quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:18 schreef Nostalgist het volgende:
Gaat Jaap nu Lieke openlijk afvallen ????
Yep. Dat is niet handig van dr en doet ze wel vaker. Wekt bepaald geen sympathie op.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:17 schreef Nostalgist het volgende:
Lieke draait eromheen waarom ze Tamara heeft uitgenodigd....
Als man zou hij dat moeten opvangen.....quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:21 schreef 2live het volgende:
[..]
wel hoor, maar je weet wat er dan weer komt, nog meer van hetzelfde maar dan tegen Huub.
Inderdaad een beetje dom en lafjesquote:Op woensdag 11 juli 2007 20:21 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Yep. Dat is niet handig van dr en doet ze wel vaker. Wekt bepaald geen sympathie op.
Hij verexcuseerde zich nog even, maar de message was duidelijk....quote:
ze wil het de hele tijd al zeggen, maar die dronken lor zit er steeds tussendoor met die grote slaaibek van d'r.. Brian wil het wel graag horen, maar zijn vriendin wil graag alle aandacht.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:21 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Yep. Dat is niet handig van dr en doet ze wel vaker. Wekt bepaald geen sympathie op.
Dat is wel lief jaquote:Op woensdag 11 juli 2007 20:22 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Als man zou hij dat moeten opvangen.....![]()
Domme actie van Lieke..... Maar ze wordt af en toe ook een beetje moe van het gebash, geloof ik....quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:23 schreef Vandaag... het volgende:
[..]
Hij vraagt zich alleen af waarom ze niet eerlijk is. Begrijp ik ook niet van Lieke.
Leve de MUTE knop.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:16 schreef beequeen het volgende:
Het is weer Lieke bashen, iemand opgevallen?![]()
Ze is bezopen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:25 schreef Marrije het volgende:
Amanda wordt de hele tijd gevraagd dr bek te houden, door Brian, door Natas, maar het helpt amper. . .
Lieke komt er niet tussen omdat ze een lang vaag verhaal aan het ophangen is. Als ze gewoon in één zin zou schreeuwen " Ja, ik heb tamara uitgenodigd om ruzie tussen jullie te veroorzaken. Is niet gelukt, jammer."quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:24 schreef SIRA het volgende:
[..]
ze wil het de hele tijd al zeggen, maar die dronken lor zit er steeds tussendoor met die grote slaaibek van d'r.. Brian wil het wel graag horen, maar zijn vriendin wil graag alle aandacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |