abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 13 juli 2007 @ 11:08:40 #51
90169 Binnetie
-=Met Een Hamer Past Alles=-
pi_51423288
Bedankt voor jullie steunende woorden. Ze doen me dingen beseffen nu.

Gisteravond ben ik nog even naar haar broertje geweest (die woont nog bij haar ouders). Hij wilde een serie lenen en die had ik belooft te brengen. Heb lang gesprek gehad met haar ouders over haar. Beide zeiden meteen al dat ze af en toe teveel hooi op de vork nam en dat ze gewoon even met rust gelaten moet worden, dan beseft ze haar impulsieve gedrag en komt ze weer tot rust. Spijt is dan iets wat op de loer ligt. Haar ouders kennen dit van toen ze nog thuis woonde. Ik wilde het zelf niet zeggen, maar haar ma zei al dat haar pa en mijn vriendin af en toe zo koppig zijn dat je gewoon een gesprek moet afkappen, omdat het nergens meer naar toe gaat. Beide willen ze gelijk hebben. En dat is nu ook wat er nu gebeurd. Ze staat nergens voor open. Ze was 's middag bij haar ouders geweest om de auto te wassen. Haar ma vroeg hoe het nu tussen ons ging en ze zei van het staat op losse schroeven maar het was nog niet uit. Haar ouders geloven dat ze wel weer bedraait, maar dat je niet op dezelfde voet verder kunt. Ik ben bereid mij meer in te leven in haar school gestress.
Nog even achtergrond verhaal: haar pa vertelde me dat ze de Havo vrieger niet gehaald had, omdat ze was blijven zitten en daarna er met de pet naar gooide. Op het Mbo wilde ze door goed haar best te doen kostte wat het kost haar diploma halen. Omdat ze Pfeiffer kreeg (en ik ook omdat ik haar net kende) en er allerlei dingen misgingen op die opleiding werd het een stressig laatste half jaar. Gelukkig heeft ze haar dilploma vorig jaar gehaald met pijn en moeite. Nu wil ze ZO graag deze opleiding halen en laten zien dat ze het kan, dat ze er aan onderdoor gaat. Het gaat altijd over school en werk. Niet even lekker rusten ofzo... Haar ouders waren het op dat punt wel met haar eens, alleen wil ze er zelf niet in mee. Ook het gedoe met die pinpas en de kleine dingen geven aan dat het niet goed gaat met haar...
Ik heb mezelf voorgenomen om niets van me te laten horen. Het is erg moeilijk, maar zo kan ze lekker haarzelf zijn. De verveling leeft ook bij haar zeiden haar ouders gisteren. Hopenlijk komt ze zo wat tot rust en gaat ze dingen inzien.
pi_51423518
gewoon even laten wat het is, idd....

En of het goed komt of niet, ligt aan jullie beiden.... Succes, ik ben blij dat we konden helpen!!!
Don't blame me, it's a hardware problem
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 13 juli 2007 @ 12:05:05 #53
163650 Greys
pi_51425138
Heel goed. Laat haar even met rust.
Maar nog even een heel goed bedoelde vette waarschuwing: jij hebt het alleen maar over háár. Haar stress, haar school, haar gevoel, haar Pfeiffer, haar... enz. enz. Hou eens op met alles voor haar opnemen, jij bent ook belangrijk. Je praat haar gedrag goed door te zeggen dat ze het zo druk heeft en zoveel stress heeft. Ga nou maar eens even (en nee, dat is niet egoïstisch) aan jezelf denken. En niet bij alles rekening houden met haar. Want ze zou ook wel wat meer rekening kunnen houden met jou. Niet alles opofferen, niet je in alle bochten wringen straks, mocht ze weer toenadering gaan zoeken. Zij mag net zo blij zijn met jou, als jij met haar. Onthou dat nou.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_51425469
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 12:05 schreef Greys het volgende:
Heel goed. Laat haar even met rust.
Maar nog even een heel goed bedoelde vette waarschuwing: jij hebt het alleen maar over háár. Haar stress, haar school, haar gevoel, haar Pfeiffer, haar... enz. enz. Hou eens op met alles voor haar opnemen, jij bent ook belangrijk. Je praat haar gedrag goed door te zeggen dat ze het zo druk heeft en zoveel stress heeft. Ga nou maar eens even (en nee, dat is niet egoïstisch) aan jezelf denken. En niet bij alles rekening houden met haar. Want ze zou ook wel wat meer rekening kunnen houden met jou. Niet alles opofferen, niet je in alle bochten wringen straks, mocht ze weer toenadering gaan zoeken. Zij mag net zo blij zijn met jou, als jij met haar. Onthou dat nou.
Precies. Ga nou toch eens voor jezelf leven, je bent nu niks meer dan een sobberend stukje vlees dat wacht op haar. Ga je eigen leven leiden.
  vrijdag 13 juli 2007 @ 12:16:12 #55
33189 RM-rf
1/998001
pi_51425513
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 19:17 schreef Binnetie het volgende:

Ik ben een persoon die kan veranderen, al gelooft zij daar niet in.
Wat stel je je 'slaafs' op....

in alles uit je verhaal gat het er domweg om dat het je ex-vriendin (het is namelijk al uit, ook al is het harde woord kennelijk nog niet uitgesproken, vooral omdat je dat zelf keihard zit te 'ontwijken', wat enkel uitstel van executie is) is die problemen maakt en kennelijk genoeg ervan heeft...

Het is de 'ex-vriendin' die de problemen maakt en als het dus uiteindelijk uitgaat is het ook gewoon domweg haar schuld en moet je niet slaafs die schuld op jezelf gaan nemen met je 'maar ik kan veranderen'....

Mogelijk is het juist dat slaafse gedrag en 'alles voor haar doen' dat dr verveelt en zoekt ze eerder naar iemand die dr een beetje meer tegenwicht biedt...
Bv dat verhaal over wat julie samen gedaan hebben, dat zijn _allemaal_ activiteiten die voor haar, haar vriend(in)en en haar famile zijn bedoeld
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  vrijdag 13 juli 2007 @ 12:31:26 #56
90169 Binnetie
pi_51426014
quote:
Bv dat verhaal over wat julie samen gedaan hebben, dat zijn _allemaal_ activiteiten die voor haar, haar vriend(in)en en haar famile zijn bedoeld
Deze laatste zin snap ik even niet.

Met veranderen bedoel ik dingen waarvan ik weet dat ze niet goed zijn, anders doen. Ik zit veel achter de pc (voor klanten bezig, dingen opzoeken, pc repareren etc). Zelf wik ik dat minderen maar het lukt me niet alleen. Daarvoor wil graag dat ze helpt. Zo zijn er nog een paar kleine dingen die ikzelf anders wil en waarvan ik weet dat ik haar daar ook mee help.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 13 juli 2007 @ 12:39:14 #57
163650 Greys
pi_51426247
Het draait veel te veel om haar bij jou, echt, geloof me. Ongezond veel.
Jij wilt voor haar minder achter de computer gaan zitten (je zegt wel dat je dat zelf wilt, maar daar heeft zij best invloed op, dat weet ik zeker). Maar zij heeft toch ook zo'n druk leven met studie en school en weet ik al niet meer? Ga nou niet je hele leven op haar aanpassen, ze moet je nemen zoals je bent, anders word je er zelf doodongelukkig van. *Schop onder kont geeft*.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 13 juli 2007 @ 12:44:54 #58
33189 RM-rf
1/998001
pi_51426423
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 12:31 schreef Binnetie het volgende:

[..]

Deze laatste zin snap ik even niet.
Daarmee doelde ik erop dat jullie ook eens wat zouden kunnen doen omdat 'jij' dat leuk vind of omdat jij toevallig iets wilt ondernemen. Alles wat jullie deden in de tijd die je besteedde in de hoop iets haar te 'bewijzen' was vooral gericht op kennelijk een activiteit die zij bedacht moest hebben, omdat het wat was dat 'zij' wilde of moest doen...
Geen enkele tijdsbesteding die van jou uit leek te zijn gekomen.

uit je hele verhaal verschijnt een beeld van iemand die een beetje passief lijkt te zijn en dat kan binnen een relatie flink gaan irriteren, als alles wat jullie ondernemen voortkomt uit wat je zij toevallig wil of moet gaan doen, en jijzelf vooral haar achterna loopt, schijnbaar zonder eigen doel.

Ook datgene wat je aangaf, dat jullie eigenlijk samen op vakantie zouden gaan, maar dat zij niet meer wil, kan daarop duiden:
Dat je vriendin ook daarvan misschien de indruk heeft dat jij niet degene bent die dan een doel heeft om wat te doen, maar dat ze eigenlijk zelf sowieso in dr eentje die vakantie zou plannen, met jou als 'bagage'. (alhoewel daarover niet genoeg informatie gegeven is omd at zeker te weten: hoe was jullie vakantie gepland en had jij in het plannen een duidelijke rol?)
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  vrijdag 13 juli 2007 @ 13:23:43 #59
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_51427780
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 16:57 schreef Binnetie het volgende:

[..]

Dat heeft ze driekwart jaar geleden eens gezegt in een opwelling, daar kwam ze later op terug toen ik in huilen uitbarstte.
Oh neeeeeee..................
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_51427883
geven èn nemen, zo gaat dat... maar zij neemt en jij geeft....

jij bent zeker belangrijk, net zo belangrijk als zij!
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 13 juli 2007 @ 13:40:19 #61
163650 Greys
pi_51428413
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 13:23 schreef Vivi het volgende:

[..]

Oh neeeeeee..................

Viev, we moeten de TS een paar flinke ballen aanmeten, help je even?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 13 juli 2007 @ 13:49:48 #62
90169 Binnetie
pi_51428799
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 12:44 schreef RM-rf het volgende:

[..]

Daarmee doelde ik erop dat jullie ook eens wat zouden kunnen doen omdat 'jij' dat leuk vind of omdat jij toevallig iets wilt ondernemen. Alles wat jullie deden in de tijd die je besteedde in de hoop iets haar te 'bewijzen' was vooral gericht op kennelijk een activiteit die zij bedacht moest hebben, omdat het wat was dat 'zij' wilde of moest doen...
Geen enkele tijdsbesteding die van jou uit leek te zijn gekomen.

uit je hele verhaal verschijnt een beeld van iemand die een beetje passief lijkt te zijn en dat kan binnen een relatie flink gaan irriteren, als alles wat jullie ondernemen voortkomt uit wat je zij toevallig wil of moet gaan doen, en jijzelf vooral haar achterna loopt, schijnbaar zonder eigen doel.

Ook datgene wat je aangaf, dat jullie eigenlijk samen op vakantie zouden gaan, maar dat zij niet meer wil, kan daarop duiden:
Dat je vriendin ook daarvan misschien de indruk heeft dat jij niet degene bent die dan een doel heeft om wat te doen, maar dat ze eigenlijk zelf sowieso in dr eentje die vakantie zou plannen, met jou als 'bagage'. (alhoewel daarover niet genoeg informatie gegeven is omd at zeker te weten: hoe was jullie vakantie gepland en had jij in het plannen een duidelijke rol?)
Vakantie was in eerste instantie naar Gran Canaria, zij krijgt van haar werk 3 weken vrij en daar moet je het mee doen inprincipe. Ik heb toen geregelt dat ik dan ook vrij zou zijn. Omdat haar auto niet meer door de keuring kwam (dus moest nieuwe komen) en ze haar opleiding nog moest betalen werd vakantie eerst niks meer (of gewoon wat dagjes weg). Omdat haar werk de opleiding zou betalen bleek achteraf (C&A) had ze weer geld. Ons hotel was niet meer beschikbaar en we besloten om een vriendin achterna te reizen die in Turkije stageloopt. Ik had wel als wens dat ik niet de hele tijd met zn 3en wil zitten, maar ook dagen lekker met zn 2en. Dat vond ze goed. En ik wilde niet elke avond tot laat vroeg in de ochtend kroegjes in rennen en weer uit rennen achterna gezeten door van die Turkse gladjakkers. Vond ze ook akkoord.
Toen begon dit min of meer en had ze zoiets van ik weet niet of ik nog op vakantie wil met jou, dagjes weg was akkoord. Later kreeg ze het idee (haar vriendin in Turkije kwam ermee), van dan kom je toch alleen die kant op. Leek haar wel wat maar aan de andere kant zag ze niet echt zitten om alleen op reis te gaan. Want zij is gewoon aan het werkt bepaalde uren. Dan moet je die tijd alleen doorkomen. Zo is dat gekomen. Ik had duidelijk wel wensen in onze vakantie.
Ik zou meer er tegenin kunnen gaan, dus niet van oh we gaan niet naja dan niet. Dan gewoon vragen en waarom niet en van kom op we gaan nu wat leuks doen. School kan wel 1x wachten. Niet overal in meelopen maar ook aangeven wat jezelf vind. Daar ontbreekt het bij mij soms aan.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 13 juli 2007 @ 13:58:02 #63
163650 Greys
pi_51429083
Als ik het zo lees is het een ongelofelijk egoïstische tante. Dat ze er uberhaupt al aan heeft gedacht om dan maar in haar eentje naar die meid in Turkije te gaan, terwijl jij er juist voor had gezorgd om in die periode ook vakantie te nemen, om bij haar te kunnen zijn. Besef je je dat wel? Als die meid in Turkije de gehele dag en nacht beschikbaar was geweest, zonder te moeten werken, had ze het wel geweten, geloof mij nou.

Ze heeft met je gespeeld en dat doet ze nu nog. Door via haar ouders weer even te laten doorschemeren dat het nog niet echt uit is. Ammehoela. Ze heeft gezegd dat je geen hoop meer moet hebben dat het goedkomt. Dan is het dus uit. Ze wil je aan het lijntje houden, zorgen dat jij de deur op een kiertje laat. Nou, gooi die deur nou maar eens DICHT in haar gezicht. Klaar.
Vrouwen houden niet van mannen die alles maar goed vinden. En jij gaat dit soort gedrag vanaf nu niet meer goed vinden. Je wilt iemand die 100% voor jou gaat en je niet laat twijfelen en dat is zij niet. Best simpel, toch? (Ook al voelt het nu even anders).
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 13 juli 2007 @ 14:02:18 #64
33189 RM-rf
1/998001
pi_51429218
quote:
Op vrijdag 13 juli 2007 13:49 schreef Binnetie het volgende:

.. haar werk ...haar auto ... haar opleiding ... haar werk ... haar vriendin
[...]
Toen begon dit min of meer.
Mag ik concluderen dat mijn aanname eigenlijk correct was?
Dat alles wat gepland is rondom die vakantie, zowel de eerste die gecancelled werd, als het bezoeken van haa vriendin in turkije, op 'haar wensen/eisen' was gericht, en jij hooguit achteraf 'een paar wensen had, van wat je toevallig 'niet' wilde doen...?

Man, ik begin er een beetje overtuigd van te zijn dat ik je ex-vriendin ook begrijp....
Een relatie die op zo'n 'eenrichtingsverkeer' verloopt is doodsimpelweg doodvervelend en heeft geen meerwaarde, altijd iemand op 'sleeptouw' te moeten hebben.
pi_51429327
TS, je ruggegraat is wel van elastiek he?
  vrijdag 13 juli 2007 @ 14:13:04 #66
185828 KarlNoten
Mij krijg je niet klein !
pi_51429649
Edit: Wegwezen, kutkloon.

[ Bericht 86% gewijzigd door #ANONIEM op 13-07-2007 14:26:28 ]
Genieten van de kleine dingen in het leven.
pi_51429744
Edit: Reactie op edit.

[ Bericht 94% gewijzigd door #ANONIEM op 13-07-2007 14:26:46 ]
pi_51433713
Als ik zo het hele verhaal lees, denk ik dat het wel weer goed komt
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 13 juli 2007 @ 16:29:01 #69
163650 Greys
pi_51434402
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 14 juli 2007 @ 14:59:45 #70
90169 Binnetie
pi_51461272
Vanavond wil ik met een goede vriend gaan stappen in een discotheek in de buurt. Zij komt ook regelmatig in die discotheek (lees: wij wonen in een boerendorp, zoveel discotheken zijn er niet). Is het verstandig om heen te gaan? Ikzelf heb zoiets van misschien is even afstand beter. Maar aangezien onze relatie nog niet officieel ten einde is (telefonisch ga ik geen relatie beindigen, dat vind zij ook) heb ik aan de andere kant zoiets van het is een grote discotheek zo snel kom je elkaar niet tegen, mocht het wel zo zijn dan is een luchtig praatje neem ik aan toch goed? In een discotheek inhoudelijk over je relatie praten is niks lijkt mij....
pi_51461472
Lekkere retorische vraag. Wat denk je zelf?

Wanneer koop je eens een ruggegraat en maak je een einde aan deze zelfkastijding?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 14-07-2007 15:10:11 ]
pi_51462644
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 15:08 schreef Friek_ het volgende:
Lekkere retorische vraag. Wat denk je zelf?

Wanneer koop je eens een ruggegraat en maak je een einde aan deze zelfkastijding?
Hear hear.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 16 juli 2007 @ 10:06:57 #73
163650 Greys
pi_51513687
Binnetie, ben je zaterdag nog gegaan? En zo ja, was ze er ook?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_51514017
neem zelf het heft in handen en beeindig het.. hoe klote het ook is...
Ja doei.
  maandag 16 juli 2007 @ 10:59:53 #75
90169 Binnetie
pi_51515169
Even een update:

Zaterdag met een vriend bij hem filmpje gekeken, toen ik een sms kreeg hoe het met me ging etc en wat ik vanavond ging doen. Heb het beetje "zakelijk" gehouden en gezegt dat ik maybe naar die en die discotheek ging (waar zij ook regelmatig kwam). Een vriendin van haar beldde me over wat dingetjes die ik zou regelen en ze zei toen dat ze met haar naar terrasje ging. Dus ik had zoiets van ook dan kan ik gewoon naar die discotheek.
Toen we daar al vrij laat waren zag ik dat zij er ook was. Wat gepraat enzo heel normaal. Ging wel leuk. Ik had geen moeite met mijn gevoelens etc.
De volgende dag zou ik met een vriend naar een plas gaan om lekker te zonnen. Maar die vriend belde af, dus ging ik maar in onze tuin liggen. Kreeg toen een sms van haar, dat ze graag wilde praten en samen met onze honden wilde wandelen. Ik dacht als het net zo ging al gisteren moet dat te doen zijn. Na heeel lang gepraat en gewandeld te hebben, brak ze opeens. Ze had het idd moeilijk maar wilde het niet uitten. En ze reageerde het idd af op mij en daardoor ontstond de afstand. Ze zag het nu tussen ons een stuk positiever in, maar we zijn er nog lang niet. Het was een pak van mijn hard. We moeten elkaar er doorheen slepen hebben we overlegt, maar het heeft wel tijd nodif. Maar ze floepte alles eruit en huilen etc.

Ik weet niet of er vrouwen zijn die dit ook wel beetje herkennen. Dat ze alles opkroppen en dat ze toch breken op een gegeven moment.

We doen het rusitg aan en misschien eind van deze week weekendje weg. Het lucht wel op maar zoals ik al zei we zijn er nog lang niet. Ze geloofde nl niet dat ik het echt meende wat ik zei etc. Maar zo face 2 face dringt dat nu door.
pi_51515244
houd in gedachten dat het over 2 maanden weer fout gaat...
Ja doei.
  maandag 16 juli 2007 @ 11:06:29 #77
90169 Binnetie
pi_51515369
quote:
Op maandag 16 juli 2007 11:02 schreef motorbloempje het volgende:
houd in gedachten dat het over 2 maanden weer fout gaat...
Daar moet je wel rekening mee houden idd, maar dat weten we beide. Ik wil er eerst met haar even uit, om te praten en toch nog beetje van mn vakantie genieten. Even uitwaaien...
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 16 juli 2007 @ 11:21:49 #78
163650 Greys
pi_51515789
Maar wat ik dan niet snap.... zij beschuldigde JOU er toch juist van dat je niet kon praten en je gevoelens niet kon uiten? En nu blijkt dat zij degene was die dat dus gewoon niet deed?

Binnetie, zie dit wel als een major turning point. Vanaf nu hou JIJ de touwtjes in handen. Als zij wil dat het goedkomt, laat zij dan nu maar eens haar best doen en naar jou toe komen. Je zag dit weekend dat zij jou eigenlijk achterna smste om je te kunnen zien. Houwen zo... voorlopig. Blijf je nog afwachtend en ook wat koel opstellen, zij heeft jou nogal wat in je schoenen geschoven (vind ik). Zorg er in elk geval voor dat jij jezelf bovenaan je lijstje plaatst ipv altijd maar háár. Dat werkt namelijk het beste, serieus. Jij kunt haar pas gelukkig maken als je - whaaaaa wat een cliché - zelf gelukkig bent. En gelukkig word je niet van kruipen en wringen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_51516723
quote:
Op maandag 16 juli 2007 11:21 schreef Greys het volgende:
Maar wat ik dan niet snap.... zij beschuldigde JOU er toch juist van dat je niet kon praten en je gevoelens niet kon uiten? En nu blijkt dat zij degene was die dat dus gewoon niet deed?

Binnetie, zie dit wel als een major turning point. Vanaf nu hou JIJ de touwtjes in handen. Als zij wil dat het goedkomt, laat zij dan nu maar eens haar best doen en naar jou toe komen. Je zag dit weekend dat zij jou eigenlijk achterna smste om je te kunnen zien. Houwen zo... voorlopig. Blijf je nog afwachtend en ook wat koel opstellen, zij heeft jou nogal wat in je schoenen geschoven (vind ik). Zorg er in elk geval voor dat jij jezelf bovenaan je lijstje plaatst ipv altijd maar háár. Dat werkt namelijk het beste, serieus. Jij kunt haar pas gelukkig maken als je - whaaaaa wat een cliché - zelf gelukkig bent. En gelukkig word je niet van kruipen en wringen.
Ach, over 2 maanden is er een herhaling van deze crap.
pi_51516784
Leuk om te weten wat haar dagindeling was...
  maandag 16 juli 2007 @ 12:37:31 #81
90169 Binnetie
pi_51518087
quote:
Op maandag 16 juli 2007 11:21 schreef Greys het volgende:

Het kwam er opneer dat ze zich vaak te geremt voelt. Met geld uitgeven bijv. ze vind het niet leuk dat ik dat wel kan en ik min of meer kan kopen wat ik wil. Nee ben niet rijk.:) Ze heeft veel vaste lasten. Haar ouders zijn allebei ziek, maar wel gelukkig in de situatie waarin zij leven. Ze vind het daarom niet leuk als ze wel geld kan uitgeven maar haar ouders dat nooit hebben gekunt (lastig uit te leggen). Ik kan nu wel praten over mijn gevoelens, het was een hele drempel maar het is me gelukt, nu moet ik dat volhouden.
Of ze me juist opzocht in de discotheek was denk ik niet het geval, want toen ze verder wilde en ik zei vind je erg als we meelopen zei ze ja, maar bedoelde nee vertelde ze...
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 16 juli 2007 @ 13:58:54 #82
163650 Greys
pi_51520718
Ze zei ja maar bedoelde nee. Het zal wel een ontzettend leuke meid zijn hoor, maar ik erger me ongeveer aan alles wat jij schrijft (over haar, bedoel ik dan). Wat een enorme lastige tante zeg. En dan dat gemekker over geld. Zij vindt het niet leuk dat jij geld kan uitgeven omdat zij het niet heeft. Maar zij heeft het wel, maar haar ouders niet. Of zoiets. Snap je het zelf nog wel? En is er wel eens een dag/week dat ze NIET zeurt of klaagt over alles en nog wat?

Ik ben bang dat het nog wel eerder dan over 2 maanden weer een hoop gedoe en gezeur is. Een relatie hoort leuk te zijn hoor, TS! En heus is er af en toe wel eens iets, maar de weegschaal moet toch dik doorslaan naar de plus. Bij jullie is het omgekeerd, volgens mij is er altijd wel wat bij haar.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_51520809
hier is het probleem niet dat jij je niet kan uiten, zij zegt niets....
  zaterdag 21 juli 2007 @ 15:52:29 #84
90169 Binnetie
pi_51694116
Afgelopen week zijn we 3 dagen naar Wassenaar geweest in een van der Valkje . We waren veel te vroeg bij het hotel dus besloten we naar Madurodam te gaan, wat wel leuk was. Hotel was ook erg mooi. 's Avonds lekker gegeten en naar zonsondergang gekeken op de pier in Scheveningen. We gedroegen ons als een normaal stel. Veel gepraat en lol gehad. Dag erna zijn we wezen fietsen de hele dag langs het strand en op strand geweest. Het voelde allemaal goed. Toen we weer naar huis hebben we besloten beide aan de relatie te werken, maar nog wel met wat afstand. Met haar gevoel zat het wel goed, maar het was nog niet helemaal terug. Het zal wel tijd nodig hebben...
  zaterdag 21 juli 2007 @ 19:22:53 #85
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_51699786
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 15:52 schreef Binnetie het volgende:
Afgelopen week zijn we 3 dagen naar Wassenaar geweest in een van der Valkje . We waren veel te vroeg bij het hotel dus besloten we naar Madurodam te gaan, wat wel leuk was. Hotel was ook erg mooi. 's Avonds lekker gegeten en naar zonsondergang gekeken op de pier in Scheveningen. We gedroegen ons als een normaal stel. Veel gepraat en lol gehad. Dag erna zijn we wezen fietsen de hele dag langs het strand en op strand geweest. Het voelde allemaal goed. Toen we weer naar huis hebben we besloten beide aan de relatie te werken, maar nog wel met wat afstand. Met haar gevoel zat het wel goed, maar het was nog niet helemaal terug. Het zal wel tijd nodig hebben...
weer eentje (je net niet ex) die niet doorheeft dat dat speciale gevoel wat in het begin van een relatie aanwezig is na een paar jaar wegebt. Kunst is om daarmee goed om te gaan en het laten overgaan in "houden van" en "houden van" is iets anders dan dat "gevoel" waar zij het over heeft.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_51699990
ik durf bijna te wedden dat je een soortgelijk topic over een half jaar weer kan openen

sorry..
Ja doei.
  zondag 22 juli 2007 @ 18:02:03 #87
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_51724519
quote:
Op zaterdag 21 juli 2007 19:22 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

weer eentje (je net niet ex) die niet doorheeft dat dat speciale gevoel wat in het begin van een relatie aanwezig is na een paar jaar wegebt. Kunst is om daarmee goed om te gaan en het laten overgaan in "houden van" en "houden van" is iets anders dan dat "gevoel" waar zij het over heeft.
me ex heeft altijd gezegd dat het normaal was dat het verliefd zijn overgaat in houden van.. precies dus wat jij zegt.....

3,5 jaar later "houdt" ze van mij, maar verliefd geworden op iemand anders....en dat gevoel was dus sterker
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
  zondag 22 juli 2007 @ 19:10:10 #88
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_51726264
quote:
Op zondag 22 juli 2007 18:02 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

me ex heeft altijd gezegd dat het normaal was dat het verliefd zijn overgaat in houden van.. precies dus wat jij zegt.....

3,5 jaar later "houdt" ze van mij, maar verliefd geworden op iemand anders....en dat gevoel was dus sterker
dan heeft ze er niets van begrepen die dombo.

na een paar jaar zal die verliefdheid ook weer over gaan en zal ze weer verliefd worden op iemand anders en dan weer en weer zal de cyclus zich herhalen, zo blijf je natuurlijk nooit lang bij iemand....tot ze inziet dat ze dom bezig is, maar ga daar maar niet vanuit.

verleifdheid is vergankelijk, houden van is voor altijd.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')