Huilt meequote:Op woensdag 11 juli 2007 16:51 schreef Sok41 het volgende:
Overal zie je en hoor je mensen die lekker op vakantie gaan, en ik kan er dit jaar naar fluiten.
Wat kijkt deze jongen uit om gewoon ef een weekje weg te zijn in een warm oord, maakt niet uit waar zolang er maar overvloed is a zon, zee, drank, muziek, dames etc etc~
Echt echt huilen met de sombrero op..
Wat heeft dit met je TT te makenquote:Op woensdag 11 juli 2007 16:51 schreef Sok41 het volgende:
Overal zie je en hoor je mensen die lekker op vakantie gaan, en ik kan er dit jaar naar fluiten.
Wat kijkt deze jongen uit om gewoon ef een weekje weg te zijn in een warm oord, maakt niet uit waar zolang er maar overvloed is a zon, zee, drank, muziek, dames etc etc~
Echt echt huilen met de sombrero op..
Oh een keuze ? Helaas toch niet, ik moet wel blijven werken want anders kan ik wel fluiten naar m'n opleiding, huis etc etcquote:Op woensdag 11 juli 2007 16:53 schreef T1M het volgende:
Niet op vakantie gaan is een keuze. Niet janken dus.
Weleens gehoord van sparen?quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:56 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Oh een keuze ? Helaas toch niet, ik moet wel blijven werken want anders kan ik wel fluiten naar m'n opleiding, huis etc etc
leer nou eens prioriteiten stellenquote:Op woensdag 11 juli 2007 16:56 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Oh een keuze ? Helaas toch niet, ik moet wel blijven werken want anders kan ik wel fluiten naar m'n opleiding, huis etc etc
Idd wat is dit nou voor een kansloos gejammer, je wil zelf die opleiding dat werk etc, je kan ook als stratenmaker gaan werken, dan had je vanaf vrijdag lekker 4 weken vrijquote:
Precies.quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:01 schreef danos het volgende:
[..]
Idd wat is dit nou voor een kansloos gejammer, je wil zelf die opleiding dat werk etc, je kan ook als stratenmaker gaan werken, dan had je vanaf vrijdag lekker 4 weken vrij
Het is ook vakantie als je niet aan de andere kant van de wereld zit maar slecht aan de andere kant van Nederland of Belgie. Meer dan 200 euro hoeft een beetje vakantie van een week niet te kosten. En nog minder als je in een tentje gaat.quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:00 schreef Sok41 het volgende:
[..]
Grapje zeker ? Sorry maar als je alles zelf op moet brengen dan valt dat toch tegen,
Franse kaas.quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:19 schreef Maikuuul het volgende:
Vakantie's zijn overrated
AlhoewelZuid Frankrijk si t3h uberpwnz
ik ook!quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:52 schreef ruud_fr het volgende:
ik dacht dat je het zat werd dat je vrienden, familie, collega's zo vaak in de krant en op tv kwamen
Niets aan toe te voegen, ik ben ontroerdquote:Op woensdag 11 juli 2007 17:25 schreef T1M het volgende:
[..]
Franse kaas.![]()
Franse taal.![]()
Fransozen.![]()
Frankrijk.![]()
Je vergeet nog Sebas Bourdaisquote:Op woensdag 11 juli 2007 17:25 schreef T1M het volgende:
[..]
Franse kaas.![]()
Franse taal.![]()
Fransozen.![]()
Frankrijk.![]()
Nee met je smerige pens de hele dag voor het zwembad liggen.quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:25 schreef T1M het volgende:
[..]
Franse kaas.![]()
Franse taal.![]()
Fransozen.![]()
Frankrijk.![]()
we zijn 't eens...quote:Op woensdag 11 juli 2007 17:25 schreef T1M het volgende:
[..]
Franse kaas.![]()
Franse taal.![]()
Fransozen.![]()
Frankrijk.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |