quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:33 schreef -scorpione- het volgende:
de HHS, is dat bij station Hollands Spoor daar?![]()
Hehe, gefeliciteerd iig.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik beloon mezelf met een extra 3,5 half jaar school. Omdat ik er goed in ben. HBO,.
[..]!
Psychotischquote:
Daar kom ik langs, hoef ik enkel even uit te stappen, los te gaan, om vervolgens door te gaan naar werkquote:
Wat leuk! als wat?quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:34 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
De vrouw van een goede vriend van mij ook![]()
Hij is euh..andersquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:29 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Onder welke alias zou hij hier nog meer posten dan?Ik ben benieuwd, misschien is het wel een van jullie
Denkt ie dat ie of een kangeroe of een turk is
![]()
In de verpleging, maar vraag me verder geen details, ze heeft het me allemaal uitgelegd, maar ik kan het niet precies even reproduceren in een paar zinnen.quote:
En andere HBO's? HRO oid?quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:36 schreef saban het volgende:
- Ik heb MBO 3 gedaan, mijn opleiding had geen MBO 4.
- Als je op 30 september 21 jaar bent, mag je een toelatingstoets maken
- Ik ben 1 maand later 21, dus mag ik de toets niet maken.
- In februari kan je ook beginnen aan HBO opleiding, dus wil ik in februari beginnen
- Probleem;
- Opleiding welke ik wil start alleen in september, niet in februari
Dat vind ik op zichzelfstaand al geen gezonde bezigheidquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:37 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ik ben nu het boek handboek psychopathologie deel 1 aan het lezen
welke richting zit je nuquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:36 schreef saban het volgende:
- Ik heb MBO 3 gedaan, mijn opleiding had geen MBO 4.
- Als je op 30 september 21 jaar bent, mag je een toelatingstoets maken
- Ik ben 1 maand later 21, dus mag ik de toets niet maken.
- In februari kan je ook beginnen aan HBO opleiding, dus wil ik in februari beginnen
- Probleem;
- Opleiding welke ik wil start alleen in september, niet in februari
Weet jij iets dat ik niet weet?quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:39 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ja jij ook denken dat je een hulpverlener bent terwijl het net andersom is![]()
Snap ikquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:36 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
In de verpleging, maar vraag me verder geen details, ze heeft het me allemaal uitgelegd, maar ik kan het niet precies even reproduceren in een paar zinnen.![]()
effe denken..quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:41 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Weet jij iets dat ik niet weet?![]()
Emel! ben jij gestoord?![]()
Werken in de psychiatrie isquote:
skippyquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:45 schreef Emel het volgende:
[..]
effe denken..
ik ben nooit opgenomen geweest
ik slik geen pillen
ik zie en hoor geen dingen die voor anderen niet waarneembaar zijn
ik ben stabiel
Ik kras niet
Nooit een zelfmoordpoging ondernomen
ik functioneer prima in de maatschappij
hmm volgens mij ben ik niet gestoord![]()
Waarom?quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:37 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ik ben nu het boek handboek psychopathologie deel 1 aan het lezen
Dat hebben veel mensenquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:47 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Zou niets voor mij zijn. ik zou er niet gelukkig van worden![]()
ik zei het toch...hij is andersquote:
gelukkig maar, hulpverleners moeten er ook zijnquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:48 schreef Emel het volgende:
[..]
Dat hebben veel mensenik vind het super
![]()
Tis een fruitcakequote:Op woensdag 11 juli 2007 21:41 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Weet jij iets dat ik niet weet?![]()
Emel! ben jij gestoord?En eerlijk antwoord geven!
Daaromquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:50 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
gelukkig maar, hulpverleners moeten er ook zijn![]()
Straks twee paracetamolletjes en dan duik ik onder de wol![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:46 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
skippyrandebiel die je bent, zomaar beschuldigingen rondstrooien
![]()
Daarom ben ik niet gek Na 74 topics weet ik wel dat je geen shrink of iets in die richting bentquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:50 schreef Emel het volgende:
Post van skip in R&P
skippy22 - maandag 18 juni 2007 @ 00:24
Ik heb zoveel dingen gedaan waar ik nou niet bepaald trots op ben Kan er het rest van dit topic mee vullen Alleen zal m,n R&P vriendin c_c dat niet leuk vinden
Ik heb een hele tijd m,n ex vriendin lastig gevallen en dan ook echt lastig gevallen
constant opbellen, bedreigen, etc skippy de stalker Waarom er gingen binnen korte tijd veel dingen helemaal fout en dan ook echt fout Ik was de hele dag bezopen en zat de hele dag thuis
Ik viel der alleen lastig als ik weer eens bezopen was nuchter nooit Ze heeft nooit aangifte gedaan of iets anders M,n ouders weten het niet Waarom ze niks gedaan heeft Het is opgehouden toen het wat beter met me ging Kreeg weer werk afleiding etc Ik zou der maar al te graag willen opbellen en het proberen uit te leggen Alleen durf ik het niet meer om der een keer op te bellen
Heb het ook nooit tegen iemand gezegt Hierna heb ik nooit geen vriendin meer gehad Geen behoefte aan gehad bang dat ik weer hetzelfde zou doen 5 Jaar lang alleen sletjes en hoeren
Hier heb ik toch wel het meest spijt van kan het ook nooit meer goed maken
quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:53 schreef saban het volgende:
Niemand die HHS binnen wilt vallen? Lief zijn jullie zeg![]()
Ik zei niet dat je gek (wat dat ook moge zijn) bent. Ik zei dat je anders bentquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:53 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Daarom ben ik niet gek Na 74 topics weet ik wel dat je geen shrink of iets in die richting bent![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:53 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Daarom ben ik niet gek Na 74 topics weet ik wel dat je geen shrink of iets in die richting bent![]()
Je bedoelt gestoord ?quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:55 schreef Emel het volgende:
[..]
Ik zei niet dat je gek (wat dat ook moge zijn) bent. Ik zei dat je anders bent
Ik ben dan wel een slome rare aparte kangeroe Mijn mensen kennis is wel goed En na jaren internet kan ik meestal redelijk goed inschatten of het echt zo is of nietquote:
En jij denkt dat ik geen hulpverlener ben?quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:58 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Ik ben dan wel een slome rare aparte kangeroe Mijn mensen kennis is wel goed En na jaren internet kan ik meestal redelijk goed inschatten of het echt zo is of niet![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:57 schreef -scorpione- het volgende:
Zeg skip, zitten er op jouw toetsenbord geen punten (.)?
Dat denk ik inddquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:59 schreef Emel het volgende:
[..]
En jij denkt dat ik geen hulpverlener ben?
hmm, nou knap van hem hoorquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:59 schreef -scorpione- het volgende:
Ik ga nu toch wel met enige vertwijfeling slapen, Emel. Kijk die skip is natuurlijk niet gek (spreekwoordelijk dan), die kan echt wel zien wie de Mona onder de hulpverleners is...
quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:59 schreef -scorpione- het volgende:
Ik ga nu toch wel met enige vertwijfeling slapen, Emel. Kijk die skip is natuurlijk niet gek (spreekwoordelijk dan), die kan echt wel zien wie de Mona onder de hulpverleners is...
Ik hoef jou niet ergens van te overtuigenquote:
Nope, psychisch zieke mensen wil ik niet gestoord noemenquote:
Dat kun je ook nietquote:Op woensdag 11 juli 2007 22:01 schreef Emel het volgende:
[..]
Ik hoef jou niet ergens van te overtuigen![]()
Wil je dat ik het bewijs?quote:
Maar mij welquote:Op woensdag 11 juli 2007 22:01 schreef Emel het volgende:
[..]
Ik hoef jou niet ergens van te overtuigen![]()
Owh oke dr dreud zei dat ik een gevaar voor de samenleving benquote:Op woensdag 11 juli 2007 22:02 schreef Emel het volgende:
[..]
Nope, psychisch zieke mensen wil ik niet gestoord noemen
Echt welquote:
Jou waardeer ikquote:
Nou, keihard bewijs hoeft niet hoor, maar het zou fijn zijn als je even duidelijk tegen skip zegt dat ie moet kappen met die onzin.quote:
skip boeit me nietquote:Op woensdag 11 juli 2007 22:04 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Nou, keihard bewijs hoeft niet hoor, maar het zou fijn zijn als je even duidelijk tegen skip zegt dat ie moet kappen met die onzin.![]()
Jij moest eens weten wat voor gevaar ik voor kangeroes benquote:Op woensdag 11 juli 2007 22:03 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Owh oke dr dreud zei dat ik een gevaar voor de samenleving ben![]()
![]()
oh dreudquote:Op woensdag 11 juli 2007 22:03 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Owh oke dr dreud zei dat ik een gevaar voor de samenleving ben![]()
![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:05 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Jij moest eens weten wat voor gevaar ik voor kangeroes ben![]()
quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:05 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Jij moest eens weten wat voor gevaar ik voor kangeroes ben![]()
jou bewijs ik nietsquote:
En je mag gerust naar mijn werk bellenquote:Op woensdag 11 juli 2007 22:06 schreef -scorpione- het volgende:
[..]
Wat zeur ik nu, ik heb je artikel![]()
![]()
Jij ookquote:
Neuh, want je gelooft mequote:
doe ik onaardig tegen jou? Nee.quote:
Je zei dat ik anders was 6quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:19 schreef Emel het volgende:
[..]
doe ik onaardig tegen jou? Nee.
So, gedraag je![]()
Dat ben je toch ook?quote:
Zijn er genoeg 3quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:21 schreef Emel het volgende:
[..]
Dat ben je toch ook?
Ik hoor niemand zeggen dat die een kangeroe is.
Stoppen!quote:
Je verziekt m,n jubileum akelige nep shrinkquote:Op woensdag 11 juli 2007 22:24 schreef Emel het volgende:
moderator, geef hem een waarschuwing.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |