pushups doe ik bijna nooit meer omdat er geen fuk aan is.quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:13 schreef Venderwel het volgende:
Maar je gaat toch geen fitness doen met je gameconsole?

En dan mag Sonja er een boek voor schrijven?? Hahahaquote:Op donderdag 12 juli 2007 14:24 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
pushups doe ik bijna nooit meer omdat er geen fuk aan is.
als je het dagelijks doet en de wii houdt bij hoeveel calorieen oid verbrand en dat gecombineerd met grafieken etc. dan wordt dat een stuk leuker natuurlijk. en als je broer/zus/vader/moeder mee doet kan je er nog een competitie van maken ook

Alsof je met Wii Fit gaat afvallen en spieren gaat ontwikkelenquote:Op donderdag 12 juli 2007 14:24 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
pushups doe ik bijna nooit meer omdat er geen fuk aan is.
als je het dagelijks doet en de wii houdt bij hoeveel calorieen oid verbrand en dat gecombineerd met grafieken etc. dan wordt dat een stuk leuker natuurlijk. en als je broer/zus/vader/moeder mee doet kan je er nog een competitie van maken ook

Tuurlijk wel.quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:37 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Alsof je met Wii Fit gaat afvallen en spieren gaat ontwikkelen

Testimonial 1quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:37 schreef Tomasso het volgende:
[..]

Wii Fit is mensen laten denken dat ze bewegen. Ik kan dat dagen achter elkaar doen en er gaat nog geen grammetje van af hoor.quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:09 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Tuurlijk wel.
Als je toch gewoon push ups doet gebeurt dat toch ook
Bewegen in general zorgt ervoor dat je afvalt. Dat er dan mensen zijn die dat via een spelcomputer willen doen, tja, dat kan

vind ik alleen maar positiefquote:Op donderdag 12 juli 2007 17:34 schreef Ruzbeh het volgende:
Capcom is lekker slim zeg. Er zijn zwaar tekorten van Resident Evil 4.![]()

nee van opdrukken krijg je geen spieren.quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:37 schreef Tomasso het volgende:
[..]

Als jij dagen achter elkaar kan opdrukken zul je idd wel op het punt zitten dat je niks meer afvaltquote:Op donderdag 12 juli 2007 17:22 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Wii Fit is mensen laten denken dat ze bewegen. Ik kan dat dagen achter elkaar doen en er gaat nog geen grammetje van af hoor.

Oja? Komt daar weer een livestream van dan?quote:Op donderdag 12 juli 2007 14:22 schreef GGMM het volgende:
vanavond om 10uur komt er nog een conferentie van Nintendo, het is nog lang niet over.

Ik geloof van wel, maar durf het niet met 100% zekerheid te zeggen, ik zal is navraag doen.quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:12 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Oja? Komt daar weer een livestream van dan?

Ja dus. gewoon op dezelfde site als gisteren.quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik geloof van wel, maar durf het niet met 100% zekerheid te zeggen, ik zal is navraag doen.

quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja dus. gewoon op dezelfde site als gisteren.

Het was maar een grapje hoor.quote:Op donderdag 12 juli 2007 18:31 schreef __Saviour__ het volgende:
Dat is het probleem dus hier. Al dat gehype, hopen op iets wat o zo extreem geweldig is.

Ik weet hoe je het bedoeldequote:Op donderdag 12 juli 2007 18:37 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Het was maar een grapje hoor.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |