edit slet, er stond eerst bekijkenquote:Op vrijdag 13 juli 2007 14:52 schreef Nawien het volgende:
![]()
Ik heb dat fobo ook ff bekeken. Ik snap nu precies wat je bedoelt. Wat een nerd![]()
nou heh, ik krijg hem echt goed hehquote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:14 schreef Nawien het volgende:
[..]
Ben je naast traag van begrip ook euhm...??![]()
Liever dat dan een volgevreten oliebol met een plastic zwaardjequote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
nou heh, ik krijg hem echt goed heh
niets zeggende letters van een drol met vingers, poeh poeh
ja man, echt daar heb je me echt mee heequote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:22 schreef Nawien het volgende:
[..]
Liever dat dan een volgevreten oliebol met een plastic zwaardje![]()
Ik heb jou er niet mee, jij hebt jezelf ermee. Maargoed lelijkheid went waarschijnlijkquote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja man, echt daar heb je me echt mee hee_!
wrom zou ik me zelf ermee hebben? ik heb namelijk nergens lastquote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:35 schreef Nawien het volgende:
[..]
Ik heb jou er niet mee, jij hebt jezelf ermee. Maargoed je bent het vast al gewend![]()
Ok prima toch danquote:Op vrijdag 13 juli 2007 15:36 schreef PeZu het volgende:
[..]
wrom zou ik me zelf ermee hebben? ik heb namelijk nergens last![]()
Ik was pas bij de opticien, zit er ook zo'n vent. Z'n vrouw zat naast hem, dus ik zat hem zo aan te kijken, naar z'n bloetoet headset, fluistert z'n vrouw zo... 'd'r zit er weer één te kijken!' Dus hij draait semi-nonchalant z'n hoofd, gaat 'ie mij aanstarenquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:56 schreef Maikuuul het volgende:
Iphone
Mensen met een bluetooth oortje aan hun oor zoals ik eerst zag bij de frituur
Een sad ass gast kwam de frituur binnen met uiterst goedkope kleding en een tattoo in zijn nek. Hij stond erg stoer om zich heen te kijken, mijn ogen wendden zich naar zijn oor, en wat zie ik ? Een bluetooth oor dingetje.
En dat terwijl die gast niet eens aan het bellen is.
Ik dacht: rofl wtf hebje dan eraan ! totdat hij opeens zijn telefoon uit zijn zak haalde, het was een chocolate, hij zocht vluchtig naar het nummer van zijn homeboys en klikte op bellen. Hij zei luidkeels:
Ey ich kom euver 5 minuuten, bin noe nog oant wachten op de friet he, yo yo ! joajoa, tot zoe he ! hoi, en duwde op het oortje.
Erg trots keek hij om zich heen om te kijken of iemand naar hem keek hoe stoer hij daarnet zonder telefoon vast te houden had gebeld.
Ik deed net of ik het niet had gezien, maar ik was wel onder de indruk van dit staaltje "zie mij de kk nerd uithangen in de frituur en een gaar bluetooth oortje hebben wat geen nut heeft".
Toen liep ik vrolijk de frituur uit met mijn friet met zuurvlees en mayonaise en at deze thuis met een verschet op !
Ach...quote:Op vrijdag 13 juli 2007 00:10 schreef PeZu het volgende:
[..]
goede grap man voor iemand zonder fobo_!
nouquote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:18 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Ach...
Speciaal voor jou dan maar een fotootje met m'n webcam gemaakt. Aangezien ik geen "licht zwaard" heb maar toch jouw foto wilde benaderen werd het dit speelgoed maar....
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:18 schreef Buschetta het volgende:
[..]
Ach...
Speciaal voor jou dan maar een fotootje met m'n webcam gemaakt. Aangezien ik geen "licht zwaard" heb maar toch jouw foto wilde benaderen werd het dit speelgoed maar....
[afbeelding]
quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:13 schreef nattermann het volgende:
Inderdaad, kut apple.
Downloaden van hun sitequote:Op dinsdag 17 juli 2007 16:56 schreef Maikuuul het volgende:
Weetje wat pas kut is.
Ik ben de CD van mijn Creative Zen Micro kwijt, nu kank er geen muziek meer opzetten !
Wie heeft deze cd in zijn bezit ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |