Lijkt me ook tofquote:Forever Blue (tentative title) (Nintendo)
(US title: Endless Ocean)
Vierde kwartaal 2007

Weet ik, maar in dit geval krijg je heus wel gelijk.quote:

http://ms.nintendo-europe.com/e32007/nlNL/pr_releaselist.htmlquote:Op woensdag 11 juli 2007 20:35 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Is dit geen Europese releaselijst, aangezien Paper Mario er op staat... Waar komt ie weg?

als ik wil bukken of weg wil duiken kan ik dat ook prima doen met de knoppen die op de Wiimote zitten hoor, je hoeft toch niet voor elke functie een appart stukje hardware te hebben.?quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:27 schreef depax het volgende:
[..]
bedoel ik tis bedoeld voor casual net als de wiimote maar kan gebruikt worden in hardcore games/
Waarom zien sommige dat niet.

Ja, dit is de Europese lijst. Topzomer he.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:35 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Is dit geen Europese releaselijst, aangezien Paper Mario er op staat... Waar komt ie weg?

Vanwaar het hartje smilie? Het is een verschrikkelijke pauper lijst, de armoede aan goede spellen is voorlopig echt enorm.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:36 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
http://ms.nintendo-europe.com/e32007/nlNL/pr_releaselist.html![]()

Ik gaf de release list met liefde aan jou Broesquote:
ik vind het nog wel mee vallen, als al die games allemaal tegelijk in het najaar uit zouden komen, hebben we straks veelste veel spellen voor de Wii met de kerstquote:Het is een verschrikkelijke pauper lijst, de armoede aan goede spellen is voorlopig echt enorm.

Hoe kun je zo optimistisch zijn? Kijken we wel naar dezelfde release lijst?quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:43 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik gaf de release list met liefde aan jou Broes
[..]
ik vind het nog wel mee vallen, als al die games allemaal tegelijk in het najaar uit zouden komen, hebben we straks veelste veel spellen voor de Wii met de kerstVergeet niet dat Super Paper Mario en onderandere Nights en Boogie ook nog uitkomen heh
En nog veel meer
![]()

Ja? De games die ik opnoem komen allemaal nog dit jaar uit hoorquote:Op woensdag 11 juli 2007 20:47 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Hoe kun je zo optimistisch zijn? Kijken we wel naar dezelfde release lijst?

Ik vind het wel een leuke lijst van aankomende games.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:47 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Hoe kun je zo optimistisch zijn? Kijken we wel naar dezelfde release lijst?

Er moet absoluut een surfgame komen voor de Wii met dat balance board.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:26 schreef BMH het volgende:
Balance board wordt steeds leuker.. Denk aan een surf game of een Skateboard game

quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:43 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik gaf de release list met liefde aan jou Broes

RRR2 is weer minigames.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:54 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ja? De games die ik opnoem komen allemaal nog dit jaar uit hoorEn ik was zelfs metroid vergeten ook
En Raving Rabbids 2, en GH3, en die God of War kloon en ga zo maar door
![]()

Hoezo zou GH3 niet wat zijn?quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:01 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
RRR2 is weer minigames.
Metroid heeft me nooit echt geboeid.
Boogie lijkt me alleen leuk voor op een avond met dronken vrienden
GH3 moet ik nog zien of dat wel wat wordt.
Super Paper Mario is de enige game die me interesseert.

En Mario Galaxy, RE5, MySims (naja, da';s BrEeZaH zooi ;') )quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:01 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
RRR2 is weer minigames.
Metroid heeft me nooit echt geboeid.
Boogie lijkt me alleen leuk voor op een avond met dronken vrienden
GH3 moet ik nog zien of dat wel wat wordt.
Super Paper Mario is de enige game die me interesseert.

Het spijt me zeer hoor, maar ik heb juist helemaal niks verwacht. Maar deze conferentie was gewoon een lachertje.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:54 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Sommigen van jullie verwachten gewoon veel te veel. Dan kan het niet anders dan op een teleurstelling uitlopen.
Je bedoelt Umbrella Chronicles, een compilatie van remakes.quote:Op woensdag 11 juli 2007 21:04 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
En Mario Galaxy, RE5, MySims (naja, da';s BrEeZaH zooi ;') )![]()

Ja, die bedoel ik ookquote:Op woensdag 11 juli 2007 21:07 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Het spijt me zeer hoor, maar ik heb juist helemaal niks verwacht. Maar deze conferentie was gewoon een lachertje.
[..]
Je bedoelt Umbrella Chronicles, een compilatie van remakes.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |