Mn ouders gaan verhuizen en ik heb zelf geen ruimte dus net 7/ 8 seizoenen vi's moeten weggooienquote:Op maandag 20 augustus 2007 13:44 schreef TerroRobbie het volgende:
Eeuwige zonde.
De VI is er wel, maar de Seizoengids weer eens niet.quote:
Jaarlijks terugkerend verschijnsel heb ik me ooit eens laten vertellen. Voetbalminnende postbodes die per ongeluk een seizoensgidsje scoren.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:37 schreef Good-for-nothing het volgende:
[..]
De VI is er wel, maar de Seizoengids weer eens niet.
Ik heb maar even gebeld, de Seizoengids wordt in elk geval opgestuurd. Er werd trouwens gezegd dat ze al meer klachten hadden gekregen, dus de postbodes hebben goed hun best gedaan.
Uit de fietstas gevallen zekerquote:Op woensdag 22 augustus 2007 17:10 schreef methodmich het volgende:
[..]
Jaarlijks terugkerend verschijnsel heb ik me ooit eens laten vertellen. Voetbalminnende postbodes die per ongeluk een seizoensgidsje scoren.
Website ook binnenkort melden ze.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:54 schreef Urquhart het volgende:
Zo te zien heeft de reguliere VI ook een opfrisbeurt gekregen.
Ja, beetje naar Spaans voorbeeld als ik die preview mag geloven.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:55 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Website ook binnenkort melden ze.
En ze hebben " 't Wereldje" behoorlijk verpest.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:54 schreef Urquhart het volgende:
Zo te zien heeft de reguliere VI ook een opfrisbeurt gekregen.
Ja, viel me ook al opquote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:43 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
En ze hebben " 't Wereldje" behoorlijk verpest.
Inderdaad, wat is dit voor rommel die er nu staat?!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:43 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
En ze hebben " 't Wereldje" behoorlijk verpest.
Als de rubriek 'Nostalgie' er de vervanging voor is zal ik niet klagen...quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:06 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
'Hoe is het met' is ook weg
Alleen de gids?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 11:06 schreef Fides het volgende:
Mijn moeder kwam gister met de gids binnenlopen![]()
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:06 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
'Hoe is het met' is ook weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |