quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:41 schreef Toffe_Ellende het volgende:
hoe hoog is je BMI?
Body Mass Index? Ik zit nog net in 't groen. Of bedoel je Bruto Maandelijks Inkomen? In dat geval: ehm... 3k ofzo.quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:41 schreef Toffe_Ellende het volgende:
hoe hoog is je BMI?
Dat eerstequote:Op woensdag 11 juli 2007 19:53 schreef JeOma het volgende:
[..]
Body Mass Index? Ik zit nog net in 't groen. Of bedoel je Bruto Maandelijks Inkomen? In dat geval: ehm... 3k ofzo.
Enne, Syrena, bedankt voor je link. Ik vraag me alleen wel af... tussendoortjes doe ik dan bijna niet. Maar voor een volwassene voor 2.07E avondeten?? Ligt het aan mij of is dit wel heel extreem weinig? Daar heb ik nog niet eens het vlees voor. En dan nog groenten, rijst/pasta/stuff, toetje? Maar goed, 200E voor een maand zou 't wel ongeveer moeten afdekken?
Hehe, ok ok. Nu kan ik je eerste post op waarde schatten.quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:58 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Dat eersteMaar het is niet onbelangrijk natuurlijk.
Ja, 150 euro met al huishoudelijke artikelen erbij zal aan de realistische kant zijn.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:01 schreef JeOma het volgende:
[..]
Hehe, ok ok. Nu kan ik je eerste post op waarde schatten.
Maar goed, ik vreet me zeker niet gek aan chips en bier. Sterker nog: ik snoep bizar weinig.
Dus? 150E? 200E? Per maand?
Gewoon een maand bonnetjes bewarenquote:Op woensdag 11 juli 2007 19:36 schreef JeOma het volgende:
Heb er de laatste week op gelet wat ik koop, maar dat wisselt teveel om een duidelijk beeld te krijgen.
In Nederland ?!?! Ik gaf zeker 30 euro per dag uit bij de AH. Maar das misschien bovengemiddeld. En nee ik ben niet dikquote:Op woensdag 11 juli 2007 20:22 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ja, 150 euro met al huishoudelijke artikelen erbij zal aan de realistische kant zijn.
Het NIBUDquote:Op woensdag 11 juli 2007 19:43 schreef Syrena het volgende:
Kom ik weer met m'n adviesMaar op de Nibud site staat een tabel waarin berekend is wat de gemiddelde kosten zijn voor voeding per maand.
http://www.nibud.nl/consumenten/?page=content&subject=besparen&main=co_besparen&pag=co_besparen&id=15
Eh 30E? Per dag? Voor 1 persoon? En dan ging je 4x per week naar de AH?quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:29 schreef Buschetta het volgende:
[..]
In Nederland ?!?! Ik gaf zeker 30 euro per dag uit bij de AH. Maar das misschien bovengemiddeld. En nee ik ben niet dik
Whehe, iddquote:Op donderdag 12 juli 2007 00:42 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Het NIBUD
Een organisatie verder van de bevolking/werkelijkheid staat, ken ik niet.
Betaal je toevallig niet altijd met je pinpas bij de supermarkt?quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:36 schreef JeOma het volgende:
DUS... wat is een redelijk bedrag om te bedenken voor levensonderhoud voor een volwassen (zucht) man van pak 'm beet 30? (even afgezien van "mee-eters")
30 euro per dag !!!!!! Wij geven met zijn beiden en een kat ongeveer 60 euro in de week uit en dat is inclusief drank, sigaretten etc, kortom alles erop en eraan.quote:Op donderdag 12 juli 2007 00:29 schreef Buschetta het volgende:
[..]
In Nederland ?!?! Ik gaf zeker 30 euro per dag uit bij de AH. Maar das misschien bovengemiddeld. En nee ik ben niet dik
Wat heeft dat met AH te makenquote:Op donderdag 12 juli 2007 11:25 schreef karr-1 het volgende:
Weer een reden om niet naar de AH te gaan dus.
Je hebt geen flauw idee wat ik dagelijks wegklok, dus doe niet alsof.quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:34 schreef _Flash_ het volgende:
Dat jij nou dagelijks een drinkontbijtje van 3 euro wegklokt![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |