Dan is het toch nog steeds vaak handiger om het via internet op te zoeken dan in het boek?quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:39 schreef pfaf het volgende:
Ik ben erg benieuwd naar de new and improved versie!
Al moet ik wel bekennen dat 'tie afgelopen jaar alweer een stuk minder nageslagen werd dan voorheen. Internet haalt ook hier de geschreven media in.
Misschien is het juist daarom goed dat ze wat meer achtergrond gaan geven in plaats van de spelerspaspoorten die ik alleen nog maar via VI.nl bekijk.
Daarom moeten er ook dingen in staan die niet op VI.nl te vinden zijn, naast de gebruikelijke feitjes als het paspoort natuurlijk.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dan is het toch nog steeds vaak handiger om het via internet op te zoeken dan in het boek?
Ze geven wat meer de ruimte aan statistiek als ik zo die kleine plaatjes zie op pagina 56. De klassering wordt nu weergegeven door middel van een lijngrafiek en de tabel met de toeschouwersaantallen gaat nu over de laatste 20 seizoenen in plaats van 10. Zelfde geldt overigens voor de klassering. Staat zo te zien ook wat extra info over het stadion. Wat er op het eerste plaatje over Haarlem staat kan ik nou weer niet zo goed zien.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:10 schreef hello_moto1992 het volgende:
Lezen ze alvast mee?
Staan er ook overzichten van de Premier-League en Primera Division in? Wat moet je anders met 400 pagina's.
Dat dat verbeterd is maakt m'n dag goed. Dat je zo'n gids aan het begin van het seizoen uitbrengt snap ik ook nog wel, maar dat ding was gewoon al verouderd als je hem in handen had. Nu nog die oprichtingsdatum van FC Omniworld (1932quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:24 schreef methodmich het volgende:
En dat verhaal over september heeft DRD hier al eens genoemd geloof ik, dat je dan alsnog achter zou kunnen liggen.
Is Omniworld niet een voortzetting van een Amsterdamse club die best in 1932 opgericht kan zijn?quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:56 schreef DRD het volgende:
Nu nog die oprichtingsdatum van FC Omniworld (1932 ) aanpassen
Ik moet 'm ergens hebben liggen bij m'n ouders, zal eens kijken. Maar ik beloof niks, ik heb er een heleboel maar het kan zijn dat ie is weggegooid.quote:Op woensdag 11 juli 2007 22:56 schreef DRD het volgende:
[Heeft iemand nog de gids van 1997/1998 en doet er niets mee? Dan is mijn verzameling vanaf 1995 weer compleet.
Die heb ik nog wel liggenquote:Op woensdag 11 juli 2007 22:56 schreef DRD het volgende:
[Heeft iemand nog de gids van 1997/1998 en doet er niets mee? Dan is mijn verzameling vanaf 1995 weer compleet.
Ja, maar de promotiefoto's kloppen meestal niet. Was vorig jaar ook. Dat vind ik nog niet zo'n ramp.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:59 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Overigens wel humor dat op het plaatje waar het tenue van ADO staat, er nog Eredivisie in de rechterbovenhoek staat.
Alvast een schop omhoog. Zat te zoeken of ie morgen al in de winkel lag. Misschien alweer een puntje voor verbetering: een seizoensgids uitbrengen VOOR het begin van het seizoen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:24 schreef methodmich het volgende:
We gaan het zien vanaf 15 augustus, hoe dit er in de praktijk uitziet. Het belooft echter veel goeds. Als dat ook uit komt, verdient VI hier ook een pluim voor. We zullen over een maand gaan bekijken of ze die ook gaan krijgen!
quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:42 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Is Omniworld niet een voortzetting van een Amsterdamse club die best in 1932 opgericht kan zijn?![]()
Maar die heetten daarvoor toch anders.Kom er effe niet opquote:
Dat dus.quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:18 schreef TerroRobbie het volgende:
TerugVindGids
BVC wat later weer DWS werd, en daaruit is een groepering De Zwarte Schapen gaan oprichten.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:33 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maar die heetten daarvoor toch anders.Kom er effe niet op
Er is een tijd geweest dat die club bijna ieder seizoen van naam veranderde.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:49 schreef sjimz het volgende:
[..]
BVC wat later weer DWS werd, en daaruit is een groepering De Zwarte Schapen gaan oprichten.
BVC, DWSA, DWS, DZS(De Zwarte Schapen) Sporting Flevoland en FC Omniworld.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:07 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Er is een tijd geweest dat die club bijna ieder seizoen van naam veranderde.
De Kicker ligt hier al een kleine week bij de tijdschriftenhandel.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:22 schreef Plato1980 het volgende:
Heeft iemand trouwens al ergens de seizoensgids van de Kicker of een Engelse seizoensgids gezien?
Vanaf 15 augustus. Volgende week dus.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:26 schreef tong80 het volgende:
Ik denk dat we hem morgen of donderdag zullen ontvangen.
Yup, zag het zojuist nog in de VI staan.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:58 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Komen er ook nog gidsen voor het Amateurvoetbal/Europa?
Aah mooi zoquote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:29 schreef methodmich het volgende:
Ja, diverse zaterdaghoofdklassers hebben hun foto en selectiegegevens alweer moeten opsturen, dus die gids komt er weer. Leuk extraatje.
Met NIVO-Spartaquote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:29 schreef methodmich het volgende:
Ja, diverse zaterdaghoofdklassers hebben hun foto en selectiegegevens alweer moeten opsturen, dus die gids komt er weer. Leuk extraatje.
In Den Haag heb ik m nog nergens gezien.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 00:16 schreef fanneke het volgende:
[..]
De Kicker ligt hier al een kleine week bij de tijdschriftenhandel.
HIer in een dorp net buiten EIndhoven was hij ook gewoon te koop (bij de Bruna)quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:03 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
In Den Haag heb ik m nog nergens gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |