Dat dus.quote:Op donderdag 12 juli 2007 11:22 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Je loopt nu gewoon als een braaf slaafje achter haar aan en zij heeft complete macht over de relatie. Vandaag of morgen ga je nog erger gekwetst worden omdat zij dan òf met iemand anders neukt, òf je eens goed de waarheid verteld òf je compleet gaat negeren.
Mijn eerlijke mening? Ik geloof er NIETS van, dat ze dat heeft laten rustenquote:@Greys, goede uitleg! Dankjewel. Ze is niet iemand die kan vreemdgaan. Dat heb ik haar vaak gevraagt en dat kan ze gewoon niet. Ze heeft in het verleden voor mij eens een one nightstand gehad en daar heeft ze zon vreselijke spijt van gehad dat ze voor nieuwe jongens niet zomaar openstaat. Een paar weken terug hoorde ik dat haar ex (5 jaar geleden) haar weer terugwilde, ze had dat gehoord van de vriend van een vriendin van haar. Ze zei van ik snap er niks van want hij heeft verkering en is nog nooit zo gelukkig geweest, ze besteed er geen aandacht aan. Ik vroeg haar daar afgelopen weekend naar en toen zei ze geirriteert dat ze het had laten rustigen en dat ik het nie moet gaan ophalen telkens.
Nee die zit op Schiphol (dat is hier 250 km vandaan). Af en toe haalt hij zijn vriendin op en zeggen ze even gedag tegen elkaar. Die jongen is wel aardig, ik snap niet waar het vandaag komt dat hij haar terug zou willen. Ze zien elkaar hooguit 1x in de 3 maand.quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:51 schreef Scorpie het volgende:
Ze gaat al weer met die ex om, wat ik je brom.
zo volwassen komt ze niet over, ze zit nu gewoon te 'wachten' totdat jij zegt: weet je wat, je hebt gelijk, aju! Zodat jij de klootzak ben en zij het zielig schaapje.. .lekker volwassen!!quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:59 schreef Binnetie het volgende:
Ik heb het wel vaker gevraagt. Ik ken haar lang genoeg om daar niet zomaar op in te gaan. Ze is een heel warm persoon. Volwassener dan andere vriendinnen en leeftijdsgenoten vind ik een beetje. Ze heeft een eigen huis, regelt alles zelf blabla. Het nadeel is gewoon haar koppigheid af en toe. Dat heeft haar pa ook (en dat botst soms heel erg). Ze wil vaak niet de ander gelijk geven. We hebben er eens eerder aangewerkt. Dan gaat het weer een poos goed, maar je moet er blijven aan werken en dat is dan weer opeens weg. Zodat we weer in een dalletje raken. Ze kan het gewoon niet meer aan om er weer aan te gaan werken... zo heeft ze dat gezegt.
@Demellie, zij is degene die er mee wil stoppen. Dan is zij toch ook de persoon die de knoop wil doorhakken? Ze is nu ook online op msn, ik doe mijn best om haar gewoon met rust te laten. Het is moeilijk maar dat zal steeds beter gaan.quote:Dus zo eigenwijs is ze niet, ze is erg passief bezig, maar jij ook! Een van jullie moet de knoop doorhakken en zij zal het niet doen!!!
Dat heeft ze driekwart jaar geleden eens gezegt in een opwelling, daar kwam ze later op terug toen ik in huilen uitbarstte.quote:Op donderdag 12 juli 2007 15:52 schreef Demellie het volgende:
Ik draai altijd letters om, maar het verhaal is duidelijk! Net als die van jou!
Als zij de knoop al doorgehakt heeft, kap er dan ook mee. Waarom blijf JIJ dan nog plakken?!!! Beetje ballen kweken maat, inpakken die handel en lopen... dit is belachelijk!
Al stond ik in haar schoenen, dan had ik glas hard gezet: jongen, nou moet je kappen, want het is over, het is uit! (heeft ze dat gezegd?)
En wat denk je? Meende ze het toen? En nam ze het echt terug, of enkel om je gerust te stellen...?quote:Op donderdag 12 juli 2007 16:57 schreef Binnetie het volgende:
[..]
Dat heeft ze driekwart jaar geleden eens gezegt in een opwelling, daar kwam ze later op terug toen ik in huilen uitbarstte.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |