abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51381768
quote:
Op woensdag 11 juli 2007 23:00 schreef twi het volgende:
Als alleen pakweg een Nilsson gehaald wordt, dan ben ik daar echt niet over te spreken. Uberhaupt eigenlijk, Babel is pas 20. Nog even en Ajacieden worden uit de baarmoeder getrokken als ze maar genoeg opleveren...
Die van jullie leveren tenminste nog wat op. Die van ons wil niemand hebben.
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_51381855
Even voor de 'iedere-week-volgers' van Perez: kan ie echt wat?
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  donderdag 12 juli 2007 @ 00:42:00 #203
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_51381933
Ik denk dat Perez niets is voor PSV, jullie spelen gewoon heel anders. Maar Perez de voetballer is gewoon prima, en van z'n karakter hoef je ook weinig slechts te verwachten hoor. Het wordt allemaal zo overdreven. Perez is gewoon de man van de slimme passjes tussendoor en ik vermoed dat 'ie de corners wel zal gaan nemen bij PSV.

Enneh, als Aissati niet zo beroerd uit was gevallen op het EK U21 had er vast wel een gek geweest die 15 miljoen had geboden.
  donderdag 12 juli 2007 @ 00:52:27 #204
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_51382136
Perez is een fijne voetballer, maar het schijnt dus écht een hele vervelende gozer te zijn. Toen ik dat dagje op supporterszaken werkte hoorde ik daar toch wel wat over hoor.

Mensen die al blij riepen: is Perez als naar PSV? waarop anderen nog zeiden: Juich nog niet te vroeg, hij is nog niet weg!
Gourmetten of steengrillen?
  donderdag 12 juli 2007 @ 01:20:39 #205
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_51382629
Kun jij misschien ook verklaren waarom het zon fucking zooitje is op SZ ?...Jij hebt het van dichtbij gezien...ben best benieuwd waarom het altijd zon gedoe is als er iets geregeld moet worden...
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
  donderdag 12 juli 2007 @ 01:22:38 #206
51286 w00h00
Digital man!
pi_51382668
wtf kreeg net mail van Ajax:

Onderwerp: Ajax DVD Jaaroverzicht 2006-2007‎
Van: Ajax (alias@domain.nl)
Verzonden: donderdag 12 juli 2007 1:16:02

Dat zijn nog eens tijden om te mailen. Ze maken duidelijk over uren in de ArenA hopelijk heeft het nog iets in petto voor morgen.......

trusten
  donderdag 12 juli 2007 @ 01:35:45 #207
165720 Aanvoerder
Fascist Jew!
pi_51382928
Ik kreeg die mail ook net binnen. Ook al zaten er hele mooie wedstrijden tussen, ik bedankt voor de eigen goal van Vermaelen, de 2-2 van RKC en de 3-0 die er maar niet in wilde tegen Willem II.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  donderdag 12 juli 2007 @ 01:48:53 #208
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_51383153
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 01:20 schreef Sethje het volgende:
Kun jij misschien ook verklaren waarom het zon fucking zooitje is op SZ ?...Jij hebt het van dichtbij gezien...ben best benieuwd waarom het altijd zon gedoe is als er iets geregeld moet worden...
Het is een ruimte van ongeveer 40m2, en er werken zo'n 8/10 man in totaal. Het is nu qua aanvragen voor cc's en kidsclub etc een redelijk grote achterstand, vandaar dat ze twee studenten inhuren per dag om dat weg te werken. Zo heb je klappers staan ook waar met een stift 'WACHTLIJST F-SIDE' op is gekalkt. (Heb meteen effe gekeken of ik daar inderdaad opstond, gelukkig wel)

Aan de telefoon zaten die vrijdag dat ik er werkte 4 man. Daarvan waren er twee aan het bellen gemiddeld, eentje loopt vaak rond om wat koffie te halen en de ander zit ook de helft van de tijd maar niks te doen. Na een telefoontje moeten ze op 'not ready' gaan staan om de gegevens in te voeren, van elk telefoontje wat je pleegt wordt een notitie gemaakt. (Dit heb ik bij mezelf even nagezocht in het systeem toen, staat precies in wanneer je hebt gebeld voor seizoenkaart aanvraag/overplaatsing/uitkaart etc etc). Dat 'not ready' staan kan wel weer 1/2 minuten duren. Zo schiet het al met al niet op, zeker als er tientallen mensen tegelijk bellen en je hebt maar twee man effectief aan de lijn.

Van die andere 4 man die daar werken heb je één soort supervisor achtig iets, die constant in contact staat met de hoofdsteward die daar een eigen kantoortje heeft (die wat langere kerel van ongeveer 30 jaar ofzo) en toentertijd ook het binnenkomen van de kaartjes voor Glasgow Rangers en Falkirk regelde.
De andere 3 doen gewoon administratief werk wat ik ook deed: aanvragen behandelen, paspoortnr's checken op SV of dat ze niet bij een andere BVO staan geregistreerd, en invoeren.

Conclusie van mijn bevindingen: Door het jaar heen kun je daar prima met 3 man zitten, als het rustig is. Maar voor een speciale 'beldag' moet je gewoon daar extra mensen voor inhuren of desnoods met 10 man daadwerkelijk gaan bellen. En ik vraag me af of dat is gedaan, denk dat het gewoon weer met 3 man aan de telefoon was..En dan duurt het inderdaad héél lang voor je eens aan de beurt komt.
Gourmetten of steengrillen?
  donderdag 12 juli 2007 @ 02:11:09 #209
117642 Sethje
Notoire betweter
pi_51383443
Hmm ja , gewoon onderbezet dus in weken als vorige week.
Ik snap dat niet van Ajax ze teleurstellen honderden (duizenden?) mensen. Het is toch ook veel makkelijker om als er SCC's vrij zijn om gewoon de wachtlijst van bovenaf terug te bellen. Dat scheelt een hoop irritatie enzo.
Greetings brothers and sisters, let me welcome you to the council of the five eyes
27 en 28 april 2013 REBIRTH FESTIVAL - www.rebirth-festival.nl
Mijn party reviews
  donderdag 12 juli 2007 @ 08:07:18 #210
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_51384781
Babel definitief weg naar Liverpool. Een kleine 18 miljoen euro, contract voor 5 jaar.
pi_51384784
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 08:07 schreef TimmyAsd het volgende:
Babel definitief weg naar Liverpool. Een kleine 18 miljoen euro, contract voor 5 jaar.
Bron?
jovink over bill van tokio hotel: nee maar serieus ik vind het ene best lekker wijf boeiu dat t een kerel is
verhalen uit het leven van DIE FEUERWEHR (mijn blog dus)
Urzaiz op de fiets gespot meter: 0
Urzaiz doelpunten meter: 0
  donderdag 12 juli 2007 @ 08:11:01 #212
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_51384805
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 08:08 schreef De_Brandweer het volgende:

[..]

Bron?
De papieren telegraaf van vanochtend
pi_51384847
Van Geel wil 3 vervangers.. LInkerspits (Nilsson?) Spits (Kanu?) Rechterspits ( Xabi?)
Ajax!!
  donderdag 12 juli 2007 @ 08:20:41 #214
135789 Damzkieee
Ontzettende natnek
pi_51384868
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 08:11 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Die meldden ook dat er een babyfabriek was vorige week
The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
pi_51384875
Ik vind het een fantastische deal voor Ajax (mits er capabele vervangers worden aangetrokken uiteraard)
pi_51384890
quote:

[..]

telegraaf
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_51384923
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 08:17 schreef Cordoba32 het volgende:
Van Geel wil 3 vervangers.. LInkerspits (Nilsson?) Spits (Kanu?) Rechterspits ( Xabi?)
Dan missen we nog een vervanger van of Babel of Perez.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_51384957
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 08:27 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Dan missen we nog een vervanger van of Babel of Perez.
vervanger van Babel is Nilsson
Ajax!!
  donderdag 12 juli 2007 @ 08:39:58 #219
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51385023
Lasse Nilsson mag komen als opvolger van Kenneth Perez, Christian Wilhelmsson als opvolger van Tom de Mul en verder nog een spits als breekijzer. Als er verder nog een poging gewaagd kan worden om Khalid Boulahrouz of Thiago Motta vast te leggen, dan ben ik helemaal tevreden, ook al is het geen noodzaak.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_51385063
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 08:39 schreef M0NTANA het volgende:
Lasse Nilsson mag komen als opvolger van Kenneth Perez, Christian Wilhelmsson als opvolger van Tom de Mul en verder nog een spits als breekijzer. Als er verder nog een poging gewaagd kan worden om Khalid Boulahrouz of Thiago Motta vast te leggen, dan ben ik helemaal tevreden, ook al is het geen noodzaak.
Whillemson gaat naar City, Boulahrouz komt echt niet...... En Motta ook niet...
Ajax!!
pi_51385065
quote:

[..]

Wat uit dat bericht begreep was dat het nog niet 100% zeker was, maar wel bijna. Ik blijf hopen dat hij blijft.
jovink over bill van tokio hotel: nee maar serieus ik vind het ene best lekker wijf boeiu dat t een kerel is
verhalen uit het leven van DIE FEUERWEHR (mijn blog dus)
Urzaiz op de fiets gespot meter: 0
Urzaiz doelpunten meter: 0
  donderdag 12 juli 2007 @ 08:46:33 #222
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51385097
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 08:43 schreef Cordoba32 het volgende:

[..]

Whillemson gaat naar City, Boulahrouz komt echt niet...... En Motta ook niet...
Christian Wilhelmsson kán naar Manchester City (en twee andere PL-clubs), maar heeft nog nergens getekend, Ajax kan dus minimaal een poging doen hem te strikken. Verder verwacht ik ook niet dat Khalid Boulahrouz zin heeft in Ajax, maar voor 5 miljoen euro kan hij gehaald worden en wie niet waagt, blijft maagd.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  donderdag 12 juli 2007 @ 08:49:52 #223
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_51385133
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 08:43 schreef De_Brandweer het volgende:

[..]

Wat uit dat bericht begreep was dat het nog niet 100% zeker was, maar wel bijna. Ik blijf hopen dat hij blijft.
LFC bood eerder deze week 15 miljoen euro, Ajax vroeg 20 miljoen euro en LFC kwam toen met een nieuw bod van 17,5 miljoen euro (precies ertussenin). Ajax heeft toen aangegeven nog niet akkoord te zijn, maar gaf LFC wel toestemming om de onderhandelingen met de speler te openen, aangezien ze ervan uitgaan dat men het ook wel eens wordt over de transfersom. Waarschijnlijk zal Ryan Babel dus voor een bedrag tussen de 17,5 en 20 miljoen euro naar LFC vertrekken, een héél mooi bedrag!
pi_51385187
Kluivert als pinchitter?
Wat doet die nu eigenlijk? weg bij de gloeilampen?
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_51385196
quote:
Op donderdag 12 juli 2007 08:46 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Christian Wilhelmsson kán naar Manchester City (en twee andere PL-clubs), maar heeft nog nergens getekend, Ajax kan dus minimaal een poging doen hem te strikken. Verder verwacht ik ook niet dat Khalid Boulahrouz zin heeft in Ajax, maar voor 5 miljoen euro kan hij gehaald worden en wie niet waagt, blijft maagd.
Tja van de naam Nilsson wordt ik ook niet echt Maar niet slecht... Die Spanjaard ken ik niet... Kanu duurt lang... Ben benieuwd welke namen uit de hoge hoed komen..
Ajax!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')