Inderdaad, heb me speciaal nog gehaast bij het eten.quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:11 schreef GGMM het volgende:
Best grappig, maar laat nu maar brawl zien.
Back to the future the Gamequote:Op woensdag 11 juli 2007 19:11 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Ik denk dan gelijk aan een skateboard-maar-dan-met-een-hoverboard game.
Second that !quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:11 schreef GGMM het volgende:
Best grappig, maar laat nu maar brawl zien.
lol, ja, ik had net pauze, ben nog nooit zo snel weer terug geweestquote:Op woensdag 11 juli 2007 19:12 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Inderdaad, heb me speciaal nog gehaast bij het eten.
Hij won wel.quote:
Niet in de mainstreampers.quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:15 schreef -skippybal- het volgende:
Nintendo gaat echt afgemaakt worden in de pers
quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:15 schreef -skippybal- het volgende:
Nintendo gaat echt afgemaakt worden in de pers door de echte gamers
Gamespers bedoel ikquote:
Noem eens een reden dan?quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:15 schreef -skippybal- het volgende:
neuh, dit vinden ze geweldig. past perfect in de nieuwe koers die nintendo al ingeslagen is en waar ze zo dol op zijn in de persquote:Op woensdag 11 juli 2007 19:15 schreef -skippybal- het volgende:
En bij de gamesites. Ik moet het nog zien of de Nintendo fanboys er heelshuids uit komenquote:Op woensdag 11 juli 2007 19:15 schreef -skippybal- het volgende:
Kom op zeg, weegschalen en nutteloze min-games overschaduwen Mario Kart big time!quote:
Nee heel kort een paar beeldjes.quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:18 schreef Maisnon het volgende:
[18:24]Super Smash Bros Brawl is nu aan de beurt, met een aantal filmpjes. De game komt in Amerika op 3 december uit
Was dit nog boeiend?
Nee, hij vertelde allen wat daar staat.quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:18 schreef Maisnon het volgende:
[18:24]Super Smash Bros Brawl is nu aan de beurt, met een aantal filmpjes. De game komt in Amerika op 3 december uit
Was dit nog boeiend?
Ze herhaalden gewoon wat er op de site stond, eigenlijk niets nieuws.quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:18 schreef Maisnon het volgende:
Was dit nog boeiend?
Hier zit de wereld op te wachten, of je het nou leuk vind of niet.quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:17 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Voor het presenteren van nog meer onzin misschien
maar deze is voor zowel wiimote als nunchuck!quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:19 schreef djkoelkast het volgende:
is er nog een herhaling te zien ergens?
en die zapper: er is nu al een pistool ding waar je je wiimote in kunt stoppen hoor![]()
Die Zapper combineer je met de WiiMote en de Nunchuck, de herhaling kun je zien op Gamespot.quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:19 schreef djkoelkast het volgende:
is er nog een herhaling te zien ergens?
en die zapper: er is nu al een pistool ding waar je je wiimote in kunt stoppen hoor![]()
Als Nintendo nog lang zo doorgaat verliezen ze juist die mensen die het bedrijf groot heeft gemaakt, als deze trend doorgaat dan wil ik ook geen Nintendo platformen meer.quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:20 schreef Zeiksnor het volgende:
[..]
Hier zit de wereld op te wachten, of je het nou leuk vind of niet.
Ikzelf niet zo, maar hele gezinnen weer wel.
En ik ben echt bang dat Wiifit heel veel geld gaat opleveren
quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:21 schreef Tomasso het volgende:
He dsdja ofzo...
Wat een buttpresentatie. Mijn god, werkelijk. Zelfs die van MS was nog beter, en dat zegt wel wat hoor. Echt, Nintendo, wat ben je in godsnaam aan het doen. Waarom zijn er niet meer Cubes verkocht
Of beter gezegd waarom wil de hele wereld dit soort infantiele, techdemo achtige spelletjes spelen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:21 schreef Tomasso het volgende:
He dsdja ofzo...
Wat een buttpresentatie. Mijn god, werkelijk. Zelfs die van MS was nog beter, en dat zegt wel wat hoor. Echt, Nintendo, wat ben je in godsnaam aan het doen. Waarom zijn er niet meer Cubes verkocht
understatement van de maand.quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:23 schreef Chanty87 het volgende:
Well gee, that was disappointing.
Scoort goed bij de mainstreamquote:Op woensdag 11 juli 2007 19:23 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Of beter gezegd waarom wil de hele wereld dit soort infantiele, techdemo achtige spelletjes spelen.
Je vergeet Metroidquote:Op woensdag 11 juli 2007 19:25 schreef BroesWillems het volgende:
ff een samenvatting:
Goed voor gamers:
* SSBB Datum December 3 2007 USA
* SMG Datum November 2007 USA
* Mario Kart Wii Online begin 2008 USA + maar 1 man op de kart + meer dan 8 spelers!
* Wii Zapper
Goed voor Portemonee Nintendo
* Wii Fit
Niet Boeiend:
* Check Mii Out, nieuw wiikanaal
wat ben ik vergeten?
Een hoop gepats en marketing.quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:25 schreef BroesWillems het volgende:
wat ben ik vergeten?
Soort shotgun waarin je alles kan proppenquote:Op woensdag 11 juli 2007 19:28 schreef KinkyGiraf het volgende:
wat is de WIi Zapper?
Zo.quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:22 schreef BroesWillems het volgende:
ff een samenvatting:
Goed voor gamers:
* SSBB Datum December 3 2007 USA 2008 Europa
* SMG Datum November 2007 USA 2008 Europa
* Mario Kart Wii Online begin 2008 USA + maar 1 man op de kart + meer dan 8 spelers! Zomer 2008 in Europa
* Wii ZapperWho gives a fuck
* Wii Fit Sterf
Niet Boeiend:
* Check Mii Out, nieuw wiikanaal Sterf
wat ben ik vergeten?
quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:28 schreef neggix het volgende:
[..]
Soort shotgun waarin je alles kan proppen
Niet veel denk ik, ontwikkelkosten voor die game zijn erg laag, zal wel 50 euro worden inc. spelquote:Op woensdag 11 juli 2007 19:19 schreef Mr.BomBastique het volgende:
En hoeveel zou dat gaan kosten, de weegschaal..?
quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:26 schreef Roflbroek het volgende:
Mainstreamtech-demo's
WiiFit
De Nintendo gedachte van 2007
Die lijkt mij het leukstquote:
Aangekondigdquote:Op woensdag 11 juli 2007 19:32 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Iedereen loopt wel te huilen, maar je ze hebben gewoon alle leuke titels aangekondigd hoor
Metroid, Mario Kart, Mario Galaxy, Brawl etc.
Alleen jammer dat Europa dat waarschijnlijk allemaal veel later krijgt.
quote:
Gast, BWii wordt een fucking gare gamequote:Op woensdag 11 juli 2007 19:30 schreef Tomasso het volgende:
Echt werkelijk het enige toffe was een hele korte Metroid demo en dat er wat beelden waren van Mario Kart Wii. Verder zijn die hoeren BWii vergeten, sterf Nintendo.
Dan heb je het wel weer gehadquote:Op woensdag 11 juli 2007 19:32 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Iedereen loopt wel te huilen, maar je ze hebben gewoon alle leuke titels aangekondigd hoor
Metroid, Mario Kart, Mario Galaxy, Brawl etc.
Alleen jammer dat Europa dat waarschijnlijk allemaal veel later krijgt.
Dat er aan dit kunsje een einde komt...quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:38 schreef Xrenity het volgende:
Yeah right
Hij kost nu 250 en is nog steeds vrijwel overal uitverkocht
Wat denk je nou.
Oh mijn God, 1 nieuwe titel for nongamers en een stuk of 4 first-party games voor de hardcore gamers. NINTENDO WAT DENK JE WEL NIET BEN JE SOMS DE HARDCORE GAMER VERGETEN VERDOMME!!!!11quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:41 schreef BroesWillems het volgende:
ff een samenvatting:
Goed voor gamers:
* SSBB Datum December 3 2007 USA
* SMG Datum November 2007 USA
* Mario Kart Wii Online begin 2008 USA + maar 1 man op de kart + meer dan 8 spelers!
en Het nieuwe Wii-Stuurtje dat bij Mario Kart inbegrepen zit +Online Battle Mode
* Wii Zapper
* Metroid beelden
* Nieuwe Medal of Honor, speciaal voor Wii Zapper Lijkt mij vet
* Wii Fit
Niet Boeiend:
* Check Mii Out, nieuw wiikanaal
* Patsen en Marketing
wat ben ik vergeten?
Voorlopig nog niet iig.quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:42 schreef Junkie het volgende:
[..]
Dat er aan dit kunsje een einde komt...![]()
Of die hypende massa moet erin blijven geloven...![]()
Nee.quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:33 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Gast, BWii wordt een fucking gare game
E3 is nog niet voorbij hoorquote:Op woensdag 11 juli 2007 19:33 schreef King_of_cubes het volgende:
Ik miste:
- Een nieuwe shooter (Red Steel 2 of nog beter een andere hele toffe).
- Aankondiging van third party echte games.
- Aankondiging van third party echte game(s) exclusive.
- Aankondigingen nieuwe franchise of nieuwe game in bestaande franchise.
- Het gevoel dat de oude presentaties achterlieten als er veel toffe games waren aangekondigd.
Met Wii Fit, wordt de Hype echt wel verlengt...quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:42 schreef Junkie het volgende:
[..]
Dat er aan dit kunsje een einde komt...![]()
Of die hypende massa moet erin blijven geloven...![]()
Ik zei het toch.quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:42 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Oh mijn God, 1 nieuwe titel for nongamers en een stuk of 4 first-party games voor de hardcore gamers. NINTENDO WAT DENK JE WEL NIET BEN JE SOMS DE HARDCORE GAMER VERGETEN VERDOMME!!!!11![]()
Echt waar...... één HELE NIEUWE game for non-gamers... en maar VIER GAMES voor de rest van ons...
Vandaag is een zwarte dag voor de hardcore gamers. Een tragedie.![]()
blaat :quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:42 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Oh mijn God, 1 nieuwe titel for nongamers en een stuk of 4 first-party games voor de hardcore gamers. NINTENDO WAT DENK JE WEL NIET BEN JE SOMS DE HARDCORE GAMER VERGETEN VERDOMME!!!!11![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |