quote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:56 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
De kleine lettertjes niet gelezen![]()
Waarom zouden abonees hem een week eerder krijgen en pas 2 weken later in de winkel ?
En ook door het internet heb je er minder aan. Als ik iets op wil zoeken doe ik dat tegenwoordig altijd op internet, terwijl ik daar vroeger o.a. de seizoensgids voor gebruikte.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:34 schreef Wooldoor het volgende:
Vroeger vond ik die seizoensgidsen altijd geweldig, maar nu heb je er toch geen reet aan met de transfermarkt die nog anderhalve week open is.
Die andere gidsen kocht ik ook altijd, jammer dat ze niet meer uitkomen. Vorig jaar was de seizoensgids en stuk beter met meer clubinfo en ik geloof ook een clubicoon. Benieuwd hoe ze het dit jaar doen...quote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:24 schreef methodmich het volgende:
Nou ja, zodra hij binnen is maar eens kijken of er nog fouten zijn. Vorig jaar was het een stuk beter, ben wel benieuwd of het nu weer gaat meevallen.
Blijft jammer dat er geen amateur- en buitenlandgids komt.
Een slap aftreksel, daar heb je echt niks aan. Ze zeggen dat het niet rendabel is om uit te brengen, maar ze zouden het ook op kleinere schaal kunnen uitbrengen lijkt me, voor abbonees ofzo. Het werk hebben ze nu toch gedaan, want ze zetten het zo in de VI, kun je er net zo goed een gids van maken...quote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:34 schreef TerroRobbie het volgende:
Die Buitenland dingen die ze nu in de VI hebben gepropt zijn wel heel erg karig. Niet eens een vermoedelijke opstelling of een begeleidend stukje. Nee een foto van "de sterspeler" een een saai verhaaltje over de trainer.
Beetje offtopic, maar weet iemand een goede seizoensgids van de Premier League (en eventueel lagere divisies) die ook in Nederland te verkrijgen is?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:41 schreef methodmich het volgende:
Dat is inderdaad een beetje jammer. Gelukkig kan je voor Duitsland de gids van Der Kicker kopen als je interesse in de Bundesliga hebt, maar andere landen is lastiger.
Kijk even op www.wedden-op-sport.com dan bij downloads. En daar is een voorbeschouwing te downloaden.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:42 schreef Rucebo het volgende:
Beetje offtopic, maar weet iemand een goede seizoensgids van de Premier League (en eventueel lagere divisies) die ook in Nederland te verkrijgen is?
De gids van Der Kicker is top, zowat elk jaar nog gekocht. Der Kicker is sowieso een topblad, helemaal als je van statistieken houdt.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:41 schreef methodmich het volgende:
Dat is inderdaad een beetje jammer. Gelukkig kan je voor Duitsland de gids van Der Kicker kopen als je interesse in de Bundesliga hebt, maar andere landen is lastiger.
Hahahaquote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:04 schreef groenen het volgende:
Even snel doorgekeken, de sterspeler vind ik niet zo interessant, is Paul Jans echt de sterspeler van Den Bosch?![]()
Peter van den Berg, Aborah of Mäenpää komen toch eerder in aanmerking lijkt me?quote:
Hier ook. Die sterspelers zijn niet altijd even logisch. Verder niet echt een verbetering ten opzichte van vorig jaar. Een goede gids denk ik, maar ik heb hem alleen maar even snel doorgebladerd. Vanavond maar een fatsoenlijk doorkijken.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:34 schreef TerroRobbie het volgende:
Heb hem nu ook binnen. Maar het slaat echt nergens op.. want Jans zou sterspeler zijn maar staat vervolgens niet in de vermoedelijke opstelling
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |