Jaap is anders wel altijd duidelijk geweest over het feit dat hij de popol wil winnen van Huub. Hij twijfelt nu over bij wie hij backup moet zoeken maar op echte oneerlijkheid heb ik hjem nog niet kunnen betrappen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:05 schreef CoT het volgende:
Die Jaap is ook niet te vertrouwen
Mss is de therapeut dan goedkoper, maken we er een groepstherapie van.quote:
Dan ben ik benieuwd, zijn de bewoners dan bereid om nog een jaar (of wat) op te geven om Huub weg te krijgen. Dan ben je echt ziek, om 2 jaar van je leven te vergooien.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:06 schreef Tissik het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad heel goed zijn, voor beide (en de nekslag voor DGK). Helaas zit het niet in Huub zijn karakter om op te geven, Huub heeft een winnaarsmentaliteit: knokken tot je er bij neervalt.
Japio is het ook zat, net als de anderen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:08 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Jaap is anders wel altijd duidelijk geweest over het feit dat hij de popol wil winnen van Huub. Hij twijfelt nu over bij wie hij backup moet zoeken maar op echte oneerlijkheid heb ik hjem nog niet kunnen betrappen.
Nee dat gun ik Amanda niet....en we hebben Nix nog...quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:06 schreef milk-shake het volgende:
[..]
onder Amanda moet ie komen te staan![]()
Waarom 24 uur aanvragen? Gewoon spullen pakken en via de achterdeur weggaan, net als Bart...quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:56 schreef wolferl het volgende:
Het zou Huub en Lieke echt sieren om stilletjes hun 24 uur aan te vragen en lekker dat krankzinnige zooitje te laten zoals het is.
maak je niet zo druk...bedenk dat mensen at the end heel goed zien wie de echte vuile spelers zijnquote:Op woensdag 11 juli 2007 20:00 schreef wolferl het volgende:
Jaap kan van mij part ter plekke een 3 dubbele hartaanval krijgen.
Wat is dat toch een vieze vette judas.
Scheel bedoel je.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:09 schreef Starlie het volgende:
Ik heb Dennix nog geen hap (nix) zien nemen.. hij zit er alleen maar heel beteuterd naar te kijken....
Ik vroeg toen hij een brief ana het lezen was of hij para werd, hij zat te zuchten gooide zijn hoofd naar achteren, ik denk dat we het over dezelfde brief hebben, want hij hield hem erg afzijdig.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:07 schreef noekje het volgende:
Ik kan het hier niet weer vinden, misschien heb ik er overheen gelezen. Brian zei tegen Natas dat zij de enige was die hij echt vertrouwde in het huis.
Hij was daarvoor ook heel aandachtig een brief aan het lezen die hij behoorlijk afschermde.
Er zijn ook weinig leuke beelden, denk ik, van Huub die volgende week tijdens de PP uitgezonden worden . Ze lopen een week achter. Stijn is op vakantie en Pannekoek zwaait de scepter... Ik kan alleen niet bedenken wie er deze week leuker waren dan Huub... DGK is gewoon dramatisch....quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Klopt, ik hou me even afzijdig i.v.m. het hoge Flensgehalte.
Is ook een optie, maargoed het werd hier al geopperd. Huub is absoluut geen opgever.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:11 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Waarom 24 uur aanvragen? Gewoon spullen pakken en via de achterdeur weggaan, net als Bart...
We kunnen nu toch nog niet stemmen ???? Ik kan iig niets vinden op de sitequote:Op woensdag 11 juli 2007 20:12 schreef akveor het volgende:
[..]
Er zijn ook weinig leuke beelden, denk ik, van Huub die volgende week tijdens de PP uitgezonden worden . Ze lopen een week achter. Stijn is op vakantie en Pannekoek zwaait de scepter... Ik kan alleen niet bedenken wie er deze week leuker waren dan Huub... DGK is gewoon dramatisch....
alles smaakt tegenwoordig naar knoflookquote:Op woensdag 11 juli 2007 20:02 schreef mootie het volgende:
En ze wachten weer netjes tot iedereen aan tafel zit....... not.
Huub laat zich echt niet wegpesten. Het zullen de boetes zijn, die hem uiteindelijk zullen doen beslissen weg te gaan omdat er geen financieel gewin meer zal zijn te behalen. En misschien is dat ook wel net de reden, waarom die geldboetes zijn ingesteld.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:09 schreef wolferl het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd, zijn de bewoners dan bereid om nog een jaar (of wat) op te geven om Huub weg te krijgen. Dan ben je echt ziek, om 2 jaar van je leven te vergooien.
SLECHT GEPRODUCEERD.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:12 schreef akveor het volgende:
[..]
Er zijn ook weinig leuke beelden, denk ik, van Huub die volgende week tijdens de PP uitgezonden worden . Ze lopen een week achter. Stijn is op vakantie en Pannekoek zwaait de scepter... Ik kan alleen niet bedenken wie er deze week leuker waren dan Huub... DGK is gewoon dramatisch....
Iemand zal hem wel geschreven hebben dat Amanda (met Melissa) het pakje open had gemaakt van Tamaraquote:Op woensdag 11 juli 2007 20:11 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik vroeg toen hij een brief ana het lezen was of hij para werd, hij zat te zuchten gooide zijn hoofd naar achteren, ik denk dat we het over dezelfde brief hebben, want hij hield hem erg afzijdig.
Jij ook al?quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:13 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
alles smaakt tegenwoordig naar knoflook![]()
Hij heeft anders wel gezegd dat als Stijn weggaat (werd besproken door enkele bewoners), dat hij dan ook weggaat.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:12 schreef wolferl het volgende:
Is ook een optie, maargoed het werd hier al geopperd. Huub is absoluut geen opgever.
Ik wil het niet wetenquote:Op woensdag 11 juli 2007 20:13 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
alles smaakt tegenwoordig naar knoflook![]()
Ik zie weer een kaartenactie opkomen.....quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:07 schreef riri het volgende:
[..]
dat is alleen maar goed.....
hoe meer medestanders ze krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |