Hij heeft anders wel gezegd dat als Stijn weggaat (werd besproken door enkele bewoners), dat hij dan ook weggaat.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:12 schreef wolferl het volgende:
Is ook een optie, maargoed het werd hier al geopperd. Huub is absoluut geen opgever.
Ik wil het niet wetenquote:Op woensdag 11 juli 2007 20:13 schreef Polonium-120 het volgende:
[..]
alles smaakt tegenwoordig naar knoflook![]()
Ik zie weer een kaartenactie opkomen.....quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:07 schreef riri het volgende:
[..]
dat is alleen maar goed.....
hoe meer medestanders ze krijgen
Het zou een goed idee zijn om alle leiding gevende personen van DGK te vervangen. Na 9 maanden zijn niet alleen de bewoners helemaal opgebrand, maar dat geld zeker ook voor de redaktie. We krijgen steeds weer dezelfde storylines, verzin eens iets nieuws.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:14 schreef FdW het volgende:
SLECHT GEPRODUCEERD.
Ik wil wel weer eens een kaartje spenderen aan Huub en Liekequote:Op woensdag 11 juli 2007 20:16 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik zie weer een kaartenactie opkomen.....![]()
De bewoners weten dat ze op een uitermate onbeschofte manier worden gepiepeld.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:15 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Hij heeft anders wel gezegd dat als Stijn weggaat (werd besproken door enkele bewoners), dat hij dan ook weggaat.
Nee!!!! waaaroquote:Op woensdag 11 juli 2007 20:16 schreef beequeen het volgende:
Het is weer Lieke bashen, iemand opgevallen?![]()
Ik ook...kom maar opquote:Op woensdag 11 juli 2007 20:17 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik wil wel weer eens een kaartje spenderen aan Huub en Lieke
Neuh.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:16 schreef beequeen het volgende:
Het is weer Lieke bashen, iemand opgevallen?![]()
ik hoop dat ze gelijk heeftquote:Op woensdag 11 juli 2007 20:15 schreef riri het volgende:
Lieke laat die aso's lekker hun gang gaan....hoe ordinairder ze zich gedragen hoe beter dat voor je is
Ik denk aan komende zondag/maandag weer als ik de wannabees tussen neus en lippen hoor zeggen... plus dat wat er vandaag op de streams is volgende week pas op TV te zien is...quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:13 schreef petraa het volgende:
[..]
We kunnen nu toch nog niet stemmen ???? Ik kan iig niets vinden op de site
quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:17 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Het zou een goed idee zijn om alle leiding gevende personen van DGK te vervangen. Na 9 maanden zijn niet alleen de bewoners helemaal opgebrand, maar dat geld zeker ook voor de redaktie. We krijgen steeds weer dezelfde storylines, verzin eens iets nieuws.
laat dat kutwijf ff dr bek houden.quote:Op woensdag 11 juli 2007 20:17 schreef SIRA het volgende:
die Amanda is met de dag moeilijker te verstaan
en ze vind zichzelf zooo lollig
aso kop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |