abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51391235
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 11:22 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Je loopt nu gewoon als een braaf slaafje achter haar aan en zij heeft complete macht over de relatie. Vandaag of morgen ga je nog erger gekwetst worden omdat zij dan òf met iemand anders neukt, òf je eens goed de waarheid verteld òf je compleet gaat negeren.
Dat dus.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 12 juli 2007 @ 12:47:27 #27
163650 Greys
pi_51391309
quote:
@Greys, goede uitleg! Dankjewel. Ze is niet iemand die kan vreemdgaan. Dat heb ik haar vaak gevraagt en dat kan ze gewoon niet. Ze heeft in het verleden voor mij eens een one nightstand gehad en daar heeft ze zon vreselijke spijt van gehad dat ze voor nieuwe jongens niet zomaar openstaat. Een paar weken terug hoorde ik dat haar ex (5 jaar geleden) haar weer terugwilde, ze had dat gehoord van de vriend van een vriendin van haar. Ze zei van ik snap er niks van want hij heeft verkering en is nog nooit zo gelukkig geweest, ze besteed er geen aandacht aan. Ik vroeg haar daar afgelopen weekend naar en toen zei ze geirriteert dat ze het had laten rustigen en dat ik het nie moet gaan ophalen telkens.
Mijn eerlijke mening? Ik geloof er NIETS van, dat ze dat heeft laten rusten Anders zou ze er niet geïrriteerd om raken namelijk (misschien pas als je er meerdere keren op had lopen hameren en zeuren, maar niet nu al).

Als de enige reden is dat je niet genoeg over je gevoelens praat... dan kan je daar inderdaad iets aan doen en het proberen te leren. Echter, zij zou je daar bij moeten helpen, als ze dan echt zoveel van je houdt. Maar als zij zo veel van je houdt en het probleem dus is dat je niet goed genoeg praat... geloof me... dan zou ze je daarom niet laten gaan, want dan zou ze daar met jou aan gaan werken. Samen.
Het klinkt vrij hard wat ik zeg, maar ik ben er vrijwel zeker van dat er meer aan de hand is. Je zou haar er nog 1x mee kunnen confronteren. Vraag haar: 'Is dat de enige reden? Zo ja, waarom doen we daar dan niets aan en geven we het zomaar op?'. Dan zal ze wel met veel ge-ja-maar... eh... ja maar.... enzo komen en er weer wat anders bij gooien.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_51391440
Ze gaat al weer met die ex om, wat ik je brom.
  donderdag 12 juli 2007 @ 12:59:48 #29
90169 Binnetie
-=Met Een Hamer Past Alles=-
pi_51391644
Ik heb het wel vaker gevraagt. Ik ken haar lang genoeg om daar niet zomaar op in te gaan. Ze is een heel warm persoon. Volwassener dan andere vriendinnen en leeftijdsgenoten vind ik een beetje. Ze heeft een eigen huis, regelt alles zelf blabla. Het nadeel is gewoon haar koppigheid af en toe. Dat heeft haar pa ook (en dat botst soms heel erg). Ze wil vaak niet de ander gelijk geven. We hebben er eens eerder aangewerkt. Dan gaat het weer een poos goed, maar je moet er blijven aan werken en dat is dan weer opeens weg. Zodat we weer in een dalletje raken. Ze kan het gewoon niet meer aan om er weer aan te gaan werken... zo heeft ze dat gezegt.
  donderdag 12 juli 2007 @ 13:01:14 #30
90169 Binnetie
pi_51391689
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 12:51 schreef Scorpie het volgende:
Ze gaat al weer met die ex om, wat ik je brom.
Nee die zit op Schiphol (dat is hier 250 km vandaan). Af en toe haalt hij zijn vriendin op en zeggen ze even gedag tegen elkaar. Die jongen is wel aardig, ik snap niet waar het vandaag komt dat hij haar terug zou willen. Ze zien elkaar hooguit 1x in de 3 maand.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 12 juli 2007 @ 13:49:30 #31
163650 Greys
pi_51393132
Binnetie, als ze heeft gezegd dat ze het niet aan kan om (weer) aan jullie relatie te gaan werken, stop er dan alsjeblieft mee. Waarom zou jij er dan nog moeite voor moeten doen, even cru gezegd? Ik snap wel dat je haar niet kwijt wilt, maar jij moet geen relatie willen met iemand die niet 100% er voor gaat.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_51394163
Als het ECHT goed zou zitten tussen TS en (ex?) vriendin, dan zouden ze niet zoveel gedoe hebben.Stort je op een ander/wat anders waar je wel gelukkig van wordt.
Assumption is the mother of all f***-ups
pi_51395366
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 12:59 schreef Binnetie het volgende:
Ik heb het wel vaker gevraagt. Ik ken haar lang genoeg om daar niet zomaar op in te gaan. Ze is een heel warm persoon. Volwassener dan andere vriendinnen en leeftijdsgenoten vind ik een beetje. Ze heeft een eigen huis, regelt alles zelf blabla. Het nadeel is gewoon haar koppigheid af en toe. Dat heeft haar pa ook (en dat botst soms heel erg). Ze wil vaak niet de ander gelijk geven. We hebben er eens eerder aangewerkt. Dan gaat het weer een poos goed, maar je moet er blijven aan werken en dat is dan weer opeens weg. Zodat we weer in een dalletje raken. Ze kan het gewoon niet meer aan om er weer aan te gaan werken... zo heeft ze dat gezegt.
zo volwassen komt ze niet over, ze zit nu gewoon te 'wachten' totdat jij zegt: weet je wat, je hebt gelijk, aju! Zodat jij de klootzak ben en zij het zielig schaapje.. .lekker volwassen!!

Dumpen, dit is zo'n lang drama verhaal, dat je uiteindelijk zegt: ehh ik heb soort van een vriendin! Willen werken aan een relatie is super, maar je hebt altijd twee mensen nodig!

laat haar maar gaan, ze trekt jou naar beneden, door haar warrig gedoe, weet ze zelf niet meer waar ze staat!
Als zij de stap niet wilt nemen om de deur uit te lopen, doe het dan zelf, maar ga niet als een puppy zitten wachten op haar!! minder klagen en meer actie! Ik ben ook erg koppig, stront eigenwijs ook nog eens, maar juist omdat ik dat ben, sta ik achter een besluit. Als ik niet meer van iemand hou, dan zal ik ook niet zeker blijven plakken om zijn leven nog lekker ff in elkaar te schoppen! (nooit gedaan ook, altijd gelijk de deur dicht getrokken, waarom zout in de wond strooien?) Dus zo eigenwijs is ze niet, ze is erg passief bezig, maar jij ook! Een van jullie moet de knoop doorhakken en zij zal het niet doen!!!

'Niet aan om weer aan de te gaan werken'?!!! Maar ze blijft wel slapen en leuke dingen doen! Hoe kan je een relatie hebben, maar als je haar zoent, moet ze compleet niets van je hebben... not the way it works... Sounds like a friend with benifets!!
Don't blame me, it's a hardware problem
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 12 juli 2007 @ 15:07:03 #34
163650 Greys
pi_51395680
Goed verhaal Demellie. (Maar het is 'benefits' )
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 12 juli 2007 @ 15:11:17 #35
90169 Binnetie
pi_51395812
quote:
Dus zo eigenwijs is ze niet, ze is erg passief bezig, maar jij ook! Een van jullie moet de knoop doorhakken en zij zal het niet doen!!!
@Demellie, zij is degene die er mee wil stoppen. Dan is zij toch ook de persoon die de knoop wil doorhakken? Ze is nu ook online op msn, ik doe mijn best om haar gewoon met rust te laten. Het is moeilijk maar dat zal steeds beter gaan.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 12 juli 2007 @ 15:14:09 #36
163650 Greys
pi_51395910
Binnetie, even voor de duidelijkheid:
Stel dat het echt over en sluiten is nu, dat ze niet meer wil. Dat heeft ze aangegeven en duidelijk ook (vind ik). Dan moet je je spullen gaan halen, niet meer 'nog iets leuks doen volgende week om het af te sluiten' en jezelf er doorheen gaan slepen. En dat gaat lukken, al lijkt het nu van niet.
Of stel dat er nog een kleine kans is dat het goed gaat komen. Dan NOG ga je nu niet achter haar aanlopen/MSN-en/bellen/sms-en. Je stuurt haar nog 1 sms dat je vanavond je spullen op wilt halen (en dan ook alles, niets laten liggen!). En laat haar daarna maar komen, als ze nog contact met je wil.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_51397183
Ik draai altijd letters om, maar het verhaal is duidelijk! Net als die van jou!

Als zij de knoop al doorgehakt heeft, kap er dan ook mee. Waarom blijf JIJ dan nog plakken?!!! Beetje ballen kweken maat, inpakken die handel en lopen... dit is belachelijk!

Al stond ik in haar schoenen, dan had ik glas hard gezet: jongen, nou moet je kappen, want het is over, het is uit! (heeft ze dat gezegd?)
pi_51398350
Het is tijd om de eer aan jezelf te houden, haal je spullen op en geef aan dat je haar keuze respecteert, en ga dan naar huis. Mocht ze er spijt van krijgen, dan zal ze je dat wel laten weten, en als dat niet gebeurd was het ook niet gebeurd door het eindeloos te rekken.

Het zal je in ieder geval rust geven, en wellicht ook een hoop pijn en verdriet, maar altijd nog minder dan het spreekwoordelijke mes in de wonde te blijven ronddraaien.

Het is daarna aan jezelf of je dan nog contact met haar wilt, is toch een vrij lastig iets om contact te houden met iemand waar je gevoelens nooit helemaal voor verdwenen zijn, beter is eigenlijk van niet gedurende een tijdje.
Being involved is not the same as being commited. It's like bacon and eggs; the chicken is involved, the pig is commited.
pi_51398757
Net zo goed dat alle mannen geen eikels zijn, zijn er ook vrouwen die niet achterbaks zijn (zijn er idd weinig)...
  donderdag 12 juli 2007 @ 16:57:14 #40
90169 Binnetie
pi_51399361
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 15:52 schreef Demellie het volgende:
Ik draai altijd letters om, maar het verhaal is duidelijk! Net als die van jou!

Als zij de knoop al doorgehakt heeft, kap er dan ook mee. Waarom blijf JIJ dan nog plakken?!!! Beetje ballen kweken maat, inpakken die handel en lopen... dit is belachelijk!

Al stond ik in haar schoenen, dan had ik glas hard gezet: jongen, nou moet je kappen, want het is over, het is uit! (heeft ze dat gezegd?)
Dat heeft ze driekwart jaar geleden eens gezegt in een opwelling, daar kwam ze later op terug toen ik in huilen uitbarstte.
pi_51400232
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 16:57 schreef Binnetie het volgende:

[..]

Dat heeft ze driekwart jaar geleden eens gezegt in een opwelling, daar kwam ze later op terug toen ik in huilen uitbarstte.
En wat denk je? Meende ze het toen? En nam ze het echt terug, of enkel om je gerust te stellen...?

Als een vrouw dat zegt, en dat gebeurt niet veel, is dat een geweldig slecht teken aan de wand... Want in de meeste gevallen is er al langer iets aan de hand.
  donderdag 12 juli 2007 @ 17:26:25 #42
90169 Binnetie
pi_51400307
Nee wat was echt een hele poos geleden was na een dikke ruzie een beetje de climax. Daarna ging het weer perfect...
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 12 juli 2007 @ 17:58:51 #43
163650 Greys
pi_51401365
Maar zei ze zeer recent niet dat je geen hoop meer moest hebben dat het nog goed kwam? Ja toch? Dat betekent hetzelfde als 'het is uit' hoor.
Overigens, het lijkt wellicht alsof je hier en masse aangevallen wordt, maar ik denk dat de insteek meer is jou meer leed te besparen door je te waarschuwen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 12 juli 2007 @ 18:54:55 #44
90169 Binnetie
pi_51403095
Klopt, dat zei ze heel recentelijk, maar dat ze echt schreeuwde wat demellie bedoelde is echt een hele poos geleden. Dat ze dat zei had ik op gevat zo van rekening er maar niet op dan is de doet het uiteindelijk minder pijn.

Gisteren aan de telefoon zei ze van misschien vind ik het wel erg kut alleen (ze is alleen maar met school bezig en werken in de winkel) dat ik je vanzelf wel mis en dat mijn gevoel fout is geweest. Natuurlijk hoop je daar een beetje op, maar het mag je leven niet gaan beheersen.

Dat ik hier en masse wordt aangevallen is wel een duidelijk signaal dat ik moet proberen geen contact te zoeken en dan maar te zien. Net als wat je eerder zei over als een puppy achter haar aanlopen (we hebben hier net een pup) is erg herkennelijk uit mijn vorige relatie en daardoor heb ik mijn ex min of meer in de armen van een nieuwe gozer gedrukt (na een maand had ze alweer een relatie geloof ik). Het probleem is gewoon de afleiding, die heb ik nu niet.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 12 juli 2007 @ 19:57:45 #45
163650 Greys
pi_51405209
Geen afleiding? Met een nieuwe pup in huis? Of begrijp ik je nou verkeerd?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 12 juli 2007 @ 20:01:14 #46
90169 Binnetie
pi_51405326
Haha die zorgt wel iets voor afleiding maar niet de hele dag, ze moet ook slapen enzo. Maar het is wel een lekkere knuffel om op uit te huilen...
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 12 juli 2007 @ 20:08:40 #47
163650 Greys
pi_51405564
Het is ook heel klote om deze eerste tijd door te komen. Iedereen kan tegen je zeggen dat het gaat slijten, maar dat moet je zelf merken dat dat waar is. Even flink zwelgen in zelfmedelijden mag best hoor, jank maar even lekker de ogen uit je hoofd, dat is juist goed.
En daarna ga je proberen te bedenken dat - als ze de ware is - ze vanzelf weer bij je terugkomt. En zo niet, dan weet je genoeg, dan was het niet zo bedoeld en ben je beter af. Ze zeggen wel eens, als ik het me goed herinner "If you really love something, set it free. If it comes back to you, it's yours forever. If it doesn't, it was never yours to begin with'.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 12 juli 2007 @ 20:31:45 #48
90169 Binnetie
pi_51406392
hele goede zin, ik heb hem eens vaker gehoord in een film, maar nooit bij nagedacht dat ik er ook mee te maken zou krijgen. Ik heb denk ik verlatingsangst ofzo. Spullen ophalen is zo definitief e.d, het zijn wat kleren, grote breedbeeld tv, deo douchegel scheerspullen enzo. Wat pc spulletjes....
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 12 juli 2007 @ 20:45:40 #49
163650 Greys
pi_51406895
Je bent bang om zometeen echt alleen te zijn. En dat geeft helemaal niet, dat is hartstikke logisch en normaal, dat je niet staat te springen nu. Het is jammer dat je geen vrouw bent, want anders zou ik je aanraden (niet lachen) een heel seizoen Sex & The City te gaan kijken Niet alleen ter afleiding, maar ik weet uit eigen ervaring en van vriendinnen dat we ons daarna altijd beter voelen. Een echte oppepper. Maar daar heb jij geen bal aan, sorry. Hoewel... je kunt het proberen, ook mannen vinden dat een leuke serie en er zitten veel nadenkers en waarheden in
Probeer jezelf in te prenten dat het voortzetten van deze relatie jou véél ongelukkiger zou maken dan nu even in je eentje. Je blijft constant proberen aan haar wensen te voldoen, je wringt je in allerlei bochten en... zeg nou eerlijk... je zou steeds weer bang zijn dat het negatieve gevoel bij haar terug zou komen, dat ze het weer niet zou zien zitten, enz. Snap je wat ik bedoel? Het zou je kapot maken. Nu vóel je je misschien even stuk, maar dat ben je niet.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_51422860
Ik kijk best veel films en zie dus ook vaak van dat soort zinnetjes! Ik heb mezelf altijd voorgehouden: er komt een dag, dat het zinnetje dat ik hoor (overal dus) en dat waar is of waar kan zijn... je snapt me wel!! (zware dag )

Ik heb altijd gezegd: dat als het de ware was/is, komen jullie vanzelf weer bij elkaar.... maar wat ik ook altijd zeg (lekker tegenstrijdig): dat het uitgaat met een reden en dat onopgeloste zaken ALTIJD terug komen!!

Enehhh een lekker jankfilm(s) doen goed hoor, gewoon lekker voor de buis hangen, snack, drankje, puppy op schoot en soppen maar!! ben je zo weer de oude ... neem ff de tijd, laat haar met rust, dan laat je jezelf ook met rust... Laat het maar gewoon even voor wat het is.

komt allemaal goed... gewoon een met de dag vooruit!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')