals..?
pi_51384758
Viral marketing word tegenwoordig steeds vaker gebruikt bij het releasen van hele grote titels, voor Lost Planet doken er plots nieuwe archeologische sites op met fictieve structuren, als die drones ook maar gewoon viral marketing waren/zijn, hebben Microsoft en Bungie hun werk wel goed gedaan, die drones staan zowat op iedere UFO en Conspiracy site.
In2008youwillbeawakened!In2009youwillbetransformed!In2010youwilltranscend.In2011youwillbeenlightened!In2012itwillbeover!
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
  donderdag 12 juli 2007 @ 15:03:55 #19
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_51395565
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 08:03 schreef TaLoN.NL het volgende:
Viral marketing word tegenwoordig steeds vaker gebruikt bij het releasen van hele grote titels, voor Lost Planet doken er plots nieuwe archeologische sites op met fictieve structuren, als die drones ook maar gewoon viral marketing waren/zijn, hebben Microsoft en Bungie hun werk wel goed gedaan, die drones staan zowat op iedere UFO en Conspiracy site.
Ah, iemand die ontopic is en er wat meer over weet. Handig.

Dus het heeft al een naam, viral marketing. Zal er eens wat op nazoeken, wat vind jij daar trouwens van, het effect dat het kan hebben in de wereld.. en de reden erachter (als in omdat er na 911 zon truth movement kwam en het dus een doelgroep verworden is voor de media)

edit: heb wat meer info toegevoegd in de OP met dank aan talon.nl.

[ Bericht 4% gewijzigd door BaajGuardian op 12-07-2007 15:11:42 ]
pi_51395732
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 20:14 schreef BaajGuardian het volgende:

Hollywood staat al langer bekend de kapitalisten te helpen met hun plannen.
Klinkt mischien een beetje extreem maar ik hoor de laatste tijd wel gekkere dingen.
Hollywood is kapitalistisch, doelstelling van filmmaken is zoveel mogelijk omzet genereren.

Maar zitten alle kapitalisten in een complot, aardig groot complot dan bestaat uit enkele miljarden mensen.
pi_51395850
De reden er achter? Heel simpel, een hype opbouwen binnen de gaming-community om zo een optimale verkoopstart te verkrijgen, marketingstrategie van de 21ste eeuw!

Nedelandse Wikipedia.
---
PS: Thanx 4 the credits.
In2008youwillbeawakened!In2009youwillbetransformed!In2010youwilltranscend.In2011youwillbeenlightened!In2012itwillbeover!
◄█▓▒░talon.punt.nl]░▒▓█►
  donderdag 12 juli 2007 @ 15:12:48 #22
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_51395864
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 15:08 schreef Chewie het volgende:

[..]

Hollywood is kapitalistisch, doelstelling van filmmaken is zoveel mogelijk omzet genereren.

Maar zitten alle kapitalisten in een complot, aardig groot complot dan bestaat uit enkele miljarden mensen.
Natuurlijk zitten kapitalisten in een complot, all for the money = een complot.
Want levens zijn nog minder waard als je kijkt naar hoe de crazy's omgaan met andere landen.
pi_51396000
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 15:12 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Natuurlijk zitten kapitalisten in een complot, all for the money = een complot.
Want levens zijn nog minder waard als je kijkt naar hoe de crazy's omgaan met andere landen.
Allemaal? De meeste mensen zijn namelijk kapitalist of zullen zichzelf zo noemen
  donderdag 12 juli 2007 @ 15:21:17 #24
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_51396155
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 15:16 schreef Chewie het volgende:

[..]

Allemaal? De meeste mensen zijn namelijk kapitalist of zullen zichzelf zo noemen
Handen die elkaar omhoog houden door greed en de angst verantwoordelijk te zijn, angst om vrij te zijn, angst om eigen te zijn. Het is een piramidespel.
pi_51396297
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 15:21 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Handen die elkaar omhoog houden door greed en de angst verantwoordelijk te zijn, angst om vrij te zijn, angst om eigen te zijn. Het is een piramidespel.
Dat is hetzelfde als stellen dat het leven een piramidespel is. Kapitalisme is eigenlijk de meest natuurlijke manier van handel drijven, uiteraard zijn er excessen maar dat is ook nogal menselijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')