We kennen je lobby voor Andy nu wel hoorquote:Op woensdag 11 juli 2007 19:37 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Prima als er iets goeds voor terugkomt. (van der meyde)
Mandyquote:Op woensdag 11 juli 2007 19:37 schreef ub40_bboy het volgende:
Het is inderdaad een mandy ja. Z'n haar goed doen voordat hij een voorzet geeftquote:
quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:40 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Het is inderdaad een mandy ja. Z'n haar goed doen voordat hij een voorzet geeft![]()
Sodetief toch een end op met die kneus,quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:37 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
ik kan me nog een quote herinneren van htc, waarin hij zei dat de mul de beste voorzet van de eredivisie had. Dan prijs jij vd meyde wel heel gelukkigquote:Op woensdag 11 juli 2007 19:41 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]Maar als hij een voorzet geeft is ie wel goed iit tot die van de mul.
En de kans dat ook Sneijder nog weggaat is ook levensgroot.quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:40 schreef twi het volgende:
Babel is er nog niet klaar voor, en ik had hem graag nog 2 jaar in Ajax-shirt gezien. Dat zijn gewoon de spelers waarvoor je naar het stadion gaat, spelers die iets af kunnen dwingen. Daar hebben we er nu eigenlijk nog maar 1 van, Sneijder.
Nah niet veel van teruggezien bij die De Mul.quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:42 schreef s0k het volgende:
[..]
ik kan me nog een quote herinneren van htc, waarin hij zei dat de mul de beste voorzet van de eredivisie had. Dan prijs jij vd meyde wel heel gelukkig
Ja, als dat gebeurd (en stel dat een Huntelaar ook vertrekt) dan heb je ineens een hele mooie zak geld, maar dan, moet je nog waardige vervangers vinden die snel binnen het team hun draai vinden....quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:43 schreef golfer het volgende:
En de kans dat ook Sneijder nog weggaat is ook levensgroot.
Afonso Alves mag van mij ook wel gehaald worden, alleen maximaal 10 miljoen euro (plus Nicolae Mitea en Olaf Lindenbergh), want 20 miljoen euro is echt veel teveel.quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:34 schreef tha_dark het volgende:
--------------Alves---Huntelaar------------
----------------- Sneijder--------------
----------- Davids----Gabri-----------
---------------- Heitinga-----------
Emanuelson-Vermaelen-Stam-Ogararu
------------ Stekelenburg-------------
Hiermee zou ik niet ontevreden zijn
en die nog eens willen komen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:44 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ja, als dat gebeurd (en stel dat een Huntelaar ook vertrekt) dan heb je ineens een hele mooie zak geld, maar dan, moet je nog waardige vervangers vinden die snel binnen het team hun draai vinden....
Hoezo, levengroot? Geen enkele club concreet , hij gaat echt niet naar Real Madrid, Valencia of Fiorentina.quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Gelukkig is dat niet zo grootquote:Op woensdag 11 juli 2007 19:43 schreef golfer het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:53 schreef DouweEgbert het volgende:
v Geel moet morgen gelijk met Sneijder en Huntelaar om de tafel gaan zitten, om hun salaris flink op te schroeven.
quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:47 schreef Plastic_Power het volgende:
Wat moet zo'n Freddy Adu nou kosten, tegenwoordig? Als het niet teveel is is het misschien een gokje waard.
http://www.youtube.com/watch?v=FHWqtzessKY
quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:43 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij kan toch gewoon de bus pakken en naar de training gaan kijken?quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:57 schreef DouweEgbert het volgende:
Transfervrije Lindenbergh wil best naar Feyenoord
Gepubliceerd op 11-07-07 om 18:13 door Stefan Ashouwer
Olaf Lindenbergh heeft van zijn club Ajax Amsterdam te horen gekregen dat hij de club transfervrij mag gaan verlaten. Bij Ajax is er geen toekomst weggelegd voor de middenvelder, die daardoor transfervrij mag verkassen naar een andere club.
Nog geen enkele club heeft zich officieel gemeld bij Ajax om te praten over een mogelijke overname van Lindenbergh. Wel worden de namen van Feyenoord en De Graafschap genoemd als mogelijke nieuwe werkgever van de middenvelder, die door Ajax werd overgenomen van AZ Alkmaar.
“Feyenoord is ook een mooie club. Ik zou daar best willen spelen”, zegt Lindenbergh tegenover RTVNH over de club Feyenoord Rotterdam. Ook het buitenland lijkt een serieuze optie voor de middenvelder die nooit uit de verf kwam bij Ajax Amsterdam.
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |