quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:32 schreef DRD het volgende:
Inmiddels is het volgens mij week 39. Zat er deze week daadwerkelijk een stickervel bij met alle transfers? Waren die compleet en blijkt er genoeg ruimte in de seizoengids voor te zijn?
Bij sommige moest ik een beetje creatief zijn omdat er niet genoeg ruimte was. Nou kan je het ook over spelers plakken die al weg zijn, maar bij bijvoorbeeld NAC wist ik niet precies of er spelers weg waren. Dus daar heb ik Feher maar over een gedeelte van de elftalfoto geplakt.quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:32 schreef DRD het volgende:
Inmiddels is het volgens mij week 39. Zat er deze week daadwerkelijk een stickervel bij met alle transfers? Waren die compleet en blijkt er genoeg ruimte in de seizoengids voor te zijn?
Het waren niet alle transfers, alleen de belangrijkste. Dit omdat er nog 100-nogwat veranderingen waren binnen de Eredivisie, sinds het drukken van de gids.quote:Op vrijdag 28 september 2007 11:32 schreef DRD het volgende:
De buitenlandgids ook niet, gezien de Frankrijkbijlage deze week.quote:Op zondag 3 augustus 2008 14:21 schreef TerroRobbie het volgende:
Geen amateurgids dit jaar.
Materiaalverzorger noemen ze het, maar is hetzelfde idd. En ook nog steeds verslaggever, mogelijk een unieke dubbelfunctie.quote:Op zondag 3 augustus 2008 18:42 schreef Yeahinho het volgende:
Ben je materiaalman bij ASWH geworden MM?
Dan is de JL al drie weken bezig, lekker dan.quote:Op dinsdag 5 augustus 2008 09:14 schreef vitessezuid113 het volgende:
Deze week zal het wel in de VI staan waarneer die komt.
Zou ook maar zo kunnen dat ze hem een week voor de competitie uitbrengen.
Ook staat er:quote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:24 schreef vitessezuid113 het volgende:
In de VI staat nu dat de nieuwe seizoensgids over 2 weken komt (wat ik al dacht dus )
Da's volgende week dus al.quote:Abonnees ontvangen de gids GRATIS in week 33
De kleine lettertjes niet gelezenquote:Op woensdag 6 augustus 2008 13:49 schreef fanneke het volgende:
[..]
Ook staat er:
[..]
Da's volgende week dus al.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |