Inderdaad, heb me speciaal nog gehaast bij het eten.quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:11 schreef GGMM het volgende:
Best grappig, maar laat nu maar brawl zien.
Back to the future the Gamequote:Op woensdag 11 juli 2007 19:11 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ik denk dan gelijk aan een skateboard-maar-dan-met-een-hoverboard game.
Second that !quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:11 schreef GGMM het volgende:
Best grappig, maar laat nu maar brawl zien.
lol, ja, ik had net pauze, ben nog nooit zo snel weer terug geweestquote:Op woensdag 11 juli 2007 19:12 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Inderdaad, heb me speciaal nog gehaast bij het eten.
Hij won wel.quote:
Niet in de mainstreampers.quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:15 schreef -skippybal- het volgende:
Nintendo gaat echt afgemaakt worden in de pers
quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:15 schreef -skippybal- het volgende:
Nintendo gaat echt afgemaakt worden in de pers door de echte gamers
Gamespers bedoel ikquote:
Noem eens een reden dan?quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:15 schreef -skippybal- het volgende:
neuh, dit vinden ze geweldig. past perfect in de nieuwe koers die nintendo al ingeslagen is en waar ze zo dol op zijn in de persquote:Op woensdag 11 juli 2007 19:15 schreef -skippybal- het volgende:
En bij de gamesites. Ik moet het nog zien of de Nintendo fanboys er heelshuids uit komenquote:Op woensdag 11 juli 2007 19:15 schreef -skippybal- het volgende:
Kom op zeg, weegschalen en nutteloze min-games overschaduwen Mario Kart big time!quote:
Nee heel kort een paar beeldjes.quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:18 schreef Maisnon het volgende:
[18:24]Super Smash Bros Brawl is nu aan de beurt, met een aantal filmpjes. De game komt in Amerika op 3 december uit
Was dit nog boeiend?
Nee, hij vertelde allen wat daar staat.quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:18 schreef Maisnon het volgende:
[18:24]Super Smash Bros Brawl is nu aan de beurt, met een aantal filmpjes. De game komt in Amerika op 3 december uit
Was dit nog boeiend?
Ze herhaalden gewoon wat er op de site stond, eigenlijk niets nieuws.quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:18 schreef Maisnon het volgende:
Was dit nog boeiend?
Hier zit de wereld op te wachten, of je het nou leuk vind of niet.quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:17 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Voor het presenteren van nog meer onzin misschien
maar deze is voor zowel wiimote als nunchuck!quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:19 schreef djkoelkast het volgende:
is er nog een herhaling te zien ergens?
en die zapper: er is nu al een pistool ding waar je je wiimote in kunt stoppen hoor![]()
Die Zapper combineer je met de WiiMote en de Nunchuck, de herhaling kun je zien op Gamespot.quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:19 schreef djkoelkast het volgende:
is er nog een herhaling te zien ergens?
en die zapper: er is nu al een pistool ding waar je je wiimote in kunt stoppen hoor![]()
Als Nintendo nog lang zo doorgaat verliezen ze juist die mensen die het bedrijf groot heeft gemaakt, als deze trend doorgaat dan wil ik ook geen Nintendo platformen meer.quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:20 schreef Zeiksnor het volgende:
[..]
Hier zit de wereld op te wachten, of je het nou leuk vind of niet.
Ikzelf niet zo, maar hele gezinnen weer wel.
En ik ben echt bang dat Wiifit heel veel geld gaat opleveren
quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:21 schreef Tomasso het volgende:
He dsdja ofzo...
Wat een buttpresentatie. Mijn god, werkelijk. Zelfs die van MS was nog beter, en dat zegt wel wat hoor. Echt, Nintendo, wat ben je in godsnaam aan het doen. Waarom zijn er niet meer Cubes verkocht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |