quote:
Op donderdag 12 juli 2007 01:20 schreef Sethje het volgende:Kun jij misschien ook verklaren waarom het zon fucking zooitje is op SZ ?...Jij hebt het van dichtbij gezien...ben best benieuwd waarom het altijd zon gedoe is als er iets geregeld moet worden...
Het is een ruimte van ongeveer 40m2, en er werken zo'n 8/10 man in totaal. Het is nu qua aanvragen voor cc's en kidsclub etc een redelijk grote achterstand, vandaar dat ze twee studenten inhuren per dag om dat weg te werken. Zo heb je klappers staan ook waar met een stift 'WACHTLIJST F-SIDE' op is gekalkt. (Heb meteen effe gekeken of ik daar inderdaad opstond, gelukkig wel)
Aan de telefoon zaten die vrijdag dat ik er werkte 4 man. Daarvan waren er twee aan het bellen gemiddeld, eentje loopt vaak rond om wat koffie te halen en de ander zit ook de helft van de tijd maar niks te doen. Na een telefoontje moeten ze op 'not ready' gaan staan om de gegevens in te voeren, van elk telefoontje wat je pleegt wordt een notitie gemaakt. (Dit heb ik bij mezelf even nagezocht in het systeem toen, staat precies in wanneer je hebt gebeld voor seizoenkaart aanvraag/overplaatsing/uitkaart etc etc). Dat 'not ready' staan kan wel weer 1/2 minuten duren. Zo schiet het al met al niet op, zeker als er tientallen mensen tegelijk bellen en je hebt maar twee man effectief aan de lijn.
Van die andere 4 man die daar werken heb je één soort supervisor achtig iets, die constant in contact staat met de hoofdsteward die daar een eigen kantoortje heeft (die wat langere kerel van ongeveer 30 jaar ofzo) en toentertijd ook het binnenkomen van de kaartjes voor Glasgow Rangers en Falkirk regelde.
De andere 3 doen gewoon administratief werk wat ik ook deed: aanvragen behandelen, paspoortnr's checken op SV of dat ze niet bij een andere BVO staan geregistreerd, en invoeren.
Conclusie van mijn bevindingen: Door het jaar heen kun je daar prima met 3 man zitten, als het rustig is. Maar voor een speciale 'beldag' moet je gewoon daar extra mensen voor inhuren of desnoods met 10 man daadwerkelijk gaan bellen. En ik vraag me af of dat is gedaan, denk dat het gewoon weer met 3 man aan de telefoon was..En dan duurt het inderdaad héél lang voor je eens aan de beurt komt.